• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт поліклініки

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2019 16:29 - 24.01.2019 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ У відповідності до п.п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 року №35 звертаємося до вас з приводу усунення порушень під час розгляду та дискваліфікації пропозиції Фізичної особи-підприємця Корсун Євгена Анатолійовича. У протоколі засідання Замовника про дискваліфікацію Учасника від 04.02.2019 року

Номер: 29c3d462e78a4e44b62a11ade9a750a2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-21-001658-b.b1
Назва: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ У відповідності до п.п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 року №35 звертаємося до вас з приводу усунення порушень під час розгляду та дискваліфікації пропозиції Фізичної особи-підприємця Корсун Євгена Анатолійовича. У протоколі засідання Замовника про дискваліфікацію Учасника від 04.02.2019 року
Вимога:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ У відповідності до п.п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 року №35 звертаємося до вас з приводу усунення порушень під час розгляду та дискваліфікації пропозиції Фізичної особи-підприємця Корсун Євгена Анатолійовича. У протоколі засідання Замовника про дискваліфікацію Учасника від 04.02.2019 року зазначено, що пропозиція учасника була відхилена з наступної причини: «Додаток до оголошення №З пункт 12. В складі своєї пропозиції Учасник обов'язково повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності сертифікованих спеціалістів ГАП (ПП) та/або інженера-кошторисника з наданням кваліфікаційних сертифікатів спеціалістів - завантажені чорно-білі копії сертифікату. Документи, які видавались учаснику іншими установами (довідки, листи, ліцензії, дозволи та інші), не завіряються учасником. Такі документи повинні завантажуються до електронної системи в кольоровому вигляді (тобто відскановані з оригіналів документів). Дана вимога встановлюється для того щоб Замовник мав можливість впевнитися в тому, що дані документи не є фіктивними. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством. Недотримання учасником даної вимоги буде має наслідок відхилення тендерної пропозиції.» Учасник ФОП Корсун Є. А. не погоджується з рішенням з наступних причин: 1. ФОП Корсун Є. А. надав у складі своєї пропозиції скан-копію кваліфікаційного сертифікату спеціаліста, зроблену саме з оригіналу документу. Для формування пропозиції з метою участі в електронних торгах учасник звернувся до кваліфікованого спеціаліста Нікітенко Тетяни Іванівни. У свою чергу, Нікітенко Тетяна Іванівна надала оригінал документу, який підтверджує наявність сертифікату. Слід зазначити, що в документації не було приведено поняття "оригінал документу", та яким чином виглядає оригінал документу. При цьому, на виконання вимог документації ФОП Корсуном Є. В. особисто не було завірено вищезазначених документів. 2. Замовником не доведено, що учасником зроблено копію не з оригіналу документу. Замовник не є компетентним органом, який має повноваження проводити експертизи, у тому числі судові, а також надавати висновки щодо справжності документів. Тим більше, що Замовник перед прийняттям рішення міг звернутися до Учасника з приводу уточнення інформації. 3. У документації Замовника було передбачено надання кольорових сканкопій документів. Проте, чорний і білий - це теж кольори. Тому стверджувати, що учасник не надав кольорового документу, Замовник не має правових підстав. На сьогодні існує низка рішень органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України з цього приводу. Крім цього, у системі "ПРОЗОРРО" міститься низка рішень органу оскарження щодо віднесення помилок, пов'язаних з оформленням пропозиції до "формальних". У документації Замовника міститься визначення формальної помилки. Так, додатком 2 до оголошення передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Всі доводи, які приводить Замовник носить суб’єктивний характер та не підтверджені, ані умовами оголошення, ані законодавством України у сфері публічних закупівель. Слід зауважити, що пропозиція ФОП ПАРФЬОНОВА РОМАНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА містить ознаки порушення умов документації: 1) Згідно Додатку 3 до оголошення Учасник повинен надати Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для учасників - платників ПДВ). Наявність Витягу з реєстру платників єдиного податку не звільняє від надання Витягу з реєстру платників ПДВ, оскільки нема пояснення – чи є ФОП Парфьонов Р. О. платником ПДВ чи ні. 2) Згідно з пунктом 16 Додатку 3 до Оголошення Учасник повинен надати копії висновків державної санітарної епідеміологічної експертизи на будівельні матеріали, чинні на дату подання пропозиції. Учасник ФОП Парфьонов Р. О. надав висновки не на усі матеріали. Він не надав Висновок СЕЕ на пісок та на шурупи. 3) Згідно з пунктом 19 Додатку 3 до Оголошення, Учасник повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних (для фізичних осіб), згідно додатку 6 до Оголошення. Згідно з абзацом 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються власником бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень власника бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. Учасник ФОП Парфьонов Р. О надав лист- згоду тільки на себе, хоча його пропозиція містить дані про фізичну особу спеціаліста –кошторисника, а Кувікліну Таїсію Вікторівну, яка не надавала згоду на обробку персональних даних. 4) Згідно з пунктом 12 Додатку 3 до Оголошення, В складі своєї пропозиції Учасник обов’язково повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП) та/або інженера-кошторисника з наданням кваліфікаційних сертифікатів спеціалістів. Учасник ФОП Парфьонов Р. О. у складі пропозиції не надав кваліфікаційного сертифікату спеціаліста, а надав свідоцтво про підвищення кваліфікації у громадській організації, що не є тотожнім з Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо пояснити, з яких причин була відхилена пропозиція Фізичної особи-підприємця Корсун Євгена Анатолійовича та дискваліфікований учасник. Крім цього, просимо на підставі п.п.14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 року №35 здійснити проведення повторної оцінки та переглянути рішення про дискваліфікацію Учасника від 04.02.2019 року. У іншому випадку, ФОП Корсун Є. А, буде змушений звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, громадськості, адже, дії Замовника (а саме прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника з незаконних "штучних" підстав) містить ознаки правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель. Фізична особа підприємець Корсун Є. А.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу по закупівлі UA-2019-01-21-001658-b від 04.02.2019р. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт поліклініки) Замовник: Лиманський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів Учасник надавший вимогу: ФОП "КОРСУН ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" Вимога ФОП "КОРСУН ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" від 04.02.2019 року була уважно розглянута тендерним комітетом. В своїй вимогі учасник надає інформацію, що у складі своєї пропозиції надав саме скан-копію оригіналу документу кваліфікованого спеціаліста Нікітенко Тетяни Іванівни. Але насправді то була скан-копія копії оригіналу. Учасник наполягає на тому, що замовник не є компетентним органом, який має повноваження проводити експертизи, а також надавати висновки щодо справжності документів. Саме тому замовник не бере на себе відподальність приймати чорно-білу копію сертифікату за документ, який відповідає вимогам тендерної документації. Рішення про дискваліфікацію учасника ФОП "КОРСУН ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" залишається незмінним.
Статус вимоги: Не задоволено