-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин
Бензин марки А-95 (за талонами Регіон – Україна) номіналом 10л.,20л.
Завершена
303 228.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 516.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 516.14 UAH
Період оскарження:
29.12.2018 16:00 - 11.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
9df6c5efd5ae45588f69ec20d44c60a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-29-001310-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2018-12-29-001310-b з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога фмг .pdf 29.01.2019 13:16
- Протокол № 13.pdf 31.01.2019 14:51
Дата подачі:
29.01.2019 13:16
Вирішення:
Відповідь на вимогу № 14/01 від 29.01.2019 року
Вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» розглянута.
З огляду на порушені у ній питання повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 цього Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Водночас звертаємо увагу, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 та частини першої статті 23 Закону.
Дійсно, у відповідності до пункту 1 таблиці 1 Додатку № 2 до Тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (із зазначенням мережі АЗС у кожному регіоні).
У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 25/06 від 15.01.2019.
З зазначеної вище довідки вбачається наявність матеріально-технічної бази, в тому числі бензовоз у кількості 10 штук.
Однак, звертаємо Вашу увагу, що у колонці 5 строка 9 зазначено обладнання та матеріально-технічна база/найменування робіт чи послуг – бензовоз, а у підставі користування власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору – орендоване.
У колонці 5 чітко зазначено, що у разі орендованого, іншого права користування, на підставі договору необхідно надати документ, який би підтверджував, у Вашому випадку, факт оренди бензовозів. Тим більше, що законодавством чітко врегульовано можливість учасника звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації (стаття 23 Закону).
Також, згідно з пунктом 1.2 Додатку 4 до Тендерної документації, у випадку, якщо АЗС є орендованими чи партнерськими, учасник гарантує можливість отримання замовником бензину за талонами учасника протягом усієї дії договору.
У разі, якщо Учасник не є власником АЗС, на якій здійснюватиметься відпуск пального, у складі тендерної пропозиції необхідно надати копію договору про партнерські відносини з власником або орендарем.
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Договір № ДГ – 000989 на відпуск паливно-мастильних матеріалів (ПММ) від 18.07.2018 не є партнерським Договором про співпрацю, як це стверджує Учасник, а лише містить умови, що були визначені сторонами під час його укладання (як це зазначено Учасником), щодо регулювання та зобов’язання організації та забезпечення заправки. Разом з тим у предметі вказаного договору не зазначено, що «Партнер 1» визнає «Партнер 2» своїм партнером у визначеній сфері.
Також, Учасником не було взято до уваги, що даний Договір необхідний з метою гарантування наявності товару та можливості реалізації послуг відповідно до тендерної документації, визначеної Замовником.
Однак, у пункті 1 Договору вбачається, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ПАУЕР» («Постачальник») зобов’язується організовувати та забезпечувати заправку паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» («Покупець»), що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2.1. пункту 2 Договору, саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ПАУЕР» ( «Постачальник»), визначає для Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» («Покупець») строк дії талону на зворотній стороні. Тим більше, що талони після закінчення строку їх дії вважаються не дійсними, не приймаються в мережі АЗС Постачальника та не підлягають обміну, а кошти, сплачені Покупцем за не отриманні ПММ по талонах, строк дії яких закінчився, не підлягають поверненню, що в свою чергу суперечить вимогам, зазначеним у тендерній документації, а саме: термін дії талонів (бензин А-95) – має становити не менше 12 місяців з дати їх отримання.
Звертаємо увагу, що згідно з підпунктом 6.2. пункту 6, 31.12.2018 закінчився строк дії Договору № ДГ – 000989 на відпуск паливно-мастильних матеріалів (ПММ) від 18.07.2018.
У підпункті 6.2. пункту 6 зазначеного Договору передбачено, що у разі, якщо жодна зі Сторін не заявить про припинення Договору за один місяць до закінчення строку його дії, Договір вважається пролонгованим на кожен наступний календарний рік на тих самих умовах.
Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Тому, при пролонгації «Постачальник» зобов’язується і надалі виконувати умови Договору перед «Покупцем».
На підтвердження пролонгації, Учаснику необхідно подати документ який би дійсно підтвердив факт надання послуг (акт прийому виконаних робіт, проведення оплати тощо.)
Натомість, на підтвердження чинності зазначеного Договору, Учасником було надано скановану копію листа від Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ПАУЕР».
Звертаємо увагу, що зазначений лист не є підтвердженням пролонгації договору в зв’язку з тим, що згідно з Вимогою до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 (далі-Вимога), цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності:
- органів державної влади України, органів місцевого самоврядування;
- підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності (далі - організацій) (пп.1.1 п.1).
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 Вимоги, документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації, назва виду документа (не зазначають на листах), дата, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис.
Отже лист, наданий на підтвердження пролонгації, не є підтвердженням продовження строку дії Договору, так як зазначений лист містить порушення згідно із Вимог, які ставлять під сумнів достовірності та чинності Договору та дійсності листа.
Принагідно повідомляємо, що згідно із тендерною документацією інших підтверджуючих документів пролонгації Договору не надано.
Зважаючи на вищевикладене, Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» (Учасник) був дискваліфікований законно.
Підстави відмінити процедуру відкритих торгів UA-2018-12-29-001310-b передбачені частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено