• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Вироби текстильні готові для домашнього господарства (постільна білизна для дошкільних навчальних закладів).

Завершена

5 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55.80 UAH
Період оскарження: 15.08.2016 13:53 - 17.08.2016 13:44
Скарга
Виконана замовником

Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам

Номер: 9a9d31e7fbf9417580e35afbc3624c5f
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-15-000435-b.c2
Назва: Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам
Скарга:
При перевірці учасника на відповідність кваліфікаційним вимогам допущені юридичні помилки
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Вирішення: З 17 грудня 2012 року набули чинності зміни до Податкового кодексу України та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Законом України від 24.05.2012 р. № 4839-VI було докорінно змінено підхід до процедури взяття на облік юросіб та фізосіб-підприємців в органах податкової служби, органах статистики та Пенсійного фонду. Згідно цих змін довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП) не потрібно буде отримувати юрособам та фізособам-підприємцям, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр (ЄДР) юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. учасник надав витяг з ЄДРПОУ, тому пункт скарги можна вважати таким, що не є юридично обгрунтованим. Висновок СЕС відповідає вимогам ТЗ, придбання товарів здійснюється згідно ст.712 "Цивільного кодексу України"
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.09.2016 16:52
Задовільнена: Ні
Автор: ФЛП "КУЛІНІЧ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА", Людмила Кулініч +380672432042 assole@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 1073c8cb71d3473286f550ddbf322c8c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-15-000435-b.c1
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Скарга:
Учасник ФОП Кулага Рімма Михайлівна порушила вимоги п.4 Вашого ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме не надала - довідку про взяття на облік платника податку; документ про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо); Гігєнічний висновок, поданий у складі документів, наданий ПП «ТД»Текстиль Спектрум Колорс – Україна», стосується тканини бавовняної, вафельної, махрової та рушників, саме тканини, а не готових текстильних виробів. Це підтверджується відповідними кодами УКТЗЕД, та висновками Експертизи. Далі – свідоцтво платника єдиного податку так само як і витяг із держреєстру фіз. осіб-підприємців вказують, що у даного учасника державний класифікатор видів діяльності передбачає роздрібну торгівлю (52.12.0) та інші види роздрібної тогівлі (47.19) в неспеціалізованих магазинах. Цей вид діяльності не передбачає оптовий продаж текстильних товарів (код класифікатору 46.41), який описує вид закупівлі Вашого оголошення. Прошу врахувати дані зауваження при прийнятті остаточного рішення за результатами закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Вирішення: Висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи від 14.04.2015 №05.03.02-04/15688 є в наявності, в якому вказано на пошиття предмету закупівлі (пошиття постільної білизни). Свідоцтво платника єдиного податка серія Б №703455 є в наявності, замовника вид діяльності влаштовує, тому що замовник не здійснює оптову закупівлю. Також повідомляю, що згідно ЗУ "Про Публічні закупівлі" перший критерій вибору є найнижча ціна.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.09.2016 12:24
Задовільнена: Ні
Автор: ФЛП "КУЛІНІЧ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА", Людмила Кулініч +380672432042 assole@ukr.net