-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – 3 лота
Завершена
2 165 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 771.25 UAH
мін. крок: 0% або 771.25 UAH
Період оскарження:
17.12.2018 14:43 - 30.12.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
f0ed1dfb7fcf40108cbde5560e5eead0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-17-002955-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
ОСТАПЧУК АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ
код ЄДРПОУ 3180623394
60226, Чернівецька область, Сокирянський район, с. Романківці, вул. Ватутіна, буд. 4
+380501871308; +380966234502
Тендерний комітет
Головного управління Національної поліції
в Чернівецькій області
вул. Головна, 24, м. Чернівці, 58000
ВИМОГА
в порядку ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Я, ФОП Остапчук А.В., 04 січня 2019 року взяв участь у відкритих торгах по закупівлі № UA-2018-12-17-002955-c Лот-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів», де замовником виступило Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області.
Відповідно до інформації з веб-порталу електронної системи закупівель, за посиланням https://auction.openprocurement.org/tenders/7781e01763304484ae936a2eeffe22e3_9b0d704dbb4d42ad84596647b943c7ad, переможцем зазначених торгів став фізична особа – підприємець Мельничук Володимир Васильович (код ЄДРПОУ 3551610996; м. Чернівці, вул. Віденська, буд. 4; +380500993105686) з ціновою пропозицією в розмірі 1665000,00 грн.
Проте, ставши переможцем торгів ФОП Мельничук В.В. допустив порушення абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті, що в свою чергу відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 зазначеного Закону є підставою для відхилення Замовником (Головним управлінням Національної поліції в Чернівецькій області) його тендерної пропозиції.
Надання Мельничуком В.В. «листа – гарантії про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не може бути розцінене Замовником (Головним управлінням Національної поліції в Чернівецькій області), як виконання переможцем торгів вимог абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Відомості про осіб, які вчинили корупційні правопорушення містяться в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення, який функціонує відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5.
Відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 171 “Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” Міністерству юстиції встановлено продовжити здійснення повноважень щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, та забезпечити надання інформації з нього згідно з Порядком, затвердженим цією постановою, до початку ведення Національним агентством з питань запобігання корупції Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
З аналізу вищезазначених нормативно-правових актів випливає висновок про те, що отримання інформації щодо притягнення/не притягнення особи до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень здійснюється на письмовий запит фізичної особи (уповноваженої нею особи) у Головних управліннях юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управліннях юстиції в областях, містах Києві та Севастополі у формі інформаційної довідки з відповідного реєстру.
Даний висновок знаходить своє підтвердження в роз’ясненнях Міністерства юстиції України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України опублікованих на відповідних офіційних сайтах за наступними посиланнями: 1) http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=19d18813-b08d-4ec9-990e-64fd38a6cb7c&tagId=7758c77b; 2) http://old.minjust.gov.ua/50657.
Додатково зазначу, що у ситуації, що склалася вбачаю аналогію з нормами цивільно-процесуального законодавства, а саме з частиною 2 статті 78 ЦПК України, якою передбачено, що обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
Разом з тим, звертаю Вашу увагу на ту обставину, що поданий Мельничуком В.В. гарантійний лист та інші документи додані до його тендерної пропозиції в переважній більшості позбавлені будь-яких індивідуальних ознак та конкретики. Так, в них відсутня дата, що не дає можливість зробити висновків про актуальність наданої інформації, відсутні відомості щодо того кому та з якою метою він подається, тощо.
На підставі викладеного та керуючись абзацом 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Вас відхилити тендерну пропозицію ФОП Мельничука Володимира Васильовича, в зв’язку з тим, що він будучи переможцем не надав у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, належні документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 зазначеного Закону, а саме те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Вся необхідна інформація для розгляду даної вимоги знаходиться на веб-порталі електронної системи закупівель за наступним посиланням:
https://www.dzo.com.ua/tenders/3228144
Залишення даної вимоги без задоволення свідчитиме про порушення з боку Головного управління Національної поліції в Чернівецькій області таких принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що змусить мене звернутися до суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
01 лютого 2019 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 04.02.2019 11:48
- вимога стор 2 04.02.2019 11:48
Дата подачі:
04.02.2019 11:49