-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з прибирання та підмітання прибудинкової території адміністративних будівель Генеральної прокуратури України)
закупівля проводиться на 2019 рік
Завершена
1 309 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 090.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 090.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2018 14:41 - 25.12.2018 00:00
Скарга
Відхилено
ЩОДО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ Пропозиції Державного підприємства «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України».
Номер:
5e295510561746e1a6ec198d647b7475
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-13-002854-c.c1
Назва:
ЩОДО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ
Пропозиції Державного підприємства «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України».
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення Замовником, щодо визнання тендерної пропозиції Учасника Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» є таким, що НЕ відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає вимогам/умовам тендерної документації та порушує процедуру закупівлі.
1)ПРИЧИНА! Державним підприємством «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» порушено процедуру закупівлі, а саме:
Відповідно до примітки 3 Додатку № 2 «Тендерна пропозиція» передбачено, що протягом трьох днів з моменту завершення аукціону Учасник-переможець зобов'язаний оприлюднити відкореговану ціну, заявлену під час аукціону.
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» завантажило на майданчик остаточну тендерну пропозицію/ціну лише 11.01.2019 р. о 12:00 год, тобто після того як Учасника визнано переможцем (Протоколом № 4 розгляду тендерних пропозицій від 09.01.2019 р., опубліковано Замовником 10.01.2019 р. о 12:22 год.) та після опублікування повідомлення про намір укласти Договір 10.01.2019 р. о 12:22 год.
Тобто, 10.01.2019 р. о 12:22 год., Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» не завантажило остаточну тендерну пропозицію/ціну та не підтвердило безумовну згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та фактично/офіційно не погодилось на виконання всіх умов та вимог, передбачених тендерною документацією, а Замовник, визнавши переможцем Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» - порушив процедуру проведення закупівель.
2)ПРИЧИНА!Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Відповідно до Додатку № 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Інші характеристики та вимоги), на підтвердження учасник надає наступні документи встановленого зразка, дійсні на момент укладання договору, на працівників зайнятих на роботах:
- довідку про наявність або відсутність судимості;
- довідку від психіатра;
- довідку від нарколога.
Прибиральники території (двірники) повинні бути штатними співробітниками учасника.
Учасник повинен надати реєстр штатних працівників для заміни тимчасово відсутніх основних працівників, які надають послуги.
В свою чергу, Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» в складі пропозиції надає реєстр працівників, але не надає:
-довідку про наявність або відсутність судимості;
-довідку від психіатра;
- довідку від нарколога.
В тому числі - відсутні будь-які листи, щодо підтвердження або гарантії з приводу надання вищезазначених довідок.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був відхилити тендерну Державного підприємства «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам/умовам тендерної документації. Але Замовник своїм рішенням (Протокол № 4 від 09.01.2019 р. на засіданні Тендерного комітету Генеральної прокуратури України) порушив ст. 3, 12, 16, 17, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та визнав тендерну пропозиції Учасника Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам/умовам тендерної документації, визнавши учасника переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 18-01-19-1.PDF 19.01.2019 13:52
- платіжне доручення № 365.PDF 19.01.2019 13:52
- Рішення від 22.01.2019 № 643 + лист Замовнику.pdf 23.01.2019 11:33
- рішення від 05.02.2019 № 1201.pdf 05.02.2019 16:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2019 № 1240.pdf 06.02.2019 12:57
- рішення від 05.01.2019 № 1240.pdf 08.02.2019 18:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.01.2019 13:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.02.2019 18:53