• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля ДГ (13-100), або еквівалент

Торги відмінено

1 229 597.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2019 17:24 - 27.01.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду

Скарга щодо порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі

Номер: d90dda98b95a4f9fa0c9f7c36b398d2c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-16-000873-a.b2
Назва: Скарга щодо порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
Скарга:
Відповідно до оголошення № UA-2019-01-16-000873-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу «16» січня 2019 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-16-000873-a), Замовником – Державним професійно- технічним навчальним закладом "Межівське професійно технічне училище» (далі – Замовник), було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Вугілля кам'яного марки ДГ 13-100, або еквівалент в кількості – 350 т. Аукціон відбувся «01» лютого 2019 р. Згідно протоколу № 3 від «04» лютого 2019р. засідання комітету з конкурсних торгів Державного професійно- технічного навчального закладу "Межівське професійно технічне училище» переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМТОПРЕСУРС» (далі по тексту – ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС»). Ознайомившись з документами в складі пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС», ми дійшли висновку, що зазначений учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель (далі – Документація) та підлягає дискваліфікації. Згідно з пунктом 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Ніяких звернень або уточнень з боку ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст Документації та її вимог повністю зрозумілий. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» підлягає дискваліфікації з наступних підстав: 1.Згідно п. 5 Додатку 3 тендерної документації: «Постачальник повинен забезпечити доставку товару Замовнику, відповідно до умов Договору (що додається) з Замовником. Закупівля здійснюється за заявкою Замовника. Технічні положення повинні відповідати діючим державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості такого виду товару (протокол випробувань, копія свідоцтва про атестацію лабораторії, сертифікат генетичних технологічних та якісних характеристик)». Тобто замовник вимагав надання учасниками в складі тендерної пропозиції протоколу випробувань на вугілля. Відповідно до п. 4.2. розділу «загальні положення» тендерної документації замовник визначив наступні технічні та якісні показники вугілля: А – до 14%; W – до 14% А – зола (вміст породи у % у 1 тоні продукції) W – волога (вміст вологи у % у 1 тоні продукції). Q гі - нижня межа згорання вугілля = 5500 кКал/кг. Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %, не більше ніж – 17% В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» наданий файл «лабораторія» в якому міститься протокол випробувань на вугілля марки ДГ (13-100). Згідно наданого протоколу вбачається, що Q гі - нижня межа згорання вугілля дорівнює 5496 кКал/кг, що є меншим (гіршим), ніж вимагається тендерною документацією, замовником та ДСТУ 7146:2010. 2. Згідно п. 2.1.3. розділу 2 додатку 2 до тендерної документації учасники повинні були надати в складі тендерної пропозиції Довідку з обслуговуючої банківської установи про відкриття рахунку із зазначенням всіх банківських реквізитів станом на 2019 рік. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» наданий файл «документи 1» в якому міститься довідка з обслуговуючої банківської установи про відкриття станом на 2017 рік. Отже учасник ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» не підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі та порушив вимоги тендерної документації. Однак, Замовник виявив намір на укладання договору з ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС», пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника у Тендерній Документації. Метою здійснення господарської діяльності ПП «ЛІДЕР АКТИВ» зокрема, є отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Визнаючи переможцем відкритих торгів ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Замовника своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання прибутку, внаслідок задоволення законним шляхом інтересів і потреб Замовника в закупівлі вугілля кам’яного.
Автор: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Костянтин Костаков +380675519170 kostakovks1000@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушень процедури закупівлі

Номер: 2ae0d6b0f5a54482a4fd412f425d633d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-16-000873-a.b1
Назва: ВИМОГА про усунення порушень процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до оголошення №UA-2019-01-16-000873-а, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу «16» січня 2019 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-01-16-000873-а), Замовником – Державним професійно-технічним навчальним закладом «Межівське професійно-технічне училище» (далі – Замовник), було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Вугілля кам'яного марки ДГ 13-100, або еквівалент – в кількості 350 т. Аукціон відбувся «01» лютого 2019 р. Згідно протоколу № 3 від «04».02.2019р. засідання комітету з конкурсних торгів Державного професійно-технічного навчального закладу «Межівське професійно-технічне училище» переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Промтопресурс» (далі по тексту – ТОВ «Промтопресурс»). Ознайомившись з документами в складі пропозиції ТОВ «Промтопресурс», ми дійшли висновку, що зазначений учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель (далі – Документація) та підлягає дискваліфікації. Згідно з пунктом 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Ніяких звернень або уточнень з боку ТОВ «Промтопресурс» до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст Документації та її вимог повністю зрозумілий. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Промтопресурс» підлягає дискваліфікації з наступних підстав: 1. Згідно пп. 2.1.3. п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен подати довідку з обслуговуючої банківської установи про відкриття рахунку із зазначенням всіх банківських реквізитів станом на 2019 рік. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промтопресурс» надана довідка з банківської установи датована 2017 роком. Отже учасник ТОВ «Промтопресурс» не виконав умови тендерної документації та Замовника та підлягає дискваліфікації. Прохаємо Вас здійснити повторну оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промтопресурс».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вивчивши вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до п. 2.1.3. Додатку № 2 Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку з обслуговуючої банківської установи про відкриття рахунку із зазначенням всіх банківських реквізитів станом на 2019 рік. При цьому, у тендерній документації не містилась вимога обов’язково зазначати у довідці фразу «станом на 2019 рік». Товариство з обмеженою відповідальністю «Промтопресурс» надало довідку від ПАТ «КБ «Приватбанк», в якій зазначається, що дане товариство має гривневий рахунок, відкритий 15.08.2017 року. У лівому верхньому куті даної довідки міститься номер і дата. У довідці не зазначається, що це дата саме видачі довідки. А отже говорити про те, що вона прострочена, а інформація не актуальна, не можна. Враховуючи зазначене, під час розгляду тендерної пропозиції, тендерним комітетом було прийнято рішення звернутися за підтвердженням достовірності інформації щодо рахунку, відкритого у банківській установі. Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Банківською установою було повідомлено, що рахунок зазначений у довідці є актуальним, ТОВ «Промтопресурс» є клієнтом ПАТ «КБ «Приватбанк». Окрім цього, було повідомлено, що відповідна довідка формується автоматично. Номер і дату відображену у верхньому лівому куті не слід вважати датою видачі довідки, оскільки ці данні були сформовані автоматично за інформацією первинного документу, на підставі якого було відкрито рахунок. Цей факт додатково пояснює те, що дана дата співпадає із датою відкриття рахунку, що зазначена у довідці. Окрім цього, учасником на електронну адресу замовника була направлено довідку, у якій стояла дата видачі 30.01.2019 року. Учасник повідомив про те, що ним було помилково завантажено до системи Прозорро довідку без зазначення дати її видачі. Оскільки спочатку учасник зробив скан-копію довідки, а вже потім уповноважена особа банку проставила дату її видачі, а саме 30.01.2019 року. Метою витребування даної довідки було отримання актуальних реквізитів від учасника. Учасником такі дані були надані, достовірність яких була додатково перевірена замовником. Додатково зазначаємо, що відповідно до змісту Тендерної документації замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції тендерної документації; замість документів у довільній формі - документів, виданих відповідними державними органами. Враховуючи те, що учасником було надано довідку з банківської установи, така довідка оформлена належним чином, окрім цього підтвердження того, що реквізити зазначені не станом на 2019 рік та того, що вони не є актуальними немає; дійсність таких реквізитів підтвердили працівники банківської установи; сам учасник повідомив, що помилково завантажив довідку без зазначення на ній дати видачі, а номер і дата у верхньому лівому куті не є датою видачі довідки, дану обставину не можна вважати такою, що суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції та є підставою для її відхилення. Тендерна пропозиція ТОВ «Промтопресурс» відповідає вимогам тендерної документації, вимогам статті 16, статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». А отже, замовником було правомірно визначено ТОВ «Промтопресурс» переможцем закупівлі. Окрім цього, даний учасник надав усі необхідні документи, що підтверджують якість товару, його безпечність, досвід виконання аналогічних договорів, а також наявність необхідної матеріально-технічної бази для реалізації договору, укладеного за результатом даної закупівлі. В аналогічному договорі, видатковій накладній за 14.12.2018р розрахунковий рахунок ТОВ «Промтопресурс» відповідає розрахунку вказаному у довідці ПАТ КБ «ПРИВАТ БАНК»
Статус вимоги: Не задоволено