-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
(паливо) бензин марки А-92, дизельне паливо
Торги не відбулися
18 004 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 024.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 024.50 UAH
Період оскарження:
11.01.2019 22:38 - 10.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
42d794d675024048a4d97bdf7e5e7bfa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-11-002259-c.c2
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Зміст нашої вимоги детально викладено в файлі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2 КАТП міжнародні торги 2019.pdf 29.01.2019 14:47
- відповідь на скаргу 1_1.docx 29.01.2019 18:42
Дата подачі:
29.01.2019 14:47
Вирішення:
Ваши лист- вимогу було розглянуто тендерним комітетом та повідомляє наступне:
Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація тендерних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ви як учасник у рамках законодавчої бази що регулює ринок ПММ, маєте змогу заздалегідь підготувати, Ваш пакет матеріалів учасника тендерної закупівлі який буде відповідати вимогам тендерної документації у частині вимог кваліфікаційних критеріїв не змушуючи тендерний комітет замовника внести зміни до тендерної документації під Вашу організацію.
Тендерний комітет повідомляє, що за результатами аналізу ринку ПММ у частині проведення державних закупівель. Ринок поділяється на безпосередніх виробників та трейдерів –перекупщиків товару, які не завжди себе корректно поводять у частині дотримання договірних зобов’язань. Тендерний комітет мав сумний досвід у співпраці із учасниками «демпінговщиками» (які викуповують певну кількість палива (картками, чи гаманцями)), котрі спочатку вимагають внести зміни до тендерної документації, щоб спростити кваліфікаційні вимоги, а потім занизити ціну, укласти договір і не виконувати умови договору – ставлячи під загрозу добробут кожного мешканця міста Полтави. Аби упередити участь так званих «демпінговщиків» були виписані більш чіткі кваліфікаційні критерії на вимогу статті 16 згідно з Законом України «Про публічні закупівлі»
Збільшувати відстань від виробничої бази розташування АЗС, не є економічно вигідним, для замовника, а тільки призведе до більшого витрачання автотранспортом замовника ПММ для виконання своїх статутних зобов’язань, а також навантаження на бюджет міста та підприємства.
Шановний учасник, дійте у межах правового поля, та не примушуйте тендерний комітет замовника вчиняти правочини які будуть мати суперечливі наслідки.
Шановний учасник, зважаючи на характер Ваших листів- запитів, які містять чіткі вимоги внести зміни до тендерної документації «під своє підприємство» - тендерний комітет буде змушений кваліфікувати ваші звернення, як тиск на тендерний комітет замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
51e846797c31450fa30525755203cec3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-11-002259-c.b1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Зміст нашої вимоги детально викладено в файлі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога КАТП міжнародні торги 2019.pdf 25.01.2019 12:46
- Вимога 2 КАТП міжнародні торги 2019.pdf 29.01.2019 14:44
- відповідь на скаргу 1_1.docx 29.01.2019 18:43
Дата подачі:
25.01.2019 13:26
Вирішення:
Ваши лист- вимогу було розглянуто тендерним комітетом та повідомляє наступне:
Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація тендерних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ви як учасник у рамках законодавчої бази що регулює ринок ПММ, маєте змогу заздалегідь підготувати, Ваш пакет матеріалів учасника тендерної закупівлі який буде відповідати вимогам тендерної документації у частині вимог кваліфікаційних критеріїв не змушуючи тендерний комітет замовника внести зміни до тендерної документації під Вашу організацію.
Тендерний комітет повідомляє, що за результатами аналізу ринку ПММ у частині проведення державних закупівель. Ринок поділяється на безпосередніх виробників та трейдерів –перекупщиків товару, які не завжди себе корректно поводять у частині дотримання договірних зобов’язань. Тендерний комітет мав сумний досвід у співпраці із учасниками «демпінговщиками» (які викуповують певну кількість палива (картками, чи гаманцями)), котрі спочатку вимагають внести зміни до тендерної документації, щоб спростити кваліфікаційні вимоги, а потім занизити ціну, укласти договір і не виконувати умови договору – ставлячи під загрозу добробут кожного мешканця міста Полтави. Аби упередити участь так званих «демпінговщиків» були виписані більш чіткі кваліфікаційні критерії на вимогу статті 16 згідно з Законом України «Про публічні закупівлі»
Збільшувати відстань від виробничої бази розташування АЗС, не є економічно вигідним, для замовника, а тільки призведе до більшого витрачання автотранспортом замовника ПММ для виконання своїх статутних зобов’язань, а також навантаження на бюджет міста та підприємства.
Шановний учасник, дійте у межах правового поля, та не примушуйте тендерний комітет замовника вчиняти правочини які будуть мати суперечливі наслідки.
Шановний учасник, зважаючи на характер Ваших листів- запитів, які містять чіткі вимоги внести зміни до тендерної документації «під своє підприємство» - тендерний комітет буде змушений кваліфікувати ваші звернення, як тиск на тендерний комітет замовника.
Статус вимоги:
Відхилено