-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рукавиці медичні
Перелік та технічні характеристики предмета закупівлі викладені в специфікації. Відповідальна особа - Грезенталь Людмила Федорівна тел. 0966662556. ДОСТАВКА ДО ДВЕРЕЙ ЛІКАРНІ.
Торги відмінено
26 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.7% або 700.00 UAH
мін. крок: 2.7% або 700.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2019 11:34 - 30.01.2019 11:39
Вимога
Без відповіді
Необгрунтований вибір переможця на допороговій закупівлі
Номер:
c8cc3f7082974af9bf17b2693930945c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-27-000012-b.a1
Назва:
Необгрунтований вибір переможця на допороговій закупівлі
Вимога:
Державна аудиторська служба України
вул. Сагайдачного, 4, м.Київ, 04070
-
Управління охорони здоров'я Рівненської ОДА
вул. 16 Липня, 38 м. Рівне, Україна, 33028;
-
Комунальне некомерційне підприємство "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, код 01999788
вул Воробинська 180,
місто, Дубровиця, Рівненська обл., Україна, 34100
-
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
“АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”
Проспект Олескандра Поля, буд.137 / 53;
м. Дніпро, 49055; Україна
Від 08.02.2019 року Вих.№01272
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Комунальне некомерційне підприємство "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, код 01999788, було проведено закупівлю ID UA-2019-01-27-000012-b, Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1) ПП "Фірма Фармікс" код 30398035;
2) ТОВ Фірма "Волиньфарм"код 21738610;
3) ПП "ДУОМЕД" код 36840315;
4) ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " код 23291827;
5) ТОВ "ТЕТАФАРМ" код 37443639;
6) ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” код 34589651.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ТЕТАФАРМ" код 37443639.
Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що даний учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам відповідно до Додаток: «Специфікація (рукавички мед.).docx» оприлюдненому замовником при оголошенні закупівлі. В розділі 2. “Кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження” Замовником зазначено:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- документи про якість (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, гарантійні листи) встановлені діючим законодавством.
пп.2. Залишковий термін придатності на момент постачання повинен складати не менше ніж 85 % загального терміну їх зберігання, від визначеного виробником для даної продукції.
Зокрема, зазначаємо, що тендерна пропозиція не підтверджена КЕП/ЕЦП останнього, в цінова оновлена.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.02.2019 17:56
Версія документу від: 04.02.2019 17:56 Розкрито: 04.02.2019 17:56,
Запропоновані (вказані) наступні товари:
1) Рукавиці медичні хірургічні стер. №7; №7,5; №8 (кожного розміру по 600пар) 1800пар
2. Рукавиці медичні оглядові нестерильні латексні розмір M. L (кожного розміру по 5000пар) 10000пар
3. Рукавиці стерильні подвійні №7,5; №8 (кожного розміру по 10пар),
Але наявні - документи про якість не відповідають жодному з запропонованих товарів.
в той же час серед доданих документів наявний:
“СЕРТИФІКАТ АНАЛІЗУ” Док.№F/QA/01 Дата 01.06.2013,
Товар: Стерильна латексна хірургічна рукавиця — опудрена,
Дата виробництва 2018/04, дата стерилізації 2018/04, тест проведено 20.06.2018.
відсутній підпис особи що проводила аналіз, та відсутній відбиток печатки установи що проводила аналіз. Що ставить під сумнів чинність документа, та достовірність інформації в цілому. Навіть якщо припустити що продукція зазначена в “СЕРТИФІКАТ АНАЛІЗУ” має відношення до запропонованих товарів.
З огляду на відсутність підтверджена КЕП/ЕЦП учасника, та відсутність в складі тендерної пропозиції посилання на закупівлю ID UA-2019-01-27-000012-b, Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали,
Слід вважати пропозицію такой що не подана, та такой що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ "ТЕТАФАРМ" код 37443639.. і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ТЕТАФАРМ" код 37443639. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Приступити до розгляду пропозиції наступного учасника.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Директор Приватного підприємства
"АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ" Скарінкін С.С.
Лист Вих.№01272 Від 08.02.2019 р. Аркуш.2 з 2
Пов'язані документи:
Учасник
- 01272_ОСКАРЖЕННЯ_КНП_Дубровицька_ЦРЛ.pdf 08.02.2019 05:52
Дата подачі:
08.02.2019 05:52