-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання код ДК 021:2015-90910000-9 (Послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації)
Згідно тендерної документації
Завершена
795 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2018 20:06 - 13.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо визначення переможця.
Номер:
0f606020576e4f4b82f29073de7895e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-29-001127-c.b1
Назва:
Вимога щодо визначення переможця.
Вимога:
Тендерна пропозиція учасника, ТОВ "Клінененерджі" не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо визначення переможця.PDF 06.02.2019 15:25
Дата подачі:
06.02.2019 15:25
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) було розглянуто Вашу вимогу (вих № 172 від 06.02.2019 року) стосовно визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» переможцем торгів на закупівлю послуг з прибирання (послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) код ДК 021:2015-90910000-9.
По суті порушеного питання повідомляємо наступне:
31.01.2019 року у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ», пропозиція якого за результатом попереднього розгляду була визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника» для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) Замовником, зокрема, вимагалися копії договорів та копії актів наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі (п.3.1), а також оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників, які повинні містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі ( п. 3.2).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано копію Договору № 20 від 27.03.2017 року на закупівлю Послуг з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг), укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» та Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (строк дії, зазначений у договорі – з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року) та копії актів наданих послуг за квітень-грудень 2017 року.
Додатково, в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано лист – відгук від 13.12.2018 року № 8587/24-11 від замовника Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, в якому зокрема зазначено, що період надання послуг по Договору № 20 від 27.03.2017 року з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року і послуги надані в повному обсязі.
Таким чином, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано достатню інформацію, яка вимагалася Замовником у тендерній документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі.
Також, враховуючи той факт, що дата укладання зазначеного аналогічного договору - 27.03.2017 року, до нього неможливо було укласти додаткову угоду від 25.01.2017 року, в зв’язку з тим, що дата вказаної Вами угоди передує даті укладання основного договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
11.02.2019 09:38
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) було розглянуто Вашу вимогу (вих № 172 від 06.02.2019 року) стосовно визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» переможцем торгів на закупівлю послуг з прибирання (послуги з прибирання адміністративних будівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) код ДК 021:2015-90910000-9.
По суті порушеного питання повідомляємо наступне:
31.01.2019 року у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ», пропозиція якого за результатом попереднього розгляду була визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника» для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) Замовником, зокрема, вимагалися копії договорів та копії актів наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі (п.3.1), а також оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників, які повинні містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі ( п. 3.2).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано копію Договору № 20 від 27.03.2017 року на закупівлю Послуг з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг), укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» та Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (строк дії, зазначений у договорі – з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року) та копії актів наданих послуг за квітень-грудень 2017 року.
Додатково, в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» було надано лист – відгук від 13.12.2018 року № 8587/24-11 від замовника Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, в якому зокрема зазначено, що період надання послуг по Договору № 20 від 27.03.2017 року з 01.04.2017 року до 31.12.2017 року і послуги надані в повному обсязі.
Таким чином, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНЕНЕРДЖІ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано достатню інформацію, яка вимагалася Замовником у тендерній документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі.
Також, враховуючи той факт, що дата укладання зазначеного аналогічного договору - 27.03.2017 року, до нього неможливо було укласти додаткову угоду від 25.01.2017 року, в зв’язку з тим, що дата вказаної Вами угоди передує даті укладання основного договору.