-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки.
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 360.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 360.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2019 09:14 - 30.01.2019 09:18
Вимога
Залишено без розгляду
Корупційна змова Замовника і одного з учасників
Номер:
5d0abbcd995748dea26dd42d116c2d31
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-25-000097-a.b1
Назва:
Корупційна змова Замовника і одного з учасників
Вимога:
4 січня виконавчий комітет Маріупольської міської ради оголосив тендер на закупівлю послуг із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки.
В переліку документів у складі комерційної пропозиції була вимога подати копію документу, що підтверджує учасника як авторизованого сервісного центру (агенту) виробника без зазначення конкретного виробника.
Але дискваліфікує всіх учасників по доволі необгрунтованим причинам.
25 січня виконком оголошує новий тендер, змінюючи умови закупівлі, а саме конкретизуючи вищезгаданий пункт про надання документів. Тепер учасник має надати "копії сертифікатів, що засвідчують наявність компетенцій з обслуговування офісної техніки компаній Xerox та Canon. Підтвердженням компетенцій є сертифікати, дійсні у 2019 році або які були чинні у 2018 році (не раніше 2018)".
Тобто, умови закупівлі штучно підганяються під конкретного учасника, який під час попереднього тендеру чітко повідомив про наявність у нього саме таких сертифікатів.
Таке коригування умов закупівлі свідчить про корупційну змову замовника і намагання унеможливити чесну конкуренцію між учасниками торгів.
Наполягаємо на відміні закупівлі від 4 січня і проведення нової з попередніми умовами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2019 10:43
Вирішення:
Добрий день!
У відповідь на вашу вимоги повідомляємо наступне:
- Всіх учасників по закупівлі UA-2019-01-04-000986-a, яка була оголошена 4 січня 2019 року, було дискваліфіковано відповідно до умов закупівлі, а саме: в кваліфікаційних критеріях вимагалося надання копії документу, що підтверджує учасника як авторизованого сервісного центру (агенту) виробника, незважаючи на це частина учасників не завантажила жодного сертифікату, інша ж частина завантажила сертифікати які втратили чинність на момент проведення процедури закупівлі, що унеможливило визначення жодного з них переможцем;
- Проаналізувавши пропозиції надані учасниками до закупівлі UA-2019-01-04-000986-a та опираючись на той факт, що близько 80% парку друкувально – розмножувальної техніки Виконавчого комітету Маріупольської міської ради складає техніка брендів Xerox та Canon (перелік техніки зазначено в технічному завданні), було прийнято рішення внести зміни до переліку документів, що повинні входити до складу комерційної пропозиції та конкретизувати наявність документів, що засвідчують компетенції з обслуговування офісної техніки для збільшення ймовірності проведення успішної закупівлі;
- З приводу того що умови закупівлі «підганяються» під конкретного учасника просимо звернути увагу на те що в закупівлі UA-2019-01-04-000986-a двоє учасників надали сертифікати, що підтверджують учасників як авторизованих сервісних центрів Xerox та Canon у 2018 році, що вказує на доступність даних сертифікатів та недискримінаційність умов закупівлі після коригування.
Статус вимоги:
Не задоволено