• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Частини до аудіо- та відеообладнання

Торги не відбулися

61 254.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 306.27 UAH
Період оскарження: 23.01.2019 10:12 - 28.01.2019 10:17
Вимога
Вирішена

принципове відхилення відповіді Замовником по суті

Номер: b819d43c70414d7f8473926764b1d432
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-23-000434-b.b3
Назва: принципове відхилення відповіді Замовником по суті
Вимога:
Шановний , до яких пір Ви будете уникати відповіді на чітке питання: ШАНОВНИЙ РЕНТГЕНОЛОГ ДАЙТЕ ПРОФЕСІЙНЕ ОБГРУНТУВАННЯ , ЧОМУ САМЕ ПЛІВКА ПОВИННА БУТИ ТМ КРОВЛЕКС??????Просимо обгрунтувати рішення придбання плівки саме торгової марки Кровлекс,чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.),а Ви цього не знаєте?Тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).Плівку торгової марки Кровлекс ,дійсно продає безліч ФОПів, які і є представниками цього виробника, тож конкуренція між одними й тими представниками дуже сумнівна. Скажіть, а якщо це була б централізована поставка іншої плівки , ви теж би відмовлялись? Вважаемо ,що конкуренція має бути між виробниками, а не продавцями однієї марки, але за умови відповідності загальних вимог до продукції. Просимо надати професійне обгрунтування підтримання даної марки товару.Шановний Замовнику, чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).. У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквіваленти. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати. Останній раз запитали не про продавців , а про плівку лише КРОВЛЕКС, далі ми направляємо всю цю переписку до відповідних органів, нехай вони Вами займаються. А потім подивимось на аукціон.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановник Учасник! Усі вичерпні відповіді на Ваші питання були вже надані раніше, а обов’язок надання обґрунтування про встановлення тих чи інших вимог Порядком не передбачений: згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. При цьому згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Таким чином, Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації, що і розкриває сутність поняття «може», а Ваше трактування терміну «може» є відверто хибним.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

не розуміння конкуренції продукції

Номер: 93d4375c744141819a6fcb6c48dd789d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-23-000434-b.b2
Назва: не розуміння конкуренції продукції
Вимога:
Шановний Замовнику, конкуренція йде не між постачальниками, ви не їх обираєте, Ви проводите закупівлю товару, тож обираєте товар, який кращий, дешевший. Тож не плутайте ці поняття. Вам чітко написали дати обгрунтоване , ПРОФЕСІЙНЕ пояснення, чому має бути плівка торгової марки КРОВЛЕКС, чому не Кодак, Carestream Health, Inc. USА , чи інша? Цю відповідь повинен дати професіонал- рентгенолог! Ваша впертість та швидка реакція наводить лише на одну думку- корупційна змова! Як це робиться і ми і ви добре знаємо. Тож перевіриться все на практиці і підсумках аукціону. Якщо найменша ціна виявиться саме у представника ТМ Кровлекс, все по чесному, а ні будуть розбиратись відповідні органи, з урахуванням ваших відповідей. Дякуємо за своєчасні, але не обгрунтовані відповіді.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі – Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника», а не обовязком. Ваша впертість та швитка реакція по наданню скарг наводить лише на одну думку, що Ви навязуваєти свою думку . Цє і є корупційна змова!!!!!!!!!!!!!!! Як що Ви маєте досвіт по наданню скарг в цьому будласко! Навязуванням своєї пропозиції Ви повинні боятися, що Вами займутся відповідні органи.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

упереджені дії Замовника, порушення Закону , дискримінаційні вимоги

Номер: de5224d481284def998fe1a495b3c961
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-23-000434-b.b1
Назва: упереджені дії Замовника, порушення Закону , дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо обгрунтувати рішення придбання плівки саме торгової марки Кровлекс,чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.),а Ви цього не знаєте?Тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).Плівку торгової марки Кровлекс ,дійсно продає безліч ФОПів, які і є представниками цього виробника, тож конкуренція між одними й тими представниками дуже сумнівна. Скажіть, а якщо це була б централізована поставка іншої плівки , ви теж би відмовлялись? Вважаемо ,що конкуренція має бути між виробниками, а не продавцями однієї марки, але за умови відповідності загальних вимог до продукції. Просимо надати професійне обгрунтування підтримання даної марки товару.Шановний Замовнику, чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).. У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквіваленти. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу, тендерний комітет КЗ «Павлоградська міська лікарня №4»ДОР повідомляє наступне: в Україні існує безліч постачальників плівки торгової марки Кровлекс, тому звинувачення у зговорі з завідомим учасником, лише через зазначення нами конкретної торгової марки, є безпідставним. Відповідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, аж до завантаження малюнків (п. 2 ст.22 Закону). Це означає, що ми маємо право завантажити малюнок, на якому зображена упаковка даної плівки (навіть якщо без зазначення торгової марки) та перевіряти відповідність запропонованих учасниками товарів на предмет відповідності упаковок. Стосовно фрази «або еквівалент», то наказ ДП «Зовнішторгвидав» не містить конкретної необхідності її зазначення, як в ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо дискримінації учасників та дотримання принципів здійснення закупівель, таких як конкуренція, максимальна економія, прозорість на всіх етапах та іншні, як вже було зазначено, в України не один і не два постачальника плівки ТМ Кровлекс, що само по собі призводить до виникнення конкуренції, а звідси і до максимальної економії від здійснення закупівлі через систему Прозорро.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні