• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дрова паливні твердих порід

Очікувана вартість закупівлі

Завершена

1 944 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 720.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2018 13:35 - 09.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень з боку замовника

Номер: 0c87f39b9b184f77a8de3ac03891d582
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-29-000295-a.b2
Назва: Вимога про усунення порушень з боку замовника
Вимога:
Вимога про усунення порушень замовника підчас розгляду тендерних пропозицій
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Tендернy пpопозицiю ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ, яка визначена найбільш економічно вигідною, було перевірено на відповідність вимогам Замовника та встановлено, що тендерна пропозиція учасника тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації затвердженої 29.12.2018року, а саме: 1. Не заповнений Учасником проект договору про закупівлю за формою згідно Додатку 3 Тендерної документації, що суперечить вимогам п.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та п.2 Розділу 6 Укладання договору про закупівлю ТД.; 2.Витяг з ЄДР подано у форматі, що не відповідає вимогам ТД та не дає змоги його відкрити та унеможливлює здійснити перевірку даних про підприємця, що суперечить вимогам п.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, де зазначено що «Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі РDF», однак учасник не дотримався даної вимоги. 3. У довідці «відомості про учасника» відсутня інформація про наявність чи відсутність кредитної заборгованості згідно таблиці 3 додатку №2 Тендерної документації, на що учасник окремо завантажив довідку з банку ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» №02-517-1/1 від 04.01.2019 року. Однак існує відмінність в номері рахунку банку,в якому обслуговується учасник зазначеному в довідці «Відомості про учасника» та проекті договору (рахунок має 13-ть символів) з номером рахунку зазначеному в довідці про відкритий рахунок в банку,в якому обслуговується учасник( рахунок має 14-ть символів), що не дає можливості визначити чи відсутня насправді кредитна заборгованість за номером рахунка зазначеного учасником в довідці «відомості про учасника» та проекті договору. Зокрема, п. 30 ч.1 ст. 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовник встановлює факт невиконання учасником умов замовника, викладених у тендерній документації, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію на підставах, передбачених ч.1 ст. 30 Закону. При цьому вимоги тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не позбавляють учасників в праві захисту порушених на їх думку інтересів через подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга на неправомірні дії замовника

Номер: 7b4de249717143cda541ba6e7b90298c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-29-000295-a.c1
Назва: Скарга на неправомірні дії замовника
Вимога:
На підставі ст.30 п. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 року, я, ФОП Кабак А.П., як учасник процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (дрова паливні твердих порід), ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-29-000295-a, тендерна пропозиція якого відхилена, вважаю недостатньою аргументацію, зазначену в рішенні засідання тендерного комітету відділу освіти Ямпільської РДА щодо відхилення тендерної пропозиції, протокол № 7 від 17.01.2019 р. (далі по тексту – протокол у відповідних відмінках), та звертаюсь до Замовника з вимогою переглянути рішення, прийняте на вищезазначеному засіданні тендерного комітету стосовно невідповідності моєї тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Довожу до Вашого відома, що заповнений мною, яке учасником проект Договору про закупівлю подано мною в складі тендерної пропозиції за номером 19. Крім того, Ви посилаєтесь у п. 4 власного протоколу на існуючу відмінність в номері банківського рахунку, зазначеному в довідці «Відомості про учасника» та у проекті договору (який Ви вважаєте не заповненим стосовно п. 1 протоколу), що безперечно є формальною (технічною – згідно Вашої тендерної документації) помилкою. Витяг з ЄДР подано згідно вимогам чинного законодавства України цілком у тому форматі, який був наданий при його отриманні. Відповідно до п. 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 "Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", мають однакову юридичну силу, автентичність цього документу може бути перевірена на сайті Міністерства юстиції України за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/. Відомості про мене, як учасника надано у повному обсязі. Тендерна документація не містить будь-яких таблиць або строгих форм для заповнення, в таблиці 3 додатку 2 Тендерної документації не наведена сама форма документу «Відомості про учасника», а є перелік, інформацію стосовно якого мною надано. У складі Тендерної пропозиції за номером 2 надано файл в форматі PDF в якому всі ці питання розкриті в повному обсязі. Стосовно відмінність в номері рахунку - дійсно допущена механічна (технічною – згідно Вашої тендерної документації) помилка, а саме вказано р/р 260009112036601 замість 2600912036601, тобто вказана зайва цифра 1, що підтвердила довідка з банківської установі. Виходячи з викладеного, керуючись п.2 розділу V та ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, вважаю всі вказані недоліки формальними помилками та такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Таким чином, прошу Вас усунути вищевказані порушення, які відбулись під час засідання тендерного комітету відділу освіти Ямпільської районної державної адміністрації Вінницької області, Протокол № 7 від 17.01.201 року, що розглядав та вивчав пропозиції на закупівлю: код ОСНКУ ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (дрова паливні твердих порід), ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-29-000295-a за процедурою відкритих торгів через систему електронних торгів та нагадую Вам про встановлену ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 року відповідальність за порушення вимог цього Закону та ст.. 30 строк для надання відповіді на мою вимогу, у противному випадку, я буду змушений звернутися зі скаргою у відповідні органи згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 29 ч.1. ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Перелік того, що має містити тендерна документація наведено у ч. 2 ст. 22 Закону. В той же час, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Таким чином, кожен потенційний учасник закупівлі має можливість вільного доступу до тендерної документації. Якщо під час розгляду умов тендерної документації у учасника виникають питання щодо змісту тендерної документації або він вважає окремі норми тендерної документації такими, що містять порушення, він має право на наступне. 1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (ч.1 ст. 23 Закону). 2. Подати скаргу до органу оскарження. При цьому, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій (ч. 2 ст. 18 Закону). Якщо учасник не скористався цим своїм правом, але має намір прийняти участь у закупівлі, він повинен готувати тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації. Зокрема, п. 30 ч.1 ст. 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовник встановлює факт невиконання учасником умов замовника, викладених у тендерній документації, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію на підставах, передбачених ч.1 ст. 30 Закону. При цьому вимоги тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не позбавляють учасників в праві захисту порушених на їх думку інтересів через подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Не задоволено