-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Вироби текстильні готові, інші
13.92.2 Вироби текстильні готові, інші (39500000-7 Текстильні вироби - постільна білизна, ковдри, подушки для дитячих садків та шкільних навчальних закладів м. Дніпро)
Торги відмінено
603 552.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 999.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 999.00 UAH
Період оскарження:
31.10.2016 17:23 - 11.11.2016 00:00
Вимога
Є відповідь
Неможливість точного визначення предметів закупівлі щодо їх якісних характеристик
Номер:
b0977a5102ad4806be53b81b0048d143
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-31-000862-b.a1
Назва:
Неможливість точного визначення предметів закупівлі щодо їх якісних характеристик
Вимога:
Шановний Замовнику!
У специфікаціях на товар, які оприлюднені у цій тендерній документації про закупівлю «13.92.2 Вироби текстильні готові, інші (39500000-7 Текстильні вироби - постільна білизна, ковдри, подушки для дитячих садків та шкільних навчальних закладів м. Дніпро)» на суму 645 253,00 грн вбачається відсутність об’єктивної інформації, яка вказує на якісні характеристики певного товару, що унеможливлює визначення економічно обґрунтованої ціни такого товару.
У різних лотах цієї закупівлі однаковий товар має різну очікувану вартість.
Наприклад: у лоті №1 вказано, що «Подушка 40х60 см, хлопок/силикон» замовляється у кількості 223 шт по ціні 231 грн, а у лоті №2 «Подушка 40х60, наповнювач силікон» замовляється у кількості 30 шт по ціні 145 грн.
Враховуючи те, що хлопком подушки не наповнюються, то визначення «хлопок/силикон» мабуть треба розуміти як те, що подушка повинна мати напірник з хлопку, а наповнювач – з силікону. Тоді не зрозуміло, у чому відмінність між цими двома подушками, які мають різницю у ціні майже у 60%.
Аналогічна ситуація з ковдрами та наматрацниками.
Так, у лоті №1 вказано, що «Ковдра, 140х100 см, хлопок» замовляється у кількості 223 шт по ціні 512 грн, а у лоті №2 «Ковдра дитяча, 140х100, наповнювач силікон» замовляється у кількості 30 шт по ціні 349 грн. Тобто знову є незрозумілою різниця у ціні майже на 68% та невизначеність наповнювача ковдри по лоту №1.
У лоті №1 вказано, що «Наматрацник, 150х70 см, хлопок» замовляється у кількості 446 шт по ціні 435 грн, а у лоті №2 «Наматрацник, 150х70 см» замовляється у кількості 30 шт по ціні 349 грн. Тобто знову є незрозумілою різниця у ціні майже на 68% та невизначеність тканини наматрацника по лоту №2.
Звертаємо увагу на повторювання тих самих помилок у визначенні якісних характеристик предметів закупівлі, які мають місце також у Закупівлі № у ЦБД: UA-2016-10-28-001103-b «13.92.1 Вироби текстильні готові для домашнього господарства (19200000-8 Текстильні вироби та супутні товари - постільна білизна та рушники для дитячих садків та шкільних навчальних закладів м. Дніпро)»
Враховуючи вищенаведене вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію для можливості точного визначення предметів закупівлі щодо їх якісних характеристик.
Повторно звертаємо увагу Замовника на те, що ігнорування наших вимог щодо внесення змін до тендерної документації є прямим порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Залишення тендерної документації без відповідних вищенаведених змін може бути підставою для подальшого оскарження процедури закупівлі, визнання договору про закупівлю недійсним та звернення до компетентних органів щодо запобігання корупційним діям і зловживанням з боку посадових осіб Замовника, що відповідають за цю тендерну процедуру, а також притягненням цих посадових осіб до відповідальності за порушення законодавства про закупівлі, передбаченою статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення у вигляді штрафу у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а також складання протоколу про корупційні правопорушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2016 18:03
Вирішення:
Доброго дня! Ми врахували Ваші вимоги до специфікацій, та редагували закупівлю та документацію згідно Вашого зауваження. Дякую Вам за уважність та небайдужість.
Статус вимоги:
Задоволено