-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція борошномельної-круп’яної промисловості
Продукція борошномельної-круп’яної промисловості
Завершена
96 081.15
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 961.00 UAH
мін. крок: 1% або 961.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2019 12:02 - 29.01.2019 15:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Номер:
06a05a5ce1624b2e9665532bccb03c2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-000406-c.b6
Назва:
ВИМОГА ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Вимога:
ВИМОГА ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Шановні члени тендерного комітету КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР. Вимагаю відхилити тендерну пропозицію ФОП Лях.С.А у зв’язку з тим що він не надав сертифікатів якості на товар які вимагались Замовником у п 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Звертаю вашу увагу що у пропозиції ФОП Лях С.А. надано посвідчення про якість №416 на крупу фасовану:1/1-1/3 Пластівці вівсяні. Термін реалізації яких становить 4 місяці ,та на момент кваліфікації подано посвідчення якості прострочений термін ЯКОГО МИНУВ 10.09.2018р. ТА ВЖЕ НЕ Э ДІЙСНИМ . Отже до постачання пропонується завідома прострочена продукція,та тендерний комітет визнає таку помилку правомірною. Чим порушує ЗУ «про якість та безпечність харчових продуктів.»
Також ФОП Лях С.А. в тендерній документації не надано – документи що підтверджують повноваження особи на укладання договору згідно п .4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Тендерний комітет також не звертає увагу на відсутність даного документу для кваліфікації та визнає ФОП Лях С.А. переможцем. Тобто необ’єктивна оцінка учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2019 14:40
Вирішення:
Відповідь була надана 07.02.2019 року о 14:00
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
ВИМОГА ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
Номер:
e597ed49f72644c59529e911e765b6e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-000406-c.b5
Назва:
ВИМОГА ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Замовником в електронній системи закупівель було оприлюдненно про визнання переможцем допорогової закупівлі UA-2019-01-24-000406-c Учасника ФОП Лях.С.А.,цінова пропозиція якого перевищує цінову пропозицію ФОП. Афоніної О.В на 3506,00 грн .,таким чином тендерний комітет КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.,порушив вимоги чинного законодавства,принципи максимальної ефективності та економії ,що може призвести до протиправного та надмірного витрачання бюджетних коштів .Крім того Замовник у п .4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: вимогає надати сертифікати якості на товар. Звертаю Вашу увагу ,що згідно ЗУ « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів »сертифікація харчових продуктів необов’язкова..ст.32 ч2.
Також у розділі Вимоги до постачання товару п. 5. Якість товару, що поставляється повинна відповідати сертифікатам відповідної державної сертифікації, підтверджена посвідченнями про якість, сертифікатами відповідності, ветеринарними свідоцтвами згідно діючого законодавства України та відповідати стандартам ГОСТам, ДСТУ, ТУ, ТТУ затвердженого зразка, а також мати позитивні висновки санітарно-епідеміологічної експертизи або інше документальне підтвердження походження товару, що є предметом закупівлі.
Одже замовник визначае в тендерній документації документи які визначають якість товару та висновки санітарно епідеміологічної експертизи входять до переліку документації та кваліфікації переможця .
Тобто ФОП .Афоніна О.В.Не порушила п .4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Також Звертаю вашу увагу що Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.!Вимогаю об’єктивно переглянути кваліфікацію учасника ФОП.Афоніна О.В.яка є максимально економна та ефективна!!!
Також зазначую що Висновок державної санітарно -єпідеміологічної єкспертизи наданий в оригінальному вигляді та не потребує завірення печаткою Учасника згідно чинного законодавства. Одже це дійсний документ підтверджуючий якість та безпечність продукції згідно вимог законодавства та вимог до кваліфікації переможця!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2019 14:28
Вирішення:
Шановний учасник! Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який Ви надали датований від 28.04.2015 року є неповним документом, в якому має міститись термін його дії, що унеможливлює зробити висновок про його повноту та достовірність.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Номер:
8d5b015579494a8eaf308c0b7ba7a4be
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-000406-c.b4
Назва:
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Вимога:
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Шановні члени тендерного комітету КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР. Вимагаю відхилити тендерну пропозицію ФОП Лях.С.А у зв’язку з тим що він не надав сертифікатів якості на товар які вимагались Замовником у п 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Звертаю вашу увагу що у пропозиції ФОП Лях С.А. надано посвідчення про якість №416 на крупу фасовану:1/1-1/3 Пластівці вівсяні. Термін реалізації яких становить 4 місяці ,та на момент кваліфікації подано посвідчення якості прострочений термін якого минув 10.09.2018р. та вже не є дійсним . Отже до постачання пропонується завідома прострочена продукція,та тендерний комітет визнає таку помилку правомірною. Чим порушує ЗУ «про якість та безпечність харчових продуктів.» Також ФОП Лях С.А. в тендерній документації не надано – документи що підтверджують повноваження особи на укладання договору згідно п .4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Тендерний комітет також не звертає увагу на відсутність даного документу для кваліфікації та визнає ФОП Лях С.А. переможцем. Тобто необ’єктивна оцінка учасника. ФОП Афоніна О.В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2019 19:09
Вирішення:
Шановний Учасник! ФОП Лях С.А. надано сертифікати (посвідчення) якості на товар (файл «Посвідчення якості.rar»). У відповідності до проекту договору, а саме : «5.3. Якість товару повинна відповідати діючим ДСТУ (ТУ), медико-біологічним вимогам, санітарним нормам та підтверджуватися посвідченням якості на кожну партію поставленого товару.»
ФОП Лях С.А. надав усі свої установчі документи та копію паспорта, виданого на ім’я Лях С.А. Так як повноваженою особою на укладання договору ФОП Лях Серафим Антонович, є Лях Серафим Антонович, то він може не подавати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, таких як:
- Виписки з протоколу засновників;
- Наказу про призначення;
- Довіреності на представлення інтересів;
- Доручення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
06.02.2019р. ВИМОГА ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Номер:
4129ac0fcd0542fb8450faf10b50269e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-000406-c.b2
Назва:
06.02.2019р.
ВИМОГА ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Вимога:
06.02.2019р.
ВИМОГА ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Шановні члени тендерного комітету КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Замовником в електронній системи закупівель було оприлюдненно про визнання переможцем допорогової закупівлі UA-2019-01-24-000406-c Учасника ФОП Лях.С.А.,цінова пропозиція якого перевищує цінову пропозицію ФОП. Афоніної О.В на 3506,00 грн .,таким чином тендерний комітет КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.,порушив вимоги чинного законодавства,принципи максимальної ефективності та економії ,що може призвести до протиправного та надмірного витрачання бюджетних коштів .Крім того Замовник у п .4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: вимогає надати сертифікати якості на товар. Звертаю Вашу увагу ,що згідно ЗУ « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів »сертифікація харчових продуктів необов’язкова..ст.32 ч2.
Також у розділі Вимоги до постачання товару п. 5. Якість товару, що поставляється повинна відповідати сертифікатам відповідної державної сертифікації, підтверджена посвідченнями про якість, сертифікатами відповідності, ветеринарними свідоцтвами згідно діючого законодавства України та відповідати стандартам ГОСТам, ДСТУ, ТУ, ТТУ затвердженого зразка, а також мати позитивні висновки санітарно-епідеміологічної експертизи або інше документальне підтвердження походження товару, що є предметом закупівлі.
Одже замовник визначае в тендерній документації документи які визначають якість товару та висновки санітарно епідеміологічної експертизи входять до переліку документації та кваліфікації переможця .
Тобто ФОП .Афоніна О.В.Не порушила п .4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Також Звертаю вашу увагу що Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.!Вимогаю об’єктивно переглянути кваліфікацію учасника ФОП.Афоніна О.В.яка є максимально економна та ефективна!
ФОП Афоніна О.В. ___________________
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 1.pdf 06.02.2019 12:50
Дата подачі:
06.02.2019 12:50
Вирішення:
Шановник Учасник! Вами було надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на борошно пшеничне від 28.04.2015 року на ім’я ФОП Лисенко Сергія Олександровича з відтиском печатки «ФОП Лисенко Сергія Олександровича», який не має ніякого відношення як учасник до закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Номер:
e999e605fcb745779d777ad21840e4fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-000406-c.b3
Назва:
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР.
Вимагаю відхилити тендерну пропозицію ФОП Лях.С.А у зв’язку з тим що він не надав сертифікатів якості на товар які вимагались Замовником у п 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Звертаю вашу увагу що у пропозиції ФОП Лях С.А. надано посвідчення про якість №416 на крупу фасовану:1/1-1/3 Пластівці вівсяні. Термін реалізації яких становить 4 місяці ,та на момент кваліфікації подано сертифікат прострочений термін якого минув 10.09.2018р. та вже не є дійсним . Отже до постачання пропонується завідома прострочена продукція,та тендерний комітет визнає таку помилку правомірною. Чим порушує ЗУ «про якість та безпечність харчових продуктів.»
Також ФОП Лях С.А. в тендерній документації не надано – документи що підтверджують повноваження особи на уаладанн договору згідно п .4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Тендерний комітет також не звертає увагу на відсутність даного документу для кваліфікації та визнає ФОП Лях С.А. переможцем. Тобто необ’єктивна оцінка учасника.
ФОП Афоніна О.В.___________
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 2.pdf 06.02.2019 12:51
Дата подачі:
06.02.2019 12:51
Опис причини скасування:
Невірне встановленя учасника вимоги.
Дата скасування:
06.02.2019 19:03
Вимога
Вирішена
Щодо дискримінації учасників закупівлі
Номер:
7d536acf18fa4e6e9d64d4ebf2da41ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-000406-c.b1
Назва:
Щодо дискримінації учасників закупівлі
Вимога:
Шановні панове! Дозвольте нагадати Вам що згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.!!!
Згідно умов Вашої тендерної документації Учасники закупівлі повинні надати- копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" або копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я учасника. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2009) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. По- друге, Ви порушуєте норму частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників" та статтю 3 Закону "Основні принципи здійснення закупівель". Наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Тому, Ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. По-третє Розробити та запровадити систему НАССР необхідно (ч. 2 ст. 20 Закону № 771):
з 20.09.17 р. – на потужностях, на яких провадять діяльність із харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей). Наприклад, сільгосппідприємства, які займаються переробкою і реалізацією м’яса, ковбас, сирів, йогуртів тощо;
з 20.09.18 р. – на потужностях, на яких провадять діяльність із харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей). Наприклад, сільгоспвиробник готової овочевої продукції;
з 20.09.19 р. – на малих потужностях. Спираючись на вищевикладене ВИМАГАЄМО привести ВСІ Ваші тендерні документації у відповідність із чинним законодавством
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2019 13:27
Вирішення:
Шановний Учасник! В оголошення щодо закупівлі, а саме п.4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено