• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове

так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України

Торги відмінено

326 876.21 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 798.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2019 16:40 - 21.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушень

Номер: 9c20e9e8a8d94c1d9b98c6bc342430a4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-10-000625-b.b2
Назва: Про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника у складі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Будко Наталії Володимирівни (далі — Переможець) подані всі необхідні документи, котрі вимагалися в тендерній документації проте дане твердження є помилковим оскільки в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи які вимагалися Замовником відповідно до тендерної документації, а саме: 1. відповідно до п. 6.1 Розділу 3 тендерної документації Замовника учасник повинен завантажити до електронної системи акт за результатами проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператора ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданого територіальним органом Держпродспоживслужби. Відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. З вищевикладеного слідує, що Переможець торгів, в розумінні законодавства України, є оператором ринку, оскільки здіснює від свого імені постачання продуктів харчування. Тобто відповідно до вимог тендерної документаці оператор ринку — Переможець повинен був на своє ім’я надати акт Держпродспоживслужби, а не на орендодавця — ТОВ “Охтирська м’ясна компанія”. У зв’язку з тим, що Переможцем надано акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на іншого оператора ринку, то ним не надано підтвердження дотримання особисто гігієнічних вимог. 2. відповідно до технічних вимог визначених в Додатку 4 тендерної документації постачання продукції повинно здійснюватися автотранспортом з дотриманням санітарних правил та обов’язкова наявність санітарного паспорта на автомобіль. Переможцем надано копію не заповненого санітарного паспорту, тобто відсутні відмітки про проведенні санітарної обробки транспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання продуктів харчування. У зв’язку з чим Переможцем не надано підтвердження дотримання санітарних вимог під час транспортування продуктів харчування. 3. в складі тендерної пропозиції Переможцем зазначено, що діяльність здійснює самостійно та залучає перевізника, проте медкнижка на перевізника відсутня, а надано медкнижку особи, яка не зазначена як працівник Переможця або особа, що буде залучена перевізником. З вищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та законодавства України. Тому Учасник, керуючись ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), ВИМАГАЄ: 1. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК». 2. Відхилити Пропозицію Переможця, 3. Усунути порушення законодавства України. 4.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги. Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст. 18 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: скарга розглянута та взята до уваги
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Без відповіді

Скарга

Номер: b4145c1300814130a7b97df9dc48981e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-10-000625-b.a1
Назва: Скарга
Вимога:
Згідно вимог тендерної документації Масло вершкове ДК021:2015-15530000-2 Вершкове масло) розд,5 п,2 з метою дотримання вимог част4,ст36 Закону уникнення порушень вимог ст.37 Закону Тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1 надає ( завантажує в систему ) протягом одного робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника. ТОВ" Сумська Продуктова Компанія" ( код 41589304) повинна була завантажити до 31,01,2019року свою тендерну пропозицію наведену в додатку №1 приведену у відповідність до показнику за результатами проведеного аукціону але не завантажив свою пропозицію приведену у відповідність за результатами аукціону,чим порушив вимоги тендерної документації та Закону. Просимо привести у відповідність дану процедуру згідно Закону
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.