• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проектно-вишукувальні роботи "Нагляд за деформативним станом причалів №1к,2к"

код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт

Завершена

564 916.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 649.17 UAH
Період оскарження: 29.12.2018 09:16 - 11.01.2019 10:00
Вимога
Вирішена

вимога до замовника

Номер: ef16238ef9d54eb4b6abc8da920a6b3b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-29-000080-b.a4
Назва: вимога до замовника
Вимога:
Вимога До тендерного комітету Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) Замовником торгів Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) – далі по тексту (Одеська філія ДП «АМПУ») було розпочато процедуру закупівлі послуг за предметом: «Проектно-вишукувальні роботи «Нагляд за деформативним станом причалів №1к, 2к» (код ДК 021:2015 45000000-7). Відповідно до умов тендерної документації, а саме Додаток №3 до завдання, Технічні вимоги Проектно-вишукувальні роботи «Нагляд за деформативним станом причалів № 1к,2к., потрібно виконати: - аналіз наявної технічної документації; 1 етап. Проведення «шостого» циклу спостережень: - Вимірювання планово-висотного положення причалів № 1к, 2к по наглядовій мережі; - Визначення основних параметрів підкранових колій в абсолютних відмітках БСВ; - Камеральна обробка , комплексний аналіз отриманих даних; - Підготовка звіту за результатами проведених робіт «шостого» циклу; 2 етап. Проведення «сьомого» циклу спостережень: - Вимірювання планово-висотного положення причалів № 1к, 2к по наглядовій мережі; - Визначення основних параметрів підкранових колій в абсолютних відмітках БСВ; - Визначення висотних відміток покриття причалів на загальній площі 37506,5 м.кв., при розташуванні крапок з сіткою 10 х 10 м Камеральна обробка , комплексний аналіз отриманих даних; - Підготовка звіту за результатами проведених робіт «сьомого» циклу. Комплексний аналіз результатів деформативного та технічного стану причалів. Розробка рекомендацій щодо режиму подальшого використання причалів та нагляду за їх станом. В Тендерній документації Замовника Класифікація за ДК 021:2015 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт. Вище вказані роботи не передбачають будівельних та ремонтних робіт, код вказано не вірно, так як цей код зовсім не відповідає вимогам ТД щодо проведення робіт, навіть не з того розділу національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник). Крім того, відповідно до р.2 п. 1 Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. В даному випадку Замовник не вірно вказав код ДК 021:2015 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт, який зовсім не відповідає предмету закупівлі. Відсутність конкретизації та зазначення іншого коду, який не відповідає предмету закупівлі, є порушенням ч.7 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», адже значно звужує коло потенційних учасників закупівлі. Відповідно до ч.17, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт; Відповідно до ч.1, ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Відповідно до вище зазначеного та ст.1,ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник торгів Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» повинен був проводити публічні закупівлі, а не - допорогові чим порушили ч.7, ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». - Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Товариство з обмеженою відповідальністю «МОРБУДПРОЕКТ» виявило бажання взяти участь у зазначеній закупівлі та згідно Тендерної документації (надалі - ТД) подало тендерну пропозицію (далі за текстом - ТП). За результатами розгляду тендерної пропозиції, Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ» (Повідомлення про намір укласти договір). Звертаємо увагу, що рішення Тендерного комітету ДП «МТП «ЮЖНИЙ» Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» - є незаконним, оскільки документи, подані у складі ТП ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ» не відповідають вимогам тендерної документації та чинному законодавству України з наступних причин: 1. Поданий в складі ТП свідоцтво про визнання Учасника Регістром судноплавства України № 22-4-10-17 від 27.03.2017 року не містить дозволу на проведення робіт у таких напрямках як: - геодезичне спостереження за планово висотним положенням гідротехнічних споруд (33003001) які необхідні для виконання робіт згідно до ТД а саме Додатку №3 до завдання, що є порушенням вимог ТД – учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям. 2. Подані в складі ТП Кошториси №1 та №2 не містять витрати на заробітну плату Експерта. 3. Вказаний в кошторисах №1 та №2 витрати праці людино-днів для виконання інженерно-геодезичних робіт терміном 35 днів значно завищений та необґрунтований. Дані роботи виконуються в менший термін, що становить приблизно 15 днів. 4. В поданих Кошторисах №1 та №2 вказана тільки інформація по заробітних платах працівників і зовсім не вказані витрати на внутрішній і зовнішній транспорт, організацію і ліквідацію робіт на об'єкті, витрати на відрядження, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційним процесами, витрати на перевезення персоналу, податки передбачені законодавством тощо. 5. В складі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації поданий інженер-геодезист Стадніков Володимир Васильович, який працює за зовнішнім сумісництвом. В складі ТП відсутні документи які підтверджують трудові відносини між ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ» та Стадніков В.В. Крім того, за даними офіційного сайту Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, він працює на посаді керівника ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИСОКІ ТЕХНОЛОГІЇ ЄДРПОУ 30259848 інформація про субпідряд відсутня. Відповідно до ст.5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням, мають у своєму складі сертифікованого інженера-геодезиста, які і є відповідальними за проведення топографо-геодезичної і картографічної діяльності відповідно до ст.26 даного закону. Таким чином ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ» не мають відповідальної особи за проведення топографо-геодезичної і картографічної діяльності. 6. В складі ТП не поданий сертифікат інженера-геодезиста Вовк Дмитра Геннадійовича та по даним Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів не значиться, та виконувати зазначені роботи не може. Отже ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ» не мають в складі підприємства, сертифікованого інженера-геодезиста та не відповідають вимогам ТД (Додаток 4 до завдання). Враховуючи вище викладене, ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ» не відповідає вимогам ТД Замовника та ст.16 Закону України « Про публічні закупівлі» і відповідно до ст.30 Закону має бути дискваліфікованим за невідповідність кваліфікаційним критеріям. Таким чином, вищезазначені порушення є грубим порушення законодавства України про публічні закупівлі та усунення даних порушень на даний час виправити не можливо. Згідно ст. 31. Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, що повністю кореспондується з самою тендерною документацією, яку Замовник завантажив на електронний майданчик системи Прозорро. Враховуючі вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Вимагаємо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Відмінити рішення Тендерного комітету Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» про визнання переможцем ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ» у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям. 3. Скасувати процедуру закупівлі з предмету: Класифікація за ДК 021:2015 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт, «Проектно-вишукувальні роботи «Нагляд за деформативним станом причалів №1к, 2к» у зв’язку з невідповідністю Тендерної документації законодавству України. В разі залишення скарги без розгляду або не виконання законних вимог учасника ТОВ «Геотоп», ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Постійно діючою робочою групою розглянуто вашу вимогу та рішення оформлено протоколом засідання постійно діючої робочої групи від 06.02.2019 року. Протокол додається
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо скасування рішення

Номер: 130ac666e2074373990455be0e5fc743
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-29-000080-b.c2
Назва: Вимога щодо скасування рішення
Вимога:
Опис у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Постійно діючою робочою групою ОФ ДП "АМПУ" розглянуто вашу вимогу, відповідь на вимогу оформлено протоколом, протокол засідання робочої групи від 01.02.2019 року додається
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: d02ff7fa1d9f42249abb28d0102cf887
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-29-000080-b.a3
Назва: вимога
Вимога:
Вимога До тендерного комітету Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) Замовником торгів Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) – далі по тексту (Одеська філія ДП «АМПУ») було розпочато процедуру закупівлі послуг за предметом : «Проектно-вишукувальні роботи «Нагляд за деформативим станом причалів №1к, 2к» (код ДК 021:2015 45000000-7). Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕОТОП» виявило бажання взяти участь у зазначеній закупівлі та згідно Тендерної документації (надалі - ТД) подало тендерну пропозицію (далі за текстом - ТП). За результатами розгляду тендерної пропозиції поданої ТОВ «ГЕОТОП» Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «ГЕОТОП», (протокол засідання постійно діючої робочої групи з визначення результатів допорогових закупівель через електрону систему закупівель. Від 28 січня 2019 року), з наступних причин: 1. Враховуючи висновок ВГІС та КБ від 22.01.2019 року № 19-02-09.01/42 пропозиція ТОВ «ГЕОТОП» не відповідає вимогам замовника. 2. Також, свідоцтво про визнання Учасника Регістром судноплавства України № 22-04-04-18 від 26.01.2018 надано не в повному обсязі: відсутня друга сторінка свідоцтва «Відмітки про проходження свідоцтва», де зазначається термін дії свідоцтва, дата і номер акту огляду для підтвердження щорічного огляду. 1. Відносно першої причини (1 пункт) на виконання вимог документації закупівлі учасником ТОВ «ГЕОТОП» завантажено файли: «Цінова пропозиція» та надано підтвердження відповідності робіт вимогам документації у формі кошторисної документації – Кошторис №1 на вишукувальні роботи. При визначені вартості пропозиції ТОВ «ГЕОТОП» було застосовано коефіцієнт К=1,25 до розцінок згідно вимог пункту в) «Збірника цін на дослідницькі роботи для капітального будівництва», а саме: «При виконані вишукувань на територіях (акваторіях) в умовах спеціального режиму до цін на польові роботи застосовується за погодженням із замовником коефіцієнт 1,25». Відповідно до Митної енциклопедії затвердженої Вченою радою Державного науково-дослідного інституту митної справи (протокол № 11 від 22.10.2013 р.) - АКВАТОРІЯ ПОРТУ (лат. aqua – вода, territorium – територія) – відведені порту водні простори, які обмежені природними, штучними чи умовними кордонами із визначеними координатами. Акваторія порту може бути природного або штучного походження та включає у себе рейд, внутрішню гавань, підходи до порту та причали на яких здійснюються вантажно-розвантажувальні роботи на суднах. Призначена у своїй судноплавній частині для забезпечення безпечного підходу, маневрування, стоянки та відходу суден. Акваторія порту є державною власністю і надається порту в користування. Відповідно до ст.1 п.14 Закон України «Про морські порти України», стратегічні об’єкти портової інфраструктури - об’єкти права державної власності - гідротехнічні споруди, об’єкти портової інфраструктури загального користування, засоби навігаційного обладнання та інші об’єкти навігаційно-гідрографічного забезпечення морських шляхів, системи управління рухом суден; Відповідно до «Збірника цін на дослідницькі роботи для капітального будівництва» - До територій (акваторій) зі спеціальним режимом відносяться райони та ділянки, де за обстановкою або встановленим режимом неминучі перерви або труднощі, пов'язані з втратами робочого часу при вишукуваннях, до яких належать - прикордонні райони. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 р. N 1147 «Про прикордонний режим» встановлено перелік міст і районів, у межах територій яких можуть бути встановлені контрольовані прикордонні райони. В Одеській області це міста Ізмаїл, Чорноморськ, Одеса, Южне та Білгород-Дністровський, Біляївський, Болградський, Великомихайлівський, Ізмаїльський, Кілійський, Кодимський, Комінтернівський, Котовський, Красноокнянський, Овідіопольський, Ренійський, Роздільнянський, Саратський, Тарутинський, Татарбунарський, Фрунзівський райони. Зазначена постанова затверджує Положення про прикордонний режим. Цим Положенням встановлюється система режимних заходів у прикордонній смузі та контрольованому прикордонному районі, які регламентують відповідно до законодавства правила в'їзду, тимчасового перебування, проживання, пересування громадян України та інших осіб, провадження робіт, обліку та тримання на пристанях, причалах і в пунктах базування маломірних суден, інших засобів, що не є суднами, але пристосовані для переміщення на них людей по воді. На підставі вищевикладеного можна зробити висновок , що поданий учасником закупівлі ТОВ «ГЕОТОП» Кошторис №1 на вишукувальні роботи повністю відповідає чинному законодавству України і вимогам тендерної документації (Додаток 4 до завдання). Дискваліфікація ТОВ «ГЕОТОП» по цій причині є необґрунтованою та незаконною, що грубо порушує законні інтереси учасника встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». 2. Відносно другої причини (2 пункт) на виконання вимог документації закупівлі учасником ТОВ «ГЕОТОП», відповідно до вимог Додатку 4 до завдання, завантажено чинне на дату подання свідоцтво про визнання учасника Регістром судноплавства України № 22-04-04-18 від 26.01.2018 року, яке дійсне до 25.01.2023 року, та третю сторінку до нього в якій перечисленні всі види робіт які вимагаються Замовником відповідно до умов ТД. Друга сторінка до свідоцтва не завантажувалась так як вона не містить жодної інформації щодо вимог Замовника (порожня). На момент подачі тендерної документації (15.01.2019 року) термін дії Свідоцтва не закінчився, отже відмітки на другій сторінці Свідоцтва не ставились (акт огляду дійсний до 26.01.2019 року). Крім того інформація про дію свідоцтва є у вільному доступі на офіційному сайті: Державного підприємства «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України» (http://shipregister.ua/firms/index.html). На сьогоднішній день термін дії Свідоцтва продовжений, (акт огляду №102-4-2-19 від 15.01.2019 року) та дійсний до 20.01.2020 року. Згідно п.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На підставі вищевикладеного учасник ТОВ «ГЕОТОП» з причини ненадання другої сторінки свідоцтва «Відмітки про проходження свідоцтва», де зазначається термін дії свідоцтва, дата і номер акту огляду для підтвердження щорічного огляду» не може бути дискваліфікований. Учасника ТОВ «ГЕОТОП», повністю відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасником ТОВ «ГЕОТОП» подано пропозицію з найбільш економічно вигідною ціною, а відповідно до ТД (додаток 4 до завдання) єдиним критеріям оцінки пропозицій учасників є ціна. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 , ЗУ «Про публічні закупівлі», ВИМОГАЮ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Геотоп». Вразі залишення скарги без розгляду або не виконання вимог учасника ТОВ «Геотоп», ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Постійно діючою робочою групою ОФ ДП "АМПУ" розглянуто вашу вимогу, та відповідь оформлено протоколом, протокол від 01.02.2018 року додається
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога замовнику

Номер: 782bd18fc80c42edbcf913ca80ee859c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-29-000080-b.c1
Назва: вимога замовнику
Вимога:
Доброго дня. В Технічних вимогах до Проектно-вишукувальних робіт «Нагляд за деформативним станом причалів №1к, 2к» (Додаток №3 до Завдання), в п. 3 Склад робіт зазначені наступні роботи: - аналіз наявної технічної документації; 1 етап. Проведення шостого циклу спостережень: - Вимірювання планово-висотного положення причалів № 1к, 2к по наглядовій мережі; - Визначення основних параметрів підкранових колій в абсолютних відмітках БСВ; - Камеральна обробка, комплексний аналіз отриманих даних; - Підготовка звіту за результатами проведених робіт шостого циклу; 2 етап. Проведення сьомого циклу спостережень: - Вимірювання планово-висотного положення причалів № 1к, 2к по наглядовій мережі; - Визначення основних параметрів підкранових колій в абсолютних відмітках БСВ; - Визначення висотних відміток покриття причалів на загальній площі 37506,5 м2 при розташуванні крапок з сіткою 10 х 10 м - Камеральна обробка, комплексний аналіз отриманих даних; - Підготовка звіту за результатами проведених робіт сьомого циклу. - Комплексний аналіз результатів декоративного та технічного стану причалів. Розробка рекомендацій щодо режиму подальшої використання причалів та нагляду за їx станом. Роботи виконуються у відповідності з нормативними вимогами НД 31.3.002-2003 та НД 31.3.003-2005. Відповідно до Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» №353-XIV від 23 грудня 1998 року, всі вищезазначені роботи виконуються сертифікованим інженером-геодезистом. В Вимогах, які пропонуються застосувати до учасників (Додаток №4 до завдання) в пункті Наявність працівники в відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник Вимагає наявність спеціалістів, які пройшли професійну атестацію виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об’єктів архітектури за категоріями: 1). Експерт з технічного обстеження будівель i споруд; 2). Інженер-проектувальник - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» № 687-:XVI від 20.09.1999 р. (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об’єктів архітектури Та надання наступних документів: - копія(ї) кваліфікаційного(их) сертифікату(iв) відповідального виконавця окремих видів робіт/послуг, пов'язаних із створенням об’єктів архітектури, виданий Уповноваженим органом (Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) за категорією експерт з технічного обстеження будівель i споруд*; - копія(ї) кваліфікаційного(их) сертифікату(iв) відповідального виконавця окремих видів робіт/послуг, пов'язаних із створенням об’єктів архітектури, виданий Уповноваженим органом (Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) за категорією інженер-проектувальник - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості *відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.09.1999 № 687-XVI (зі змінами) та Постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.20] 1 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури. - копія чинного на дату падання пропозиції Свідоцтва про визнання Учасника Регістром судноплавства України (та/або іншого суб’єкту господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника для виконання зазначених робіт) та копію додатку до Свідоцтва який містить наступні види робіт: - Інженерне обстеження гідротехнічних споруд, оцінка технічного стану; у т.ч. з залученням підводного телебачення або відео зйомки; - Пiдводно-технiчнi роботи. В технічному завданні відсутні роботи, які повинні виконувати Експерт з технічного обстеження будівель i споруд, Інженер-проектувальник - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості. В технічному завданні відсутні підводно-технічні роботи. Отже ці вимоги є такими що не передбачені законодавством для виконання робіт, що є предметом закупівлі та дискримінаційними. Згідно п.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно п. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У зв’язку з вищезазначеним, просимо внести зміни в Тендерну документацію та виключити надання Учасниками документів, які не є необхідними для виконання робіт, зазначених в Технічних вимогах та виключити з вимог наявність спеціалістів які не є необхідними для виконання робіт, зазначених в Технічних вимогах.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: постійно діючою робочою групою ОФ ДП "АМПУ" розглянуто вашу вимогу та рішення розгляду викладено в протоколі засідання робочої групи від 10.01.2019 року
Статус вимоги: Задоволено