• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання проектних та монтажних робіт ситеми пожежної сигналізації. Системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей.

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2019 12:28 - 29.01.2019 18:01
Вимога
Відхилено

Вимагаємо виключити дескримінаційні вимоги

Номер: 93e9d048829141298a0308282d2620b2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-24-000894-a.a1
Назва: Вимагаємо виключити дескримінаційні вимоги
Вимога:
На підставі яких законів України чи підзаконних актів складалася тендерна документація, яка в собі містить незрозумілі вимоги до учасників, та навіть вимоги, що суперечать діючому Закону України «Про публічні закупівлі»? Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу, а саме : "1.3 Довідка про наявність не менше 2 власних автотранспортних засобів (їх характеристика, копії технічних паспортів на автомобілі), що підтверджується витягом з оборотно-сальдової відомості". Вимога, яка Вами прописана щодо наявності власних автомобільних транспортів та їх характеристики та технічних паспортів передбачає наявність тільки власного транспорту, але ж ніяк не передбачає використання орендованого транспоту за договорами оренди на автотранспорт, що суперечить п.1.2 Вашої ж тендерної документації та порушує кваліфікаційні вимоги передбачені ч. 2 ст. 16 Закону. Яким чином технічна характеристика автомобіля відноситься до предмету закупівлі: « виконання проектних та монтажних робіт ситеми пожежної сигналізації. Системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей». Для виконання проектних робіт та монтажних робіт власний транспорт не потрібен! Крім цього, не зрозуміла кваліфікаційна вимога «їх характеристика, копії технічних паспортів на автомобілі», яким чином характеристика впливає на спроможність та якість виконання робіт згідно тендерної документації (невже обєм двигуна 2 куб л. ( чи власний автотранспорт)краще перевозить монтажників та обладнання ніж 1,6 куб л.(чи орендований))? Крім того, автомобілі (офіс, складські приміщення, обладнання тощо.) якими підприємство користується на правах оренди, згідно чинного законодавства та стандартів (правил)бухгалтерського обліку не обліковуються на балансі підприємства, а отже не відображаються в оборотно-сальдовій відомості, оскільки не є власністю підприємства. Вимагаємо виключити дескримінаційну вимогу, а саме 3.Довідка про наявність кваліфікованого інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки з підтверджуючим Сертифікатом, виданим Мінрегіонбудом (надати або копію трудової книжки, або наказу про прийняття на роботу та кваліфікаційного сертифікату), з досвідом роботи за спеціальністю не менше 10 років. Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки не менше 10 років. Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів (Чому саме 10 років? Чому не 20 років чи 30 років?). Чим це аргументовано? Чинним законодавством вже встановлені критерії інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, головний інженер проекту повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять д
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні учасникі , наявність обладнання та матеріально-технічної бази , наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надається для підтвердження оперативності виконання робіт по місту Києву та багаторічного досвіду роботи у сфері надання послуг протипожежного призначення. Медичний заклад під час виконня робіт, заявлених у закупівлі не припиняє своєї роботи, тому для виконання всього обсягу закупівлі учасник має досить стислі терміни, а відповідно повинен мати добре матеріально- технічне оснащення, щоб під час виконання робіт не виникало складнощів з доставкою матеріалів, співробітників тощо.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 29.01.2019 18:01
Підтвердження вирішення: Відхилено скаргу.
Вимога
Відхилено

ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ В УМОВИ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ЗАКОНУ

Номер: 5c9d16dd5fa44f3b8139ec2aa16c5777
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-24-000894-a.c2
Назва: ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ В УМОВИ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ЗАКОНУ
Вимога:
Шановний Замовнику! Судячи з Ваших відповідей на запитання потенційних учасників тендеру, можна зробити висновок, що для Вас "Закон не писаний"! Ще раз НАГОЛОШУЄМО, що фінансова звітність за минулий рік подається не пізніше 28 лютого року, наступного за звітним, згідно Порядку подання фінансової звітності №419. Склад фінзвітності залежить від того, належить підприємство до суб’єктів великого, середнього, малого чи мікропідприємництва. Тому важливо розуміти, які підприємства підпадають під ту чи іншу категорію. Критерії розмежування встановлює ч. 3 ст. 55 ГКУ. Наприклад, Суб’єкт малого підприємництва, середня кількість працівників не перевищує 50 осіб. Склад річної фінансової звітності: 1) форма № 1-м «Баланс»; 2) форма № 2-м «Звіт про фінансові результати». ВИ ВИМАГАЄТЕ: Додаток 2.2.1. Баланс учасника за останній звітній період (форма Ф-1 «Баланс») з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку; 2.2. Звіт про фінансові результати учасника за останній звітній період (форма Ф-2 «Звіт про фінансові результати») з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку; 2.3. Звіт про рух грошових коштів учасника за останній звітній період (форма Ф-3 «Звіт про рух грошових коштів») з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку; 2.4. Декларація про доходи або звіт суб’єкта малого підприємництва за 2018 рік (для фізичних осіб-підприємців) з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку. ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ У ВИЩЕВКАЗАНІ УМОВИ! ЧИТАЙТЕ ЗАКОН!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, у своїй скарзі Ви зазначаєте крайні строки подачі звітності, якщо Ви хотіли взяти участь саме у цій закупівлі не потрібно чекати крайніх строків. Звіти приймаються з початку року.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 29.01.2019 17:47
Підтвердження вирішення: Відхилена скарга