• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (вугілля кам’яне)

Завершена

4 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Період оскарження: 06.01.2019 22:47 - 18.01.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: a7e1c8edb831448bbc109767e0ef4e4d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-06-000001-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»), Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В супереч вимог Закону, тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що значно обмежують кількість потенціальних учасників процедури закупівлі, а саме: Тендерною документацією встановлено предмет закупівлі ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне). Згідно ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Вважаємо відсутність виразу «або еквівалент» дискримінацією учасників, які мають договірні відносини з виробниками марки еквіваленту з показниками якості не гірше ніж вимагає Замовник. П 1.2. ч. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації, встановлено вимогу про надання Копії документів, підтверджуючих наявність у учасника власних та/або орендованих вугільних складів або інших складських приміщень (майданчиків), придатних для прийому, складування і охорони вугілля та адреси їх розташування на території смт. Саврань, а також копії документів, підтверджуючих наявність вантажно-розвантажувальної техніки; ваг, придатних для зважування на території смт. Саврань автотранспорту з вугіллям (якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової чи мобільної вагової, яка буде розміщена на території смт. Саврань, або копії договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля завірені підписом та печаткою орендодавця або надавача послуг. Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання які належать орендодавцю або надавачу послуг. Враховуючи, що місцем поставки є навчально-виховні заклади Савранського району Одеської області, які знаходяться на різній відстані вім смт. Саврань, не зрозуміло чому Замовником встановлено вищевказану вимогу. Вимога щодо наявності матеріально - технічної бази - складу на території смт. Саврань є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідних складів на території смт. Саврань. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає наявність складських приміщень на території Замовника, а отже, вимога є незаконною та дискримінаційною, що підтвердили на гарячій лінії майданчику zakupki.prom.ua та підтверджено багаточисленними рішеннями АМКУ. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення вказаних умов документації є такими, що порушують один з принципів здійснення закупівель, встановлених статею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінацію учасників. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу UA-2019-01-06-000001-a.a1 від 11.01.2019 року надаємо роз'яснення: Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимогу у п. 1.2 Замовником вимагається від учасників надати документи, підтверджуючі наявність у учасника власних та/або орендованих вугільних складів або інших складських приміщень (майданчиків), придатних для прийому, складування і охорони вугілля та адреси їх розташування на території смт. Саврань, а також копії документів, підтверджуючих наявність вантажно-розвантажувальної техніки; ваг, придатних для зважування на території смт. Саврань автотранспорту з вугіллям. Відповідні умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності склад та вагову, але й скористатись правом оренди такого майна або укладання договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля задля виконання даної вимоги. Учасник, який має складські приміщення та вагову понесе менші витрати на доставку кожної партії вугілля, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного, зважування). Крім того, наявність складських приміщень і вагових в смт. Саврань дозволить здійснювати контроль безпосередньо при завантажуванні вугілля представником замовника. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та ваговою на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як власників складських приміщень, так і орендарів таких приміщень. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині. Відповідно до ч 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» Замовником Додатком 3 до тендерної документації встановлені Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але там немає жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому і вираз "або еквівалент" не зазначений. Як вбачається з тексту, марки вугілля, фракція не є торговою маркою. Промислова класифікація вугілля передбачає розподіл вугілля на різні марки та групи в залежності від їх фізико-хімічних властивостей і можливості використання для технологічної або енергетичної мети. Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині.
Статус вимоги: Не задоволено