-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС
Завершена
239 107 980.24
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 239 107.98 UAH
мін. крок: 0.1% або 239 107.98 UAH
Період оскарження:
07.09.2018 14:44 - 12.11.2018 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
6fa4c17fd7644b558ca32be420c94221
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001288-c.b10
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
07.09.2018 р. Державним підприємством "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" (далі – "Замовник") було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оголошення про проведення процедури закупівлі - Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС (далі – "Закупівля").
У зазначеній Закупівлі компанії WARTSILA FRANCE SAS (далі – "Скаржник" або "WARTSILA"), DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (далі – "DIMIDA") та ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." (далі – "VJ TRGOVINA IN STORITVE") виявили бажання взяти участь.
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій учасників на закупівлю ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС) № 5889 від 11.12.2018 р. (далі – "Протокол розгляду тендерних пропозицій учасників"), Замовник допустив до аукціону всіх учасників Закупівлі
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій учасників, оскільки тендерні пропозиції учасників Закупівлі не відповідають установленим кваліфікаційним критеріям та умовам Тендерної документації.
З огляду на викладене, Скаржник звертається до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України з проханням зобов’язати Замовника скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій учасників та відхилити тендерні пропозиції учасника DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ та учасника ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O., згідно з пунктом 1, 3 та 4 частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та у зв’язку з порушенням, відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" принципів закупівлі, а саме Закупівля здійснювалася без об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Свої вимоги Скаржник підтверджує наступним.
Пов'язані документи:
Учасник
- Claim tender_2_final_complete.pdf 16.12.2018 11:11
- POA_Pavlo_Gubin_WARTSILA_tender_2.pdf 28.12.2018 10:44
- рішення від 19.12.2018 № 12891 + лист Замовнику .pdf 19.12.2018 18:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2019 № 228.pdf 10.01.2019 15:38
- Рішення від 09.01.2019 № 228.pdf 14.01.2019 20:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2018 11:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.01.2019 20:01
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації
Номер:
1583e22d86ed4bbeb361274a733bdd03
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001288-c.b9
Назва:
ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Умовами проекту договору (Додаток 3 до ТД) передбачена можливість здійснення поставки продукції партіями. Будьласка уточніть які саме позиціі та терміни їх поставки відповідно до обєму запланованних ремонтних робіт, передбачені додатком 2 тендерної документації, потрібні для якісного проведення ремонтних робіт, запланованих в 2019 році на дизелях РДЕС та ОРДЕС енергоблоків № 1, 2, 3.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.10.2018 13:10
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: ТД передбачено постачання продукції до 01.04.2019. Разом с тим, згідно проекту договору (Додаток 3 до ТД) за погодженням з Покупцем, допускається дострокова поставка Продукції та поставка Продукції партіями. В такому випадку розмір партії визначається та пропонується безпосередньо Постачальником, та погоджується Покупцем.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації
Номер:
558a0dc62b804c7aaaaff2069b0c864c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001288-c.a7
Назва:
ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Беручи до уваги зміни строків подання тендерних пропозицій та проведення аукціону інформуємо Вас, що виконати поставку запасних частин у термін, передбачений додатком 2 тендерної документації (до 01.04.2019 р.) неможливо. За приблизними розрахунками, при умові проведення аукціону 30.11.2018 р. та враховуючи терміни визначені чинним законодавством на акцептування пропозиції переможця тендеру та укладання договору на поставку – орієнтовна можлива дата підписання договору сторонами кінець грудня 2018 року. Крім того, враховуючи що продукція, що є предметом закупівлі, належить до СВБ (клас 3О) – її виробництво можливе лише згідно планів якості, узгоджених з кінцевим споживачем (ВП ЮУАЕС), що мають бути направлені на узгодження після підписання договору. Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів, узгодження планів якості може тривати орієнтовно 10-15 днів. З огляду на вищенаведене, орієнтовна дата початку виробництва продукції може бути не раніше середини/кінця січня 2019 р. Строк виготовлення продукції що відносяться до механічної частини (циліндро-поршнева група), паливної системи та системи охолодження тощо складає до 8 місяців. Враховуючи вищенаведені об’єктивні обставини вимагаємо внести зміни в Додаток 2 до Тендерної документації в графі “Термін постачання” та зазначити термін постачання продукції “Протягом 8 місяців з дати узгодження планів якості”.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.10.2018 10:46
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Терміни ремонту систем безпеки АЕС обмежені за часом та проводяться строго по запланованому графіку.
Для якісного проведення ремонтних робіт, запланованих в 2019 році на дизелях РДЕС та ОРДЕС енергоблоків № 1, 2, 3 потрібно виконати поставку запасних частин у терміни, передбачені додатком 2 тендерної документації. Невиконання цієї вимоги може привести до виходу з ладу дизель-генератора, що у свою чергу може спричинити зупинку енергоблоку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
На получение разъяснений относительно дискриминационных позиций тендерной документации в связи с неправомерного рассмотрением оригинальности запасных частей и наших прав на интеллектуальную собственность, отсутствие требования о том, что запасные части..
Номер:
a5d4dc70cc9b4ba1b3c5c748875fdd49
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001288-c.a5
Назва:
На получение разъяснений относительно дискриминационных позиций тендерной документации в связи с неправомерного рассмотрением оригинальности запасных частей и наших прав на интеллектуальную собственность, отсутствие требования о том, что запасные части..
Вимога:
С этим запросом наша компания Wärtsilä France S.A.S. хотела бы еще раз обратить ваше внимание на дискриминационные позиции тендерной документации в связи с юридическим термином «изготовитель оригинальных запасных частей» и дальнейшие позиции, как описано ниже.
В нашем предыдущем запросе UA-2018-09-07-001288-c.a2 от 27.09.2018, загруженному в систему электронных закупок Prozorro, наша компания уже убедительно доказала эксклюзивность прав интеллектуальной собственности на товарные знаки Sulzer, а также эксклюзивность наших прав на предоставление оригинальных запасных частей и полного спектра услуг для двигателей Sulzer по всему миру, предоставляя вам оригинальное подтверждающее письмо от Sulzer Management AG в качестве доказательства. Мы еще раз прилагаем это письмо к этому запросу.
Мы обеспокоены тем, что наши запросы игнорируются, неверно истолковываются и / или неверно интерпретируются тендерной комиссией и / или инициатором открытого тендера «Атомкомплект». Причиной такого заявления является ответ «Атомкомплект», размещенный в системе электронного закупок Prozorro 4.10.2018 на наш похожый запрос UA-2018-06-04-000835-b.a6 от 31.08.2018 г., в котором не рассматриваются (адресируются) следующие наши вопросы:
(1) Вопрос в отношении наших прав на интеллектуальную собственность в необходимой глубине этого вопроса, на основе предоставленных убедительных доказательств и, следовательно, не отвечает на наш запрос;
(2) Вопрос в отношении того, что в тендерной документации не упоминается, что запрошенные запасные части должны являться новыми и неиспользованными и, следовательно, не отвечает на наш запрос;
(3) Вопрос в отношении того, что квалификационные критерии для изготовителей были ослаблены, а именно необходимость иметь в наличии необходимый машинный парк механической обработки и материально-техническую базу, которые необходимы для изготовления новых запасных частей, были исключены из требований тендерной документации и, следовательно, не отвечает на наш запрос;
Поэтому мы намерены вновь четко заявить о наших требованиях:
(1) Существует только один производитель, который может претендовать на оригинальность (подлинность) новых запасных частей пользуясь эксклюзивными правами на интеллектуальную собственность, переданными ему владельцем технологии Sulzer, и это Wärtsilä Group.
Никакой другой производитель не имеет юридического права заявлять об оригинальности новых запасных частей перед лицом действующего законодательства.
(2) В тендерной документации должно быть четко указано, что запасные части должны быть новыми и неиспользованными илиже четко указано, что запасные части могут быть использованными и / или неизвестного происхождения.
(3) Исходя из (2) в тендерной документации должно быть четко указано, что машинный парк обработки и материально-техническая база, которые необходимы для изготовления запасных частей, должен находится в наличии производителя илиже должно быть четко указано, что машинный парк обработки и материально-техническая база не требуется и физическая обработка и, следовательно, обеспечение качества необходимых этапов производства не важны для Закупщика.
В качестве вывода из выше сказанного наша компания хотела бы еще раз запросить удаление Jugoturbina и ее преемников или любого другого производителя, кроме Sulzer или его преемника, из списка оригинальных производителей запасных частей из тендерной документации на основании предоставленных доказательств и попросить тщательно рассмотреть и ответить на все вышеупомянутые пункты в Вашем будущем ответе на этот запрос.
На этом этапе следует упомянуть, что в соответствии с общепринятыми положениями в сфере коммерческой ядерной промышленности во всем мире и перед лицом действующего законодательства терминология оригинальных частей / компонентов и противоположный термин поддельных частей / компонентов четко разделяется их определениями согласно позиции МАГАТЭ и, в частности, в рамках текущей кампании МАГАТЭ по борьбе с поддельными, мошенническими и подозрительными.....
Пов'язані документи:
Учасник
- Request_Energoatom_2890214_IPR2_05102018_complete.pdf 05.10.2018 15:11
Дата подачі:
05.10.2018 15:11
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: По суті викладених питань у даному запиті інформуємо про наступне:
1. Пропозиції щодо виключення із змісту пункту 6 розділу ІІІ ТД вимогу (інформацію), щодо оригінальності продукції виготовленої за конструкторською та технологічною документацією «JUGOTURBINA» (Хорватія) не можуть бути задоволені з наступних підстав:
- На ЮУАЕС у складі РДЕС експлуатуються дизелі виробництва «JUGOTURBINA» (Хорватія);
- Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 замовлені у відповідності до «Кодової книги запасних частин дизелів «JUGOTURBINA-SULZER» для дизель-агрегатів типу 12ZV40/48, наданої заводом-виробником «JUGOTURBINA» (Хорватія). По умовам ліцензії SULZER (Швейцарія) виробники-ліцензиати мали перелік рекомендованого навісного та допоміжного обладнання для дизелів 12ZV40/48, але рішення про його використання залишалося на розгляд ліцензіату. В зв’язку з цим багато вузлів навісного та допоміжного обладнання не можуть бути відображені в вихідній кодовій книзі SULZER (Швейцарія), так як виготовлялись/модернізувались по власній конструкторській документації «JUGOTURBINA» (Хорватія), а більш пізній час «ADRIADIESEL» (Хорватія).
Іншою замовною документацією ВП ЮУАЕС не володіє. Комплектуючі, вузли, деталі та ущільнення ідентифікуються п’ятизначним числовим кодом з «Кодової книги…» в повному обсязі. При цьому, на позиції, які відсутні в кодовій книзі, в заявці були зазначені креслення виробника дизель-агрегатів 12ZV40/48;
- Запропонований підхід носить дискримінаційний характер по відношенню до виробника дизель-агрегатів 12ZV40/48 «JUGOTURBINA» (Хорватія) або його правонаступників.
2. В технічні вимоги № ТТ.0.0009.0240 (додаток 4 до ТД) внесені зміни розділу 4 в частині виключення пункту що передбачав можливість постачання відновленої продукції. Відповідні зміни внесені у ТД.
3. Стосовно Вашого звернення щодо уточнення кваліфікаційних вимог до учасників, в частині наявності матеріально-технічної бази необхідної для виготовлення продукції інформуємо, що такі вимоги передбачено пунктом 6 розділу ІІІ ТД та додатком 6 до ТД (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Окрім того, враховуючи що обладнання відноситься до систем важливих для безпеки АЕС (СВБ), учасник процедури закупівлі повинен надати:
- засвідчену виробником копію сертифікату системи якості або документа, що підтверджує наявність системи якості на підприємстві - виробнику товару;
- інформацію про проходження виробником оцінки у встановленому в ДП «НАЕК «Енергоатом» порядку або лист - згоду виробника на проведення такої оцінки.
Вимоги щодо проходження такої оцінки викладені в документі СОУ НАЕК 012:2012.
Повний зміст документу СОУ НАЕК 012:2012 знаходиться на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Запрос На предоставление примера приемлемого плана качества согласно
Номер:
5d0abb00197945579a6148cbc1b1f0ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001288-c.a4
Назва:
Запрос На предоставление примера приемлемого плана качества согласно
Вимога:
С этим запросом на предоставление примера приемлемого плана качества наша компания Wärtsilä France S.A.S. хотела бы понять ожидания Закупщика в отношении такого документа.
После рассмотрения тендерной документации и ее приложений наша компания хотела бы уточнить ожидания Закупщика по плану качества. Такой документ упоминается в контексте тендерной документации, включая Приложение 3 и Приложение 4, и считается неотъемлемой частью заключаемого контракта.
Необходимость в плане качества и испытаний является неоспоримой необходимостью, особенно для частей и компонентов, классифицированных как важные для безопасности. Наша компания имеет большой опыт удовлетворения и превзойдения ожиданий наших клиентов в предоставлении необходимой документации качества.
Поскольку в тендерной документации нет подробного объяснения положений или примера такого документа, мы хотели бы попросить вас предоставить нам пример плана качества (план качества прошлых закупок), соответствующего запрашиваемым позициям тендера.
Такая информация позволит точно понять ваши ожидания. Это также обеспечит точное соответствие понимания между нашими компаниями в отношении приложения необходимых усилий со стороны поставщика, чтобы предоставить вам запрошенные документы.
Пов'язані документи:
Учасник
- Request_Energoatom_2890214_Quality_plan_24092018.pdf 27.09.2018 08:17
Дата подачі:
27.09.2018 08:17
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Надання постачальником продукції СВБ плану якості проводиться з метою недопущення у виробництво (монтаж та експлуатацію) такої продукції, що не відповідає умовам договорів (контрактів) на закупівлю, технічним вимогам та умовам постачання, конструкторській документації, вимогам діючих правил, норм та стандартів з ядерної і радіаційної безпеки.
Вимоги, порядок оформлення встановлені документом СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва». Форма плану якості приведена у додатку Б СОУ НАЕК 039:2013. Даний документ є у вільному доступі на сайті ДП НАЕК «Енергоатом».
Згідно проекту договору (додаток 3 до ТД) план якості надається Постачальником протягом 10 днів з моменту укладання договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Об предоставлении разъяснений относительно дискриминационных положений тендерной документации, касающейся новых ппоставщиков, без действительного положительного решения от Закупщикa о подтверждении поставщика
Номер:
79ca333e3a994c5e858a09b8efdc39ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001288-c.b3
Назва:
Об предоставлении разъяснений относительно дискриминационных положений тендерной документации, касающейся новых ппоставщиков, без действительного положительного решения от Закупщикa о подтверждении поставщика
Вимога:
С этим запросом об предоставлении разъяснений наша компания Wärtsilä France S.A.S. хотел бы запросить уточнения по позициям конкурсной документации по вышеуказанному открытому тендеру.
После рассмотрения тендерной документации и ее приложений наша компания хотела бы уточнить следующее, на наш взгляд, дискриминирующее требование для новых поставщиков, вступающих в договорные отношения с вашей компанией.
В соответствии с требованиями главы 5 Приложения 4 к тендерной документации изготовитель продукции должен иметь действительное положительное решение от Закупщика о подтверждении поставщика и внесении его в список одобренных поставщиков до подписания контракта на поставку. Изготовитель, который не имеет действительного положительного решения от Закупщика о подтверждении поставщика и внесении его в список одобренных поставщиков, должен предoставить официальное письмо-согласие в пакете документов тендерной пропозиции о предоставлении необходимой поддержки и согласия на проведение такой проверки / оценки на месте производства.
Хотим обратить Ваше внимание на тот факт, что в связи с требованием согласно п. 2 глава VI победитель тендера обязуется подписать договор поставки с Закупщиком не позже чем 20 дней после объявления победителя тендера. Неподписание контракта на поставку в течение этого срока автоматически приведет к перерассмотрению объявленного победителя.
В соответствии с требованиями тендерной документации, описанной выше, мы хотели бы отметить, что Закупщик и производитель будут располагать только лишь 20 днями (календарне дни, еффективно 14-16 рабочих дней) для проведения аудита по месту производства и заключения договора поставки.
Наша компания глубоко уважает все требования тендерной документации без исключения и темнеменее просит Вас подтвердить, что это требование является абсолютным требованием и желанием Закупщика о проведении аудита / оценки поставщика в течение такого короткого периода времени в 14-16 рабочих дней.
Обратите внимание, что наша компания должным образом подготовлена к любым аудитам и настоящим подтверждает любую необходимую поддержку в проведении аудита / оценки включая организационную поддержку поездки экспертов «Энергоатома» и любую другую организационную поддержку, которая может потребоваться с нашей стороны, как например помощь в бронировании проживания, и т.п.
Тем не менее, для того, чтобы обеспечить доступность человеческого ресурса для необходимой поддержки проведения аудита и чтобы не нарушать 20-дневный период, отведенный для подписания контракта, мы хотели бы, чтобы вы официально подтвердили, что команда экспертов «Энергоатома» будит должным образом готова отправится на производство в городе Суржер, Франция в течение 2 календарных дней после объявления победителя тендера. После визита в Суржере, Франция, команда аудиторов, по их просьбе, также будет иметь возможность посетить наш централизованный складской центр в Кампене, Нидерланды, а также посетить Мюлуз, Франция где сосредоточена команда по управлению и закупками.
Мы также хотели бы попросить вас предоставить нам подробный план аудита / оценки и список необходимых документов, которые должны быть предоставлены Wärtsilä France S.A.S. и потребуются вашими экспертами для проведения аудита и поддержки его подготовительных работ с вашей стороны. Не имея такой информации на этой ранней стадии тендера, излишне сложно обеспечить соответствующий уровень готовности и доступности информации, а также адекватное время реакции с нашей стороны.
Кроме того, если команда экспертов «Энергоатома» не сможет совершить поездку в течение этого короткого периода времени после объявления победителя тендера, Wärtsilä France S.A.S. не может нести ответственность за неспособность иметь действительное положительное решение от Закупщика о подтверждении поставщика и внесении его в список одобренных поставщиков до подписания контракта на поставку....
Пов'язані документи:
Учасник
- Request_Energoatom_2890214_Audit_24092018.pdf 27.09.2018 08:15
Дата подачі:
27.09.2018 08:15
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Вимоги та порядок оцінки постачальників ДП «НАЕК «Енергоатом» встановлені документом СОУ НАЕК 012:2012 «Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників». Даний документ є у вільному доступі на сайті ДП «НАЕК «Енергоатом». Вимога щодо наявності оцінки постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» є обов’язковою при здійсненні постачання продукції, що буде використовуватися у системах важливих для безпеки енергоблоку АЕС. При цьому, будь яке зацікавлене підприємство, не залежно від проведення тендеру, має право звернутися та подати заявку на проведення оцінки постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом».
При цьому звертаємо Вашу увагу що направлена через систему Prozorro вимога не в повній мірі відповідає змісту ТД і нормативним документам ДП НАЕК «Енергоатом».
За змістом вимоги компанії «Wärtsilä France S.A.S.», ви пропонуєте визначити процедуру оцінки постачальника в період до укладення договору. Тендерною документацією, для учасника торгів що не пройшов оцінку та не має рішення «Про затвердження постачальника ДП НАЕК «Енергоатом», передбачено надання листа – підтвердження від виробника про надання згоди на проведення такої оцінки. У такому випадку, відповідно до змісту тендерної документації, пропозиція учасника, який не має рішення про постачальника, буде відповідати вимогам тендерної документації за умови, якщо у складі тендерної пропозиції наявний документ, що підтверджує згоду виробника на проведення такої оцінки у відповідності до вимог СОУ НАЕК 012:2012.
Проведення такої оцінки може бути здійснено на стадії виконання договору до факту відвантаження товару в адресу Вантажоодержувача.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Об предоставлении разъяснений относительно тендерной документации
Номер:
40c88c6fb3b34dc786c56bc7749c0da2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001288-c.a2
Назва:
Об предоставлении разъяснений относительно тендерной документации
Вимога:
Этим запросом об предоставлении разъяснений наша компания Wärtsilä France S.A.S. хотела бы уточнить положения Вашей компании по позициям тендерной документации по вышеуказанному открытому тендеру.
После рассмотрения тендерной документации мы не смогли найти требования, которые мы запросили, нашими просьбами, которые были переданы вам во время нашей встречи на WNE в Париже в этом году и параллельно направлены Вам по факсу в отношении прав интеллектуальной собственности на двигатели Sulzer нашей компании. Вместо этого мы с удивлением отметили, что положения нр. 6, главы III - идентичны положениям тендера Nr. 2539827 (ID Prozorro UA-2018-06-04-000835-b) - упоминают, что оригинальным оборудованием с точки зрения вашей компании считается помимо оборудования Sulzer, также оборудование изготовленное в соответствии с технической документацией Jugoturbina. Далее в документе указывается, что одного доказательства того, что компания является преемником Jugoturbina, по умолчанию для подтверждения подлинности (оригинальности) продукции.
Такие заявления тендерной документации неприемлемы, поскольку они не отражают реальности, а именно того факта, что существует только один обладатель прав интеллектуальной собственности двигателей Sulzer, и это компания Sulzer и, следовательно, только один поставщик по всему миру, который может претендовать на клеймо оригинальности запасных частей - Wärtsilä Group.
Мы хотели бы еще раз подчеркнуть тот факт, что Jugoturbina и / или Zgoda никогда не были обладателями прав интеллектуальной собственности двигателей Sulzer. В течение некоторого времени эти компании были лицензиатами Sulzer, действующие в качестве субподрядчиков под полным контролем системы качества Sulzer. Wärtsilä Group приобрела права на двигатели Sulzer и является эксклюзивным обладателем прав интеллектуальной собственности марки Sulzer по всему миру, имеющей право продавать оборудование, включая, но не ограничиваясь, запасными частями и компонентами для всех двигателей Sulzer в соответствии с клеймом «Оригинальные детали и компоненты». Сопровождая это заявление, мы прилагаем оригинальное Лицензионное соглашение о товарных знаках, выданное топ-менеджментом Sulzer Management AG.
Мы также хотели бы обратить ваше внимание на то, что лицензии как Adriadiesel d.d. (Jugoturbina) так и Baltic Spare Service Sp.z.o.o (Zgoda) были расторгнуты в 90-х годах нашей компанией. После расторжения лицензий эти две компании больше не имеют юридического права производить и/или продавать запасные части для Z-двигателей Sulzer в любой форме или конфигурации под любым брендом или логотипом. Эти компании должны были передать всю имеющуюся в их распоряжении производственную и конструкторскую документацию Sulzer или же уничтожить ее после прекращения действия лицензии. Тот факт, что эти компании продолжают предлагать запасные части на ядерный рынок, рассматривается как нарушение наших прав и нарушение авторских прав Sulzer, что, в свою очередь, приводит к потере прибыли нашей компании. Wärtsilä Group находится в процессе принятия юридических мер в отношении этих компаний.
Более того, вопрос вытекает из выводов, сделанных выше: если Adriadiesel d.d. / Jugoturbina поставляла запасные части в «Энергоатом» в период после расторжения лицензии по настоящее время, то на каких правах и условиях? Считались ли поставленные запчасти оригинальными или эквивалентными? В случае, если это были эквивалентные запчасти, какова была техническая квалификация, включая сейсмическую квалификацию запчастей?...
Пов'язані документи:
Учасник
- Clarification request_Energoatom_24092018_complete.pdf 27.09.2018 08:12
Дата подачі:
27.09.2018 08:12
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Відповідно до організаційно-розпорядчої документації ДП «НАЕК «Енергоатом», виробництво запасних частин та комплектуючих для ремонту обладнання систем важливих для безпеки (СВБ) енергоблоків АЕС повинно здійснюватися:
- Підприємствами, що є безпосередніми виробниками проектного обладнання АЕС, запчастин та комплектуючих СВБ або їх правонаступниками;
- Підприємствами, що виготовляють зазначену продукцію згідно з власною конструкторською документацією, погодженою ДП НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання України у встановленому порядку.
На ЮУАЕС у складі РДЕС експлуатуються дизелі виробництва підприємства «JUGOTURBINA» (Хорватія).
Питання утримання прав інтелектуальної власності та можливості використання конструкторської документації просимо вирішувати в рамках чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації згідно оголошення про закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-07-001288-c
Номер:
d0dd749d44064ed38e1a436f13b4d584
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001288-c.a1
Назва:
ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації згідно оголошення про закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-07-001288-c
Вимога:
Інформуємо Вас про те, що наша компанія, як представник заводу-виробника дизелів 12ZV40/48 та запасних частин до них Adriadiesel d.d., має намір прийняти участь у процедурі закупівлі ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС).
Умовами пункту 2 Розділу V тендерної документації передбачені умови оплати для учасників нерезидентів:
- оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.
З огляду на досвід виконання нашим підприємством аналогічних договорів процедура проведення митного оформлення товару і вхідного контролю першого і другого етапів (ВК1, ВК2) не залежить від Постачальника продукції в повній мірі і може бути розтягнута в часі на невизначений термін з невідомих нам причин, що робиться не прогнозованими терміни оплати за поставлену продукцію. Відсутність розуміння про чіткі терміни оплати за поставлену продукцію ставить підприємство в скрутне становище в частині оплати обов'язкових платежів (податків та зборів), виплати заробітної плати співробітникам і розрахунків з контрагентами. У свою чергу інформуємо що Adriadiesel d.d. не починає виробництво продукції без авансу в розмірі 50% і не відвантажує продукцію без остаточного розрахунку.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до пункту 2 Розділу V тендерної документації та передбачити для учасників нерезидентів наступну форму розрахунку за поставлену продукцію:
Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином:
– для нерезидентів – в еквіваленті у валюті пропозиції на дату укладення договору по курсу НБУ, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни.
Умови відкриття та здійснення оплати коштів за акредитивом визначаються Сторонами при укладенні Договору.
Оплата за поставлену Продукцію здійснюється шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600.
Акредитив відкривається на суму Партії Продукції. Строк дії акредитиву – 3 місяці.
По готовності кожної партії Продукції до відвантаження, але не пізніше ніж за 20 календарних днів, за умови виконання пункту 5.3.6 Контракту, Постачальник направляє на адресу Покупця письмове звернення про необхідність відкриття акредитиву.
Покупець, протягом 30 робочих днів від дати отримання повідомлення щодо готовності партії Продукції до відвантаження, за умови виконання пункту 5.3.6 Контракту, відкриває на користь Постачальника документарний безвідкличний покритий акредитив з депонуванням_ коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» в розмірі 100% вартості партії Продукції, що поставляється згідно умов Контракту.
Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену партію Продукцію в після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних
документів:
- рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога на внесення змін до ТД.pdf 20.09.2018 20:04
Дата подачі:
20.09.2018 20:04
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 08.11.2018 були внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга до АМКУ через неодноразову бездіяльність, ігнорування і неправильне тлумачення наших запитів про роз'яснення і зміни в тендерній документації з боку закупника, що, у свою чергу, являє собою порушення статей Закон Україна про публічні закупівлі
Номер:
420351e2ef06401a8d6f72724a9baf08
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001288-c.b8
Назва:
Скарга до АМКУ через неодноразову бездіяльність, ігнорування і неправильне тлумачення наших запитів про роз'яснення і зміни в тендерній документації з боку закупника, що, у свою чергу, являє собою порушення статей Закон Україна про публічні закупівлі
Скарга:
Скарга до АМКУ через неодноразову бездіяльність, ігнорування і неправильне тлумачення наших запитів про роз'яснення і зміни в тендерній документації з боку закупника, що, у свою чергу, являє собою порушення статей Закон Україна про публічні закупівлі 25.12.2015 N 922-VIII. Просимо взяти до уваги, що предметом цієї скарги є виключно зміни документа ТД-5889, редакція 6 від 25.10.2018. Наша компанія оскаржує положення цього документа зокрема, положення щодо захисту інтелектуальних прав та положення кваліфікаційних критеріїв – наявності матеріально-технічної бази
Пов'язані документи:
Учасник
- Appeal_to_AMKU_2890214_25102018_ver3_complete.pdf 27.10.2018 09:15
- Рішення від 31.10.2018 № 11002.pdf 31.10.2018 17:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.10.2018 09:15
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.10.2018 17:52
Скарга
Залишено без розгляду
карга до АМКУ через неодноразову бездіяльність, ігнорування і неправильне тлумачення наших запитів про роз'яснення і зміни в тендерній документації з боку закупника, що, у свою чергу, являє собою порушення статей Закон Україна про публічні закупівлі
Номер:
084d541bed0349b68595309ddb760e11
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001288-c.a6
Назва:
карга до АМКУ через неодноразову бездіяльність, ігнорування і неправильне тлумачення наших запитів про роз'яснення і зміни в тендерній документації з боку закупника, що, у свою чергу, являє собою порушення статей Закон Україна про публічні закупівлі
Скарга:
Скарга до АМКУ через неодноразову бездіяльність, ігнорування і неправильне тлумачення наших запитів про роз'яснення і зміни в тендерній документації з боку закупника, що, у свою чергу, являє собою порушення статей Закон Україна про публічні закупівлі 25.12.2015 N 922-VIII. Це звернення містить наступні запити щодо публічного тендеру Nr. 2539827: Вимоги до стану запасних частин що закуповуються і ослаблені кваліфікаційні критерії для учасників тендера, що призводить до загального ослаблення вимог до закупівлі. Захист прав інтелектуальної власності
Пов'язані документи:
Учасник
- Appeal_AMKU_2890214_complete.pdf 19.10.2018 17:07
- Рішення від 24.10.2018 № 10895.pdf 24.10.2018 15:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2018 17:07
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.10.2018 15:01