-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реактиви та контрастні речовини
Торги відмінено
30 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2019 15:29 - 13.02.2019 15:34
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
452c995441e048659e8fc14346a3e30c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-002214-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Висловлюєм Вам свою пошану уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
В технічному завданні зазначена вимога:
• Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Вимога Замовника, як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме:
- не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі.
Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме :
Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.pdf 13.02.2019 11:22
- Протокол 14.02.2019 15:24
Дата подачі:
13.02.2019 11:22
Вирішення:
Вимоги задоволено. Відміна процедури.
Статус вимоги:
Задоволено