-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Паливо рідинне: бензин А-92 Евро5; дизельне паливо ДП-З-Євро5, ДП-Л-Євро5
Паливо рідинне: бензин А-92 Евро5; дизельне паливо ДП-З-Євро5, ДП-Л-Євро5
Завершена
2 996 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 980.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 980.00 UAH
Період оскарження:
21.12.2018 11:51 - 07.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо дискваліфікації
Номер:
e46c10be5ea54e50b7f759b342c8c383
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-21-001231-a.b3
Назва:
щодо дискваліфікації
Вимога:
Будь ласка обґрунтовано аргументуйте, із посиланням на нормативні технічні документи, або додайте розрахунки, на підставі чого члени тендерного комітету Вашого підприємства вважають наявність однієї АЗС «недостатньої для роботи значної кількості автотранспорту комунального підприємства, яке забезпечує утримання та ремонт дорожньої мережі міста».
В свою чергу ТОВ «МОТТО КАРД» може довести можливість зазначеної АЗС виконати заправку повного обсягу палива, що вимагається замовником згідно даної процедури закупівлі, протягом доби.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 10, відповідь на вимогу.pdf 28.01.2019 14:51
Дата подачі:
25.01.2019 14:01
Вирішення:
У додатку №3 «Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» підписаному Учасником «ТОВ МОТТО КАРД» зазначені наступні вимоги:
«Місце поставки (передачі) товару: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон. Поставка здійснюється через стаціонарні автозаправні станції (АЗС) скретч-картками (талонами) або електронними Паливними картками у місті Херсон.»
«Умови поставки товару:
- Учасник торгів повинен мати власні, орендовані або партнерські АЗС у м. Херсоні для забезпечення заправки транспорту Замовника;»
Розглядаючи пропозицію Учасника тендерний комітет підприємства звернув увагу про невідповідність тендерної пропозиції технічним якісним та кількісним вимогам предмета закупівлі, оскільки учасник торгів в довідці про розташування стаціонарних автозаправних станцій, на яких планується відпуск пального у м. Херсоні, вказав лише 1 АЗС, розташовану по Бериславському шоссе, 15.
Учасник торгів в довідці про розташування стаціонарних автозаправних станцій, на яких планується відпуск пального у м. Херсоні, вказав лише 1 АЗС, розташовану по Бериславському шоссе, 15, якої недостатньо для роботи значної кількості автотранспорту комунального підприємства, яке забезпечує утримання та ремонт дорожньої мережі міста, цілодобове чергування техніки та ліквідацію надзвичайних ситуацій при ускладненні погодних умов, а також утримання зливової каналізації та дренажної системи міста. Заправка на одній АЗС, яка розташована на значній відстані від бази комунального підприємства, унеможливлює забезпечення заправки цілодобово такої кількості автотранспорту комунального підприємства міста, а також робить економічно необґрунтованою закупівлю пального на одній АЗС у м. Херсоні, Тендерною документацією передбачалося наявність у учасника торгів саме декількох АЗС по місту Херсону (власні, орендовані або партнерські, стационарні автозаправні станції (АЗС) у м. Херсоні).
Обґрунтована зазначена вище вимога тим, що з підстав які не залежать від учасників, будь яка автозаправна станція може тимчасово не здійснювати відпуск пального (планові або аварійні відключення електроенергії, тимчасові технічні несправності обладнання, тощо). Саме тому до тендерної документації нами була включена вимога про наявність декількох АЗС у м. Херсоні.
Місце розташування АЗС, яка знаходиться за адресою м. Херсон Бериславське шосе 15, дуже завантажена автотранспортом ділянка вулиці, АЗС знаходиться перед залізничним переїздом на перехресті яке з’єднує найбільший спальний район м. Херсона з іншою частиною міста (таких виїздів з вказаного району в місті всього два), в години пік, та під час проходження поїздів (коли залізничний переїзд закрито) на під’їзді та виїзді до АЗС утворюються великі автомобільні затори, що створює незручності як у дотриманні графіку роботи транспорту підприємства так і у під’їзді великовантажного транспорту до вказаної АЗС.
Як зазначалось раніше автозаправна станція розташована на значній відстані від бази комунального підприємства, техніка підприємства працює цілодобово у різних районах м.Херсона та передмісті, то ж є економічно доцільним наявність саме декількох АЗС на яких під час виконання робіт, техніка не здійснюючи зайвого пробігу буде в змозі заправитись пальним.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет і прийняв рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МОТТО КАРД» умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо дискваліфікації
Номер:
67012069ba23479f91e40753eec5775e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-21-001231-a.b2
Назва:
Щодо дискваліфікації
Вимога:
У формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток 4 тендерної документації) зазначені строки поставки та умови оплати, які цілком відповідають вимогам додатку №6 до тендернорї документації "Проект договору на закупівлю товару" (п.3.1 та п.4). Крім того у складі пропозиції ТОВ "МОТТО КАРД" надано довідку № 2622/3 від 08.01.2019. в якій зазначено погодження з усіма основними умовами договору та окремо тендерної документації. БУДЬЛАСКА КОМЕНТУЙТЕ!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 10, відповідь на вимогу.pdf 28.01.2019 14:49
Дата подачі:
25.01.2019 12:37
Вирішення:
Згідно з п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. У змісті «Тендерної пропозиції» Учасник повинен був зазначити строки поставки та умови оплати, як основні умови договору, які відповідають умовам Тендерної документації, та згідно яких повинен бути в подальшому укладений договір на закупівлю за результатами процедури закупівлі.
Учасник в поданій тендерній пропозиції зазначив строки та умови оплати, які не відповідають умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо незаконної дискваліфікації пропозиції
Номер:
4172d358f8c94ca9bb5c8fd2fecb498e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-21-001231-a.b1
Назва:
Щодо незаконної дискваліфікації пропозиції
Вимога:
опис у додатку до вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога (редагувати перед АМКУ) херсон.docx 23.01.2019 15:59
- Протокол №8 відповіді.pdf 25.01.2019 12:06
Дата подачі:
23.01.2019 15:59
Вирішення:
По – перше:
У вимозі UA – 2018-12-21-001231-a.b1 щодо усунення порушень законодавства під час проведення закупівлі, оприлюдненої ТОВ «МОТТО КАРД» в інформаційно – аналітичній системі Prozorro 23 січня 2019 року о 15:59 невірно прописана назва Замовника торгів.
По – друге: розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «МОТТО КАРД, керуючись статтею 28 та статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерний комітет Комунального підприємства «Міське дорожнє управління» Херсонської міської ради прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію, подану Товариством з обмеженою відповідальністю «МОТТО КАРД» (Код ЄДРПОУ: 39711536, місцезнаходження юридичної особи: 01133, місто Київ, Печерський район, вулиця Євгена Коновальця, будинок 29, офіс 3) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. У формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток 4 тендерної документації) зазначені строки поставки та умови оплати, які не відповідають умовам тендерної документації. Зазначена невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації є суттєвою, так як строки поставки та умови оплати є основними умовами договору, який, згідно з п.3 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
2. Вимогою тендерної документації було те, що Учасник торгів повинен мати власні, орендовані або партнерські АЗС у м. Херсоні для забезпечення заправки транспорту Замовника, зокрема умовою поставки було зазначено – що поставка здійснюється через стационарні автозаправні станції (АЗС);
Учасник торгів в довідці про розташування стаціонарних автозаправних станцій, на яких планується відпуск пального у м. Херсоні, вказав лише 1 АЗС, розташовану по Бериславському шоссе, 15, якої недостатньо для роботи значної кількості автотранспорту комунального підприємства, яке забезпечує утримання та ремонт дорожньої мережі міста, цілодобове чергування техніки та ліквідацію надзвичайних ситуацій при ускладненні погодних умов, а також утримання зливової каналізації та дренажної системи міста. Заправка на одній АЗС, яка розташована на значній відстані від бази комунального підприємства, унеможливлює забезпечення заправки цілодобово такої кількості автотранспорту комунального підприємства міста, а також робить економічно необґрунтованою закупівлю пального на одній АЗС у м. Херсоні, Тендерною документацією передбачалося наявність у учасника торгів саме декількох АЗС по місту Херсону (власні, орендовані або партнерські, стационарні автозаправні станції (АЗС) у м. Херсоні).
3. Вимогою тендерної документації було термін дії скретч-карток (талонів), електронних Паливних карток повинен бути не менше 12 місяців з дати передачі їх замовнику, до кінця 2019 року з можливістю провести заміну у разі залишку їх у Замовника у наступний рік, але подана учасником інформація у складі тендерної пропозиції на підтвердження зазначеної вимоги щодо терміну дії скретч-карток (Талонів), електронних Паливних карток, які пропонуються учасником, взагалі відсутня.
4. Вимогою тендерної документації було – надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (в разі її використання) про те, що учасник не має заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Зазначена вимога ґрунтується на вимогах наказу Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, (набрав чинності 03.09.18) яким затверджено порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи та визнано таким що втратив чинності наказ Міністерства доходів і зборів України від 10 жовтня 2013 року № 567 «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 року за № 1842/24374.
У складі тендерної пропозиції учасником надано інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою про те, що учасник не має заборгованості із плати податків і зборів обов’язкових платежів. Зазначену невідповідність вимогам тендерної документації можливо розглядати як формальну помилку, але вона є.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет і прийняв рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МОТТО КАРД» умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено