• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби для догляду за руками та нігтями

Завершена

13 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 138.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2019 14:13 - 23.01.2019 15:11
Вимога
Відхилено

Вимоги

Номер: 9e05bdaf0d544bf5ba706c7f322ab2b8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-17-001564-c.a3
Назва: Вимоги
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Вирішення: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що допорогові закупівлі НЕ РЕГЛАМЕНТУЮТЬСЯ Законом України "Про публічні закупівлі", вони регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016). Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Саме слово МОЖЕ говорить про те, що встановлювати або не встановлювати еквівалент це є можливість, а не обов’язок Замовника. Якщо в надпорогових закупівля це є обов'язок, то в Законі чітко визначено, що "специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". От саме вираз "повинна" - це і є обов'язковою умовою встановлення еквіваленту. А вираз "може вказати" - не зобов'язує Замовника встановлювати еквіваленти. А так як у оголошенні не було встановлено еквіваленгтів, то Замовник не зобов'язаний їх розглядати. А так як Ви в своїй пропозиції надали саме еквіваленти, то Замовник вправі відхилити Вашу пропозицію, як таку що не відповідає умовам, зазначеним в оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

порушення закону Про публічні закупівлі

Номер: 3b07e0d047364201a677a0761694d528
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-17-001564-c.a2
Назва: порушення закону Про публічні закупівлі
Вимога:
Замовник оприлюднив документацію у якої грубо порушуються принципи закупівель. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає таки принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ці принципи мають статус загального поширення на всі закупівлі, навіть у разі, якщо вони допорогові, через те, їх порушення свідчить про корумповану складову при здійсненні закупівлі і при таких порушеннях нема обмежень за вартістю розміру закупівлі. Розмір закупівлі впливає лише на кару яку буде нести злочинна особа після її притягнення до відповідальності. Замовник, створив документацію, де чітко визначив, яку саме продукцію він хоче закупити, не пояснюючи при цьому, чому саме така продукція повинна бути закуплена. Для досягнення мети – закупівлі саме визначеної продукції, скрізь у документації зазначається, що учасники повинні запропонувати лише визначену замовником продукції. Таке твердження посилюється виразом – «Аналогів і еквівалентів не пропонувати.» Тобто, всі інші дезінфікуючи засоби не допускаються у будь якому разі, навіть, якщо вони дешевше та якісніше. порушуються всі базові принципи закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність. Слід звернути увагу, що замовник не обмежується звуженням кола постачальників лише визначенням конкретної продукції до закупівлі. Також у документації допущені дискримінаційні вимоги, а саме таке положення: «Обов’язкова наявність Гарантійного листа виробника з гарантіями поставки якісної продукції» Тобто постачальником може бути лише особа , яка надасть лише чітко визначену продукцію і лише та особа у якої буде гарантійний лист виробника на постачання. Є всі ознаки корупційних дій та зловживань у вигляді встановлення штучних перешкод дешевшим та якісним продуктам інших виробників та, ще і визначено лише коло осіб у яких є гарантійний лист виробника. В свою чергу виробник може бути зацікавлений надати гарантійний лист лише пов’язаним особам і не надати іншим, виробника в цьому його ніхто не обмежує. З такою документацією, непотрібно проводити процедуру закупівлі, потрібно просто придбати у "свого" постачальника по "своїм" цінам за державний кошт товар. У разі проведення закупівлі за наданою документацію, буде здійснена корупційна дія, що потребує розслідування компетентними органами. Вимагаємо негайно внести зміни та викласти умови закупівлі у відповідності до законодавства України в тому числі законодавства з запобігання корупції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Допорогові закупівлі не регламентуються Законом України "Про публічні закупівлі", вони регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016). Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Саме слово МОЖЕ говорить про те, що встановлювати або не встановлювати еквівалент це є можливість, а не обов’язок Замовника. Якщо в надпорогових закупівля це є обов'язок, то в Законі чітко визначено, що "специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". От саме вираз "повинна" - це і є обов'язковою умовою встановлення еквіваленту. А вираз "може вказати" - не зобов'язує Замовника встановлювати еквіваленти. А так як у оголошенні не було встановлено еквіваленгтів, то Замовник не зобов'язаний їх розглядати.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимоги до закупівлі

Номер: 2077ab2c99fa41f1b4f55e1eda1987ff
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-17-001564-c.c1
Назва: вимоги до закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, закупівля за державні кошти не може проводитись в супереч законодавству . Саме для цього був створений Закон України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно з п. 6.4. Порядку вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно буги обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У Вашому випадку, ніякого обгрунтування не має. Це вже виглядає як порушення Закону, штучне обмеження учасників, а можливо й змова з завідомим учасником. Крім того, що вказана назва засобу, ще й вказаний конкретний склад:Засіб на основі: спирт етиловий 40%; спирт ізопропіловий 30; алкілдиметилбензиламоній хлорид 0,02; дидецилдиметилламоній хлорид 0,02. Згідно Наказу МОЗ України №236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів :п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів, Тобто різних видів спиртів, а не лише втих які ви вказали та саме в такій комбінації, та інших швидкодіючих без жодного обмеження АДР та їх кількості. Тож ваші вимоги порушують два закони: 1. №35 та 2. № 236 і це вже є привід для підозри в корупційній змові із завідомим постачальником. Просимо видалити дискримінаційні вимоги до складу, додати вираз "або еквівалент" та надати широкому колу учасників прийняти участь в закупівлі. P.S. Де ви збираєтесь зберігати антисептик при температурі 15 градусів морозу? Та чи знаєте Ви про вимоги до зберігання антисептичних засобів, можливо необхідно пройти курси підвищення кваліфікації?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК021:2015:33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями, згідно оголошення за номером № UA-2019-01-17-001564-c, від 17.01.2019 року, повідомляємо, що відповіді на питання та вимоги Учасників закупівлі надається протягом періоду уточнення. Період уточнення по даній закупівлі, який минає 23.01.219 о 14.11, тому Замовник у встановлені законодавством строки надає вичерпну відповідь на Ваше запитання. Відповідь прикріплена окремим файлом.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні