-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
71320000-7 (Послуги з розробки проектно-кошторисної документації для поточного ремонту: створення локальної системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у Київському міському пологовому будинку № 2. Адреса: м. Київ, вул. Мостицька 11)
Завершена
72 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 1 440.00 UAH
мін. крок: 2% або 1 440.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2019 11:43 - 22.01.2019 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
кваліфікація
Номер:
f66201de86114ace8a6b6328f72f0ece
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-15-000231-a.a6
Назва:
кваліфікація
Вимога:
ваші вимоги: Також надати підтверджуючі кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника СС3.
Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація - це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку).
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років, не обмежується. Необхідність проходження професійної атестації для виконавців, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат та відповідають зазначеним вимогам, жодним нормативно-правовим актом не передбачена.
Принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акту поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади.
Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об'єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності.
Згідно з Державною архітектурно-будівельною інспекцію України (Вісник Держархбудінспекції України / Спецвипуск/ 2015, ст.15) "...За усталеною практикою кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни №8, які не містять інформації щодо категорії виконавців, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності в межах строку їх дії." (Додаток 1).
Отже, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців дають право відповідним виконавцям здійснювати проектування об'єктів CC1-CC3.
Отже просимо вказати, що клас наслідків СС3 повинен бути прописан у сертифікатах проектувальників після видачи їх у 2016 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2019 17:35
Вимога
Залишено без розгляду
ПРО ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ОГЛЯД ОБ’ЄКТУ ФАХІВЦЯМИ
Номер:
66f7f74496494e89b561b1fe6c74abad
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-15-000231-a.b5
Назва:
ПРО ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ОГЛЯД ОБ’ЄКТУ ФАХІВЦЯМИ
Вимога:
Ми вважаєм дану вимогу дискримінаційною. Фахівцям, якими Ми себе вважаємо, враховуючи наш досвід виконання таких робіт, не потрібно на цій стадії оглядати об'єкт. Ця маніпуляція з оглядом ні яким чином не впливає на ціноутворення по проектуванню. При заключенні договору, отриманні планів будівель та складанні технічного завдання буде час щоб оглянути об'єкт. Даною вимогою Ви звужуєте перелік компаній, що можуть якісно виконати дані роботи. Цим пунктом Ви лобіюєте конкретні компанії та дискримінуєте інших спеціалістів. Внаслідок встановлення Замовником таких вимог, договір про закупівлю може бути укладено з учасником із завищеною ціновою пропозицією, що призведе до безпідставного витрачання видатків Замовника і коштів державного бюджету України в цілому.
Вимагаємо виключити дану вимогу з умов тендеру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2019 14:29
Вирішення:
На даний час будівлі оглянули 16 претендентів, і всі вони були згодні з тим, що є нюанси і огляд будівель є бажаним. Запрошуємо і ваших фахівців.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.01.2019 16:26
Підтвердження вирішення:
Вимогу відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
акт обстеження
Номер:
11ba5b24869f4d78b7bcae2a002605bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-15-000231-a.c4
Назва:
акт обстеження
Вимога:
Діюче законодавство щодо порядку розроблення проектної документації, зокрема ЗУ №3038-17, та ДБН А.2.1-1-2014 не містить вимоги щодо обов’язкового складання акту обстеження (чи листа підтвердження). Форми даного акту затвердженого законодавством чи будівельними нормами не існує.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною і такою що суперечить діючому законодавству.
Просимо видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2019 14:01
Вирішення:
В об"єкті закупівлі є нюанси, на які бажано звернути увагу до закупівлі, наприклад наявність підвісної стелі з асбоцементних плит,
натяжні стелі, тощо. Форма акта вільна.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.01.2019 15:58
Підтвердження вирішення:
Вимога відхиляється
Вимога
Вирішена
завдання на проектування
Номер:
2ea0e18cea7d485b9c97fbafa65a0006
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-15-000231-a.c2
Назва:
завдання на проектування
Вимога:
згідно ст. 29 ЗУ №3038-17 "про регулювання містобудівної документації" підставою для розробки проекту є вихідні дані, до яких відноситься завдання на проектування згідно вимог дод."Б" ДБН А.2.2-3-2014. Просимо надати затверджене замовником завдання на проектування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2019 13:26
Вирішення:
Завдання на проектування надано
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.01.2019 15:35
Підтвердження вирішення:
Завдання викладено
Вимога
Вирішена
Надати фінансову звітність
Номер:
050f2580b8004e45bd2d415f4ea1f080
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-15-000231-a.c3
Назва:
Надати фінансову звітність
Вимога:
Вимога щодо надання учасником фінансової звітності прямо суперечить діючому законодавству, щодо доступу до комерційної інформації. Учасник торгів не сплачує коштів Замовнику і не звітується перед замовником зокрема щодо сплати податкових зобов’язань, тощо. Зокрема ст..16 Закону такого критерію як "наявність фінансової спроможності» не містить.
Просимо видалити дану вимогу як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2019 13:52
Вирішення:
Якщо у партнера фінансові проблеми, страждає результат.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.01.2019 16:43
Підтвердження вирішення:
Вимога відхилена
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
про кваліфікаційні вимоги до учасників
Номер:
1e7bc19bfd7d43bc918d85fe4dfceefd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-15-000231-a.c1
Назва:
про кваліфікаційні вимоги до учасників
Вимога:
Вимога зазначена формі №1 про те що: виконавець повинен надати Копії документів, що підтверджують офіційне працевлаштування провідного інженера-проектувальника жодним чином не може вплинути на якість робіт та терміни виконання робіт, а тому є дискримінаційною. Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед - це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог. В залежності від специфіки своєї діяльності та обсягів робіт, проектна організація самостійно визначає кількість фахівців, які повинні мати кваліфікаційний сертифікат за відповідним напрямом професійної діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури. За визначенням, наведеним у пункті 1 Порядку, розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі - Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації. Просимо привести тендерну документацію до вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2019 13:24
Вирішення:
Ми не заперечуєм, якщо обов"язки ГІП буде виконувати сертиф. інженер-проектувальник, але підписів повинно бути мінімум два: виконавець, перевірив, затвердив.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
16.01.2019 16:13
Підтвердження вирішення:
Вимогу відхиляємо.
Задовільнена:
Ні