-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове
Завершена
3 561 821.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 620.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 620.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2018 16:40 - 10.12.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо оскарження рішення тендерного комітету
Номер:
0bb6de5d9c9d4f7f82835732fa467cbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-29-001716-b.a3
Назва:
Скарга щодо оскарження рішення тендерного комітету
Скарга:
Вивчивши подану ФОП Макаренко О.В. тендерну документацію, було виявлено ряд недоліків.
ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" подає скаргу на оскарження рішення щодо визначення переможцем ФОП Макаренко О.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 04.01.2019 17:43
- Протокол відхилення Обухівський мол.завод від 21.12.2018.pdf 04.01.2019 17:43
- Протокол засідання тендерного комітету від 26.12.2018.pdf 04.01.2019 17:43
- Скарга.pdf 04.01.2019 17:43
- Тендерна документація масло 2019 зі змінами.pdf 04.01.2019 17:43
- Рішення від 09.01.2019 № 181 (+лист Замовнику).pdf 10.01.2019 11:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2019 № 700.pdf 23.01.2019 14:56
- рішення від 22.01.2019 № 700.pdf 25.01.2019 20:19
- Відповідь на АМКУ масло.docx 11.01.2019 13:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.01.2019 17:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2019 20:19
Дата виконання рішення Замовником:
28.01.2019 12:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення буде усунено шляхом скасування рішення про визнання ФОП Макакренко О.В. переможцем.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення Замовника
Номер:
e38b4372dcd04b45ae903810a5e8d47c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-29-001716-b.a2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення Замовника
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій у закупівлі ID UA-2018-11-29-001716-b на Масло вершкове, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Макаренко О.В.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Макаренко О.В., вважаємо, що вона не відповідає умовам тендерної документації з огляду на наступне.
1. Замовником у Тендерної документації (далі – Документація) встановлені наступні кваліфікаційні критерії до Учасників:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку 3 Документації.
1.1. Згідно п. 1 Додатку № 3 Документації на підтвердження наявності матеріально-технічної бази Учасник мав надати Лист у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для відповідних умов зберігання продуктів із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази.
Проте, надана довідка «Відомості про наявність в Учасника обладнання та малоцінного інвентаря» не містить всієї необхідної інформації згідно вимог Документації.
1.2. Згідно п. 2.1. Додатку № 3 Документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в даному напрямку роботи (із зазначенням загальної кількості працівників на підприємстві); зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон.
Проте, в наданій довідці вказана як працівник лише сама ФОП Макаренко О.В., та зазначено про можливе залучення працівників на підставі договорів, а не про саму їх наявність.
Також у довідці не визначено обов’язки самої ФОП Макаренко О.В., як особи, відповідальної за виконання замовлень, що прямо суперечить вимогам п. 2.1. Додатку № 3 Документації.
1.3. У складі пропозиції ФОП Макаренко О.В. відсутня довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не відповідає вимогам п. 5.1. Документації Замовника.
2. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ФОП Макаренко О.В. і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Макаренко О.В. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2019 17:34
Вирішення:
Шановний Учасник з приводу Вашої вимоги (щодо скасування рішення Замовника)від 04.01.2019 року повідомляємо, що Учасником ПрАТ "Обухівський молокозавод" подана скарга до органу оскарження, відповідно процедура закупівлі призупинена та заблокована, та очікує розгляду в органі оскарження. Так як Ваша вимога аналогічна поданій скарзі, тому чекаємо на рішення Антимонопольного комітету україни.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відповідь на протокол № 2 розгляду тендерних пропозицій від 21.12.2018р.
Номер:
a32cb383c0ae4d9ba683e3c24444e094
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-29-001716-b.c1
Назва:
Відповідь на протокол № 2 розгляду тендерних пропозицій від 21.12.2018р.
Вимога:
Згідно інформації з Витягу з ЄДР основні фонди підприємства - цілісний майновий комплекс ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" знаходиться за адресою: 08703, Київська область, Обухівський район, м.Обухів, вул.Каштанова, 1, де розташовані виробничі цеха, власні складські приміщення та автотранспортні засоби. Орендованими складськими приміщеннями та автотранспортними засобами підприємство не користується.
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робІт щодо обробки складських приміщень та автотранпортних засобів. Підприємство має абсолютно усі можливості щодо організації власними силами відповідних підрозділів молокозаводу здійснювати санітарну обробку усіх приміщень та автотранспортних засобів.
У складі поданої тендерної документації ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" є сканована копія наступних документів, які повністю підтверджують наявність усіх умов проведення необхідних дій відповідно до вимог тендерної документації.
Технічна частина:
1. 1. Стор 25. Документ: Паспорт на асортимент молочних продуктів. Пункт. 12.
2. Стор 33, 35. Документ: Експлуатаційний дозвіл, виданий СЕС та Управлінням ветеринарної медицини.
3. Стор 37. Довідка щодо власного автотранспорту.
4. Стор 53. Гарантійний лист щодо санітарної обробки приміщень.
5. Стор 55. Акт, складений за результатми проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оепраторами ринку гігієнічних вимог поводження з харчовими продуктами, виданий Держпродсроживслужбою: Стор. 63. Розділ ІІІ. п.п. 3.1-3.5; Стор 65. Розділ ІV. п.п. 4.1-4.6; Стор 67. Розділ V. п.п. 5.1-5.8; Стор. 69 Розділ VІ п.п. 6.1-6.5.
Також в наявності є експертний висновок № 0000636п/18 від 09.10.2018р, який не було залучено до складу тендерної документації згідно технічної помилки.
Пов'язані документи:
Учасник
- експертний висновок 636.pdf 29.12.2018 16:46
Дата подачі:
29.12.2018 16:46
Вирішення:
В додатку 6 тендерної документації чітко зазначено «Перелік документів, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі»:
• протокол випробувань та/або експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, не більше 3-х місячної давнини відносно дати аукціону;
• договір на санітарну обробку складських приміщень дійсний на термін виконання договору постачання; акт про надані послуги не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
• документ перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються, не більше шестимісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
ПАТ «Обухівський молочний завод» не надав договір та акти виконаних робіт на санітарну обробку складських приміщень та автотранспортних засобів. Відповідно до листа, товариством проводиться санітарна обробка складських приміщень та автотранспорту, але окрім даного листа не надано інших підтверджуючих документів санітарної обробки приміщень та автотранспорту (журнали санітарної обробки);
Протокол випробувань, наданий ПрАТ «Обухівський молочний завод» виданий від 04.07.2018р., а в тендерній документації зазначено Протокол випробувань виданий не більше 3-х місячної давнини відносно дати аукціону; Експертний висновок не наданий.
Статус вимоги:
Відхилено