• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки

Завершена

249 982.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 249.91 UAH
Період оскарження: 10.01.2019 13:22 - 21.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику щодо неправомірного відхилення учасник

Номер: 31516db7a9cb40689aa8a0e2967e8c08
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-10-000799-c.b1
Назва: Вимога Замовнику щодо неправомірного відхилення учасник
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю “АКРІС ЛОГІСТИК”, в особі заступника генерального директора з питань торгівлі Лобая Юрія Івановича, є учасником процедури закупівлі, яку проводить Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад № 59 Вінницької міської ради" (далі – Замовник) по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-10-000799-c Відповідно до протоколу №6 засідання тендерного комітету від 29 січня 2019 року тендерну пропозицію ТОВ “АКРІС ЛОГІСТИК”, яка за результатами аукціону має найнижчу ціну, відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: в тендерній пропозиції “АКРІС ЛОГІСТИК” відсутні копії підтверджуючих документів, які підтверджують на право проведення суб’єктами господарювання приватної форми власності, а саме ТОВ “АЙС ТІМ”, робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації автотранспортних засобів. Проте: Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» встановлено, що «документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності». Відповідно до Закону України від 19.10.2010 № 2608-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження державного регулювання господарської діяльності» передбачено звільнення від ліцензування тих видів господарської діяльності, ліцензування яких не відповідає основним принципам державної політики у сфері ліцензування ,у тому числі: проведення робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації. Наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики з питань регуляторної політики та підприємництва № 11/48 від 02.02.2011 року скасовано дію Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт (крім робіт не об’єктах ветеринарного контролю). Крім того, згідно із нормами Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», отримання суб’єктом господарювання права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності (яка не є ліцензованою) пов’язується із наявністю певного документу тільки у разі його включення до Переліку документів дозвільного характеру (далі Перелік), затвердженого Законом України від 19.05.2011 № 3392-VI «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», який є вичерпним. Даний Перелік не містить обов’язкових дозвільних документів для здійснення діяльності з дезінфекції, дезінсекції та дератизації автотранспортних засобів. Документи, про які йдеться в тендерній документації не входять до Переліку, а отже їх відсутність не свідчить про позбавлення ТОВ «АЙС ТІМ» права провадити господарську діяльність із проведення санітарної обробки автотранспортних засобів (дератизаційних, дезінфекційних та дезінсекційних робіт). Слід зазначити, що ст.1 Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» встановлено, що «забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом». Отже, тендерна пропозиція ТОВ “АКРІС ЛОГІСТИК” відповідає умовам тендерної документації Замовника. Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ “Про публічні закупівлі”, вимагаємо відмінити рішення протоколу №6 засідання тендерного комітету від 29 січня 2019 року та розглянути тендерну пропозицію ТОВ “АКРІС ЛОГІСТИК” як найбільш економічно вигідну з подальшим прийняттям рішення про намір укласти договір.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваше звернення розглянуто. Більш детальна інформація викладена в протоколі. Протокол опублікований в електронній системі закупівель. Протокол №8 від 01.02.2019 року.
Статус вимоги: Відхилено