• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень 2-го поверху № № 203¸ 207, 208, 214 санаторію-профілакторію «Лісовий» за адресою: м. Дніпро, вул. Березанівська 67

Завершена

644 561.87 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 445.61 UAH
Період оскарження: 04.01.2019 14:31 - 15.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження щодо переможця

Номер: 771d97d6f99744288966e65a521c1eb5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000269-b.b4
Назва: Оскарження щодо переможця
Вимога:
Оскарження щодо переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Директору ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» Мельникову О.Л. ВІДПОВІДЬ на вимогу щодо визначення переможця від 04.02.2019 за вих. № 3/4 Шановний Учаснику, запевняємо, що у наших закупівлях ми зацікавлені не у виборі конкретного переможця, а у виборі конкретної послуги (конкретного товару). Ваша вимога за вих. № 3/4 від 04.02.2019 уважно розглянута. З порушеного питання повідомляємо, замовником було прийнято рішення про визначення переможця з закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Поточний ремонт приміщень 2-го поверху № № 203¸ 207, 208, 214 санаторію-профілакторію «Лісовий» за адресою: м. Дніпро, вул. Березанівська, 67 (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-04-000269-b). Норми ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) передбачають, що рішення про визначення переможця за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції приймає замовник. Учасників не наділено таким правом. Замовник електронної закупівлі самостійно приймає рішення, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет. Учасники торгів, пропозиції яких були відхилені - ТОВ «ВІМБ УКРАЇНА», ТОВ «АМА-БУД», ТОВ «ПРОГРЕС-П» та ТОВ «ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС», маючи законне право на повторне звернення до замовника з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності їх пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а також щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з його пропозицією, до замовника не зверталися, що свідчить про погодження з рішенням замовника. Закон не передбачає права учасника, пропозиція, якого не розглядалася (не була відхилена замовником), на звернення до замовника з вказаними вимогами. ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» не є учасником, пропозиція якого відхилена. Закон не зобов’язує замовника звітувати перед учасником, пропозиція якого не розглядалася. Порядок оскарження передбачено Законом. Втручання в роботу тендерного комітету та погрози з метою прийняття комітетом необхідного рішення можуть кваліфікуватись як тиск на комітет з конкурсних торгів, що заборонено законодавством. З урахуванням викладеного, вимога ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» щодо визначення переможця від 04.02.2019 за вих. № 3/4 відхилена. З повагою, Тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження щодо визнечення переможця

Номер: b53331b611b54ed9936ab4b63e892b5b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000269-b.b3
Назва: Оскарження щодо визнечення переможця
Вимога:
Тендерна пропозиція переможця торгів не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Директору ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» Мельникову О.Л. ВІДПОВІДЬ на вимогу щодо визначення переможця від 31.01.2019 за вих. № 8/31 Вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОСТ-СТРОЙ» (далі – Учасник) за вих.№ 8/31 від 31.01.2019 уважно розглянута. З порушеного питання повідомляємо, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції рішення про визначення переможця приймає замовник, що передбачено вимогами ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Учасник торгів, пропозиція якого відхилена, має право повторно звернутися до замовника з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, у разі, якщо той вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, що обумовлено ч. 3 ст. 30 Закону. Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, згідно з вимогами абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з його пропозицією. Тендерна пропозиція ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ», яке є учасником процедури закупівлі, замовником не розглядалася. Тож, ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» не є учасником, пропозиція якого відхилена. З урахуванням викладеного, вимога ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» щодо визначення переможця від 31.01.2019 за вих. № 8/31 відхилена. З повагою, Тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: afdc238481e04e2b82ca83a60b1edeb2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000269-b.c2
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Директору ТОВ «АЛЬКОР 17» Сіянович А.С. 49124, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Самарський р-н, вул. Семафорна, буд.31, офіс 44. 31.01.2019 № 34 На Ваше звернення без дати та вихідного номера, подане через електронну систему закупівель 29.12.2019 про зобов’язання скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «БІЛДІНГ-КВАРТАЛ» та інш. Звертаємо Вашу увагу, що закупівля з приводу якої ви звертаєтесь, проводитися за процедурою – відкриті торги. Тож, Ваші посилання на норми Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 у даному випадку є недоречними. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону (частина перша статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон)). У свою чергу, згідно з частиною четвертою статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. З урахуванням викладеного, Закон правом розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації наділяє замовника. Тендерна пропозиція ТОВ «АЛЬКОР 17», як учасника процедури закупівлі, замовником не розглядалася, у зв’язку з тим, що не була визнана електронною системою найбільш економічно вигідною. Відповідно до вимог частини 3 статті 30 Закону правом на повторне звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, наділено тільки учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, за умови, якщо той вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. Закон також визначає й того, хто має право на звернення до замовника через електронну систему закупівель з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів. Цим правом Закон наділяє лише учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції (абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону). Процедура повторного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації Законом не передбачена. Зокрема, замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, що передбачено частиною 3 статті 32 Закону. В своєму зверненні Ви наполягаєте, що тендерна пропозиція ТОВ «АЛЬКОР 17», має переваги відносно пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ-КВАРТАЛ», однак не зважаєте на те, що Ваша тендерна пропозиція не розглядалась Замовником, тож Ваше звернення може розцінюватись як спонуканням до прийняття потрібного ТОВ «АЛЬКОР-17» рішення, що суперечить вимогам закону. З урахуванням викладеного, подане Вами звернення ТОВ «АЛЬКОР 17» відхилене. З повагою, Тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо визначення переможця

Номер: 26b13128115d4c9c88bf583479c5fda6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000269-b.b1
Назва: Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
Вимога щодо визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Директору ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» Мельникову О.Л. 31.01.2019 № 33 ВІДПОВІДЬ на вимогу щодо визначення переможця від 28.01.2019 за вих. № 55/28 На Вашу вимогу про скасування рішення щодо визнання переможцем ТОВ «БІЛДІНГ-КВАРТАЛ» та розгляду наступної пропозиції, повідомляємо: Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через систему закупівель. Учасник, виходячи зі змісту частин третьої та п’ятої Закону має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Зміни до тендерної пропозиції, які отримані після закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель не враховуються. Згідно з нормами ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Беручи до уваги вказану статтю Закону, правом розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації наділено замовника. Зважаючи на вимоги ч. 3 ст. 30 Закону правом на повторне звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, наділено тільки учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, за умови, якщо той вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. Також, Закон чітко визначає й того, хто має право на звернення до замовника через електронну систему закупівель з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів. Цим правом Закон наділяє лише учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції (абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону). Закон не передбачає повторного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Замовник, зокрема, може відхилити тендерну пропозицію учасника та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, відповідно до вимог ч.3 ст. 32 Закону. ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» є учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не розглядалася, у зв’язку з тим, що не була визнана електронною системою найбільш економічно вигідною. Беззаперечних доказів, на підтвердження недостовірності поданої ТОВ «БІЛДІНГ-КВАРТАЛ» інформації ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» не надано. За вказаних обставин, Вашу вимогу можна вважати тиском та спонуканням до прийняття потрібного ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» рішення, що суперечить вимогам закону. З урахуванням викладеного, вимога ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» про скасування рішення щодо визнання переможцем ТОВ «БІЛДІНГ-КВАРТАЛ» на користь розгляду пропозиції наступного учасника відхилена. З повагою, Тендерний комітет
Статус вимоги: Відхилено