• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату(дезінфікуючий засіб «Неосептін перевін», дезінфікуючий засіб «Госпісепт», дезінфікуючий засіб «Блондіас Актив», готовий засіб для швидкої дезінфекції об’єктів «Аеродезин 2000»,дезінфікуючий засіб «Санітаб», концентрований засіб для до стерилізаційного очищення «Ензоклін»).

Завершена

55 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 550.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2019 16:16 - 25.01.2019 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відповіді Хабарника

Номер: ee0b0b70d3604f7a9860bf2c1b47f0a5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-22-003156-b.a3
Назва: Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Враховуючи протизаконну позицію хабарника, небажання відповідати по суті нашої вимоги, корупційний зговір посадових осіб зі "своїм" постачальником, ми направляємо листи до контролюючих органів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: d408bc7383474bd5b2725e09b370ac90
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-22-003156-b.a2
Назва: Вимога!
Вимога:
Класична схема! Замовник-корупціонер в котрий раз провів корупційну закупівлю, акцептувавши найдорожчу пропопозицію "свого" постачальника, з наступним отриманням хабаря в розмірі 40% від загальної суми закупівлі. За нашою інформацією, саме таку цифру посадові особи вимагають від постачальників дезінфікуючих засобів. Ще до початку аукціону Замовник сформував за допомогою "свого" постачальника дискримінаційне медико-технічне завдання на продукцію одного постачальника та виробника з зазначенням унікальних характеристик цієї продукції, які відрізняють її від решти виробників ринку дезінфектантів. Дискримінаційні вимоги: склад з зазначенням меж масової долі активно-діючих речовин, переліку речовин, які не повинні міститись в засобах для відсіву кокурентів, час витримки, термін придатності робочих розчинів і т.д. Жоден наказ МОЗ не регулює, які речовини в дезінфікуючих засобах повинні міститись та який час експозиції повинен бути, але "фахівці-корупціонери" Замовника набагато умніші за фахівців МОЗ, бо такі вимоги до закуповуємої продукції дають аргументи для відхилення небажаних пропозиції Учасників, які не пропонують "відкат". Термін придатності хлорвмістких засобів вони зазначили не менше 6 діб, бо так прописано в методичних вказівках у засобі "свого" постачальника. Річ у тім, що хлорвмісткі засоби використовуються абсолютно всіма ЛПЗ України саме в той день, коли і готується розчин, бо основна сфера застосування - дезінфекція поверхонь, санітарно-технічного устаткування та дезінфекція біологічних та медичних відходів, а при цих режимах розчин застосовується одноразово. Нажаль, можемо констатувати, що мізків у представників Замовника небагато для написання навіть такої нісенітниці, а робиться це наступним чином: за нього ЦЕ пише "свій" постачальник, а представники Замовника, навіть, не вникаючи в суть - друкують. Якщо спитати у "фахівців" замовника навіщо він вимагає сам такий склад засобів, вважаємо, що вони не то що не нададуть відповідь, вони, навіть не знають, що це таке і як ці назви складу розшифровуються, хіба що можуть спитати у "свого" постачальника. 40% відкату -ось головний аргумент на користь "свого" постачальника. Ще раз наголошуємо, що Замовник сформував медико-технічне завдання на продукцію таким чином, що одночасно йому відповідають лише одні торгові марки одного виробника, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Це порушує положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині НЕдискримінаційного підходу до Учасників. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! На нашу думку, своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Якщо нашу пропозицію не буде повернуто до розгляду та не буде проведена неупереджена оцінка, ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Оскаржувач! Тендерний комітет уважно розглянув вашу вимогу. Ваші звинувачення в нашу адресу є безпідставними. Тендерна документація та медико- технічне завдання до предмету закупівлі формувалось в відповідності з Законом України Про публічні закупівлі, на підставі потреби закладу охорони здоров'я згідно з вимогами інфекційного контролю, і всі параметри, та склад засобів дезінфекції були прописані з врахуванням специфіки діяльності нашої установи.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Порушення процедури допорогових закупівель

Номер: 4ab24e78703a471ab18332e694634964
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-22-003156-b.a1
Назва: Порушення процедури допорогових закупівель
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. По-перше, у Медико-технічних вимог на дезінфекційні засоби відповідно ДК 021:2015 код CPV ДК 33630000-5 до предмета закупівлі вказані конкретні назви дезінфекційних засобів: «Неосептін перевін», «Госпісепт», «Бланідас Актив», «Аеродезиин 2000», «Ензоклін», «Санітаб», та прописаний конкретний склад дезінфекційних засобів. Одиниця виміру дезінфекційного засобу «Бланідас Актив» визначена - Каністра по 5 л, проте в Медико - технічних вимогах вказано - Пляшка 1000 мл. Одиниця виміру дезінфекційного засобу «Ензоклін» визначена - Пляшка по 2,5 л, проте в Медико - технічних вимогах вказано - Пляшка 1000 мл з дозуючим носиком. Одиниця виміру дезінфекційного засобу «Госпісепт» визначена - Банка, 1 кг (300 табл.), проте в Медико - технічних вимогах вказано - Банка 1 кг (300 таблеток в банці). Чому саме Банка 1кг. і саме 300 таблеток. Адже, в 1кг. може бути різна кількість таблеток. Тобто, неможливо зрозуміти яке саме фасування потрібне Замовнику. По-друге: Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення конкретного дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того Ваша Технічна специфікація до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2, 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, просимо внести такі зміни до Додатку 1 «Предмет закупівлі»: 1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності; 2) виключити з Медико-технічних вимог на дезінфекційні засоби відповідно ДК 021:2015 код CPV ДК 33630000-5 конкретний склад дезінфекційних засобів. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України та НАБУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня.В тендерній документації міститься слово «Еквівалент» зобов’язує нас розглядати будь-яку пропозицію. В технічні характеристики внесено зміни по фасуванню препаратів.
Статус вимоги: Задоволено