-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби )
Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби )
Завершена
124 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 248.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 248.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2019 14:49 - 25.01.2019 16:00
Вимога
Вирішена
щодо відповіді
Номер:
bf92036a28e84c07ae52f8934edd3ed3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-22-001404-a.b2
Назва:
щодо відповіді
Вимога:
Шановний, про яку ділову репутацію може йти мова, коли Ви перекручуєте навіть накази МОЗ, трактуєте так як хочете, різниця в 43тисячі грн , каже сама по собі. Антисептики виконують одну і туж дію і ви про це повинні знати краще за нас. Ви порівнюєте за складом , не зважаєте, що саме для уникнення дискримінації та широкого кола цих засобів МОЗ видав наказ із вимогами, але Ви його нехтуєте і своє бажання ставите вище за наказ. Тому про ділову репутацію забудьте, це є пряма корупційна змова про яку в деталях ми вам вказали. Ціни надмірно високі не зрівняються з жодними вітчизняними еквівалентами. Отже , різниця в 43 тисячі це є хабар, підтвердження не потрібне коли єдиний учасник безсоромно виходить копієчка в копієчку з оголошеною ціною і не робить жодного кроку до зниження, адже впевнений в своїй "перемозі" . Це ганьба закладу, який розтрачає державні кошти так відкрито і безсоромно!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2019 13:54
Вирішення:
Шановний учаснику!
Ви намагаєтесь нав’язати власну думку і власне бачення проведення торгів, хоча це суперечить чинному законодавству і документації торгів.
Згідно Оголошення про проведення торгів термін уточнень закінчився 25.01.2018 р. Від дати оприлюднення Оголошення 22.01.2019 р. до закінчення періоду уточнень жодних запитань Нам не надходило.
Згідно пункту 9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 №35, Учасник, який запропонував найменшу ціну і вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, може звернутися до Нас з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі.
На виконання цього положення надаємо Вам додаткову інформацію щодо невідповідності Вашої пропозиції вимогам тендерної документації.
1. Запропонований ТОВ «ІМЕД» до закупівлі дезінфекційний засіб "Госпісепт (Gospisept)" (гранули), 1 кг (Методичні вказівки №708-2016 від 03.03.2016) не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі «Дезінфекційний засіб для поточної та генеральної обробки поверхонь приміщень, мед. апаратури, знезараження медичних відходів, біологічних виділень «Соліклор», гранули згідно Додатку 4 не тільки через відсутність даних щодо тестування туберкулоцидної дії на тест-штамі Mycobacterium terrae.
1.1. Згідно пункту 1 Технічної характеристики засобу «Соліклор» (гранули) у складі засобу повинен бути допоміжний мийний компонент. Завдяки мийному компоненту робочі розчини засобу «Соліклор» мають здатність до піноутворення, а також мийну здатність.
Згідно методичних вказівок на засіб «Госпісепт» у складі засобу «Госпісепт» (гранули) мийний компонент відсутній, відомості про здатність робочих розчинів до піноутворення відстуні.
В розділі 2 методичних вказівок можливість додавання мийного засобу до робочих розчинів при їх приготуванні з метою надання розчинам мийних властивостей – не передбачена.
Таким чином, за цією вимогою і функціональною властивістю засіб «Госпісепт» (гранули) не відповідає Технічній характеристиці.
1.2. Згідно п.2 Технічної характеристики засобу «Соліклор» (гранули) концентрація водних іонів 1% водного розчину засобу (pH) повинна бути в межах 9-11. Такий показник рН відповідає вимогам Державних санітарних норм і правил «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення і стерилізація виробів медичного призначення в закладах охорони здоров’я» розділ II частина 5 пункт 8, згідно якого якість ПСО оцінюють, зокрема, шляхом постановки фенолфталеїнової проби на наявність залишку лужних компонентів мийних засобів лише у випадках застосування засобів, робочі розчини яких мають рН понад 8,5. Робочі розчини засобу «Соліклор» (гранули) мають показник рН, який відповідає цій вимозі.
Для засобу «Госпісепт» (гранули) в методичних вказівках норматив показника рН не визначений. Згідно наданого сертифікату якості на засіб «Госпісепт» (гранули) (партія від 18.09.2018) норматив показника рН для 0,1% розчину становить 6-7, а фактичний показник – 6,63.
Таким чином, за цією вимогою і функціональною властивістю засіб «Госпісепт» (гранули) не відповідає Технічній характеристиці і є гіршим від засобу «Соліклор» (гранули).
1.3. Викликає запитання також вміст активного хлору в засобі «Госпісепт» (гранули).
Згідно п.1.4 наданих методичних вказівок, при розчиненні 2,68 г гранул у воді виділяється 1,б±0,1 г активного хлору (тобто діапазон від 1,5 г до 1,6 г). Прості розрахунки свідчать, що для отримання 1,5 г активного хлору при розчиненні 2,68 г гранул масова частка активного хлору в гранулах має бути 55,97%, в той час як згідно таблиці 12 методичних вказівок нормативна масова частка активного хлору при розчиненні гранул у воді становить від 47% до 53%. Згідно наданого сертифікату якості на засіб «Госпісепт» (гранули) (партія від 18.09.2018) фактична масова частка активного хлору в гранулах становить 53%.
Таким чином, існує невідповідність між наданими характеристиками засобу і розрахунками для приготування робочих розчинів засобу з гранул.
1.4. Згідно п.5 Технічної характеристики засіб має бути ефективним проти збудників паразитарних хвороб (цист, ооцист найпростіших, яєць і личинок гельмінтів).
В наданих методичних вказівках на засіб «Госпісепт» в п.1.6 вказана така ефективність засобу, проте режимів застосування засобу для цієї мети відсутні.
Висновок. На підставі раніше викладених в протоколі дискваліфікації результатів оцінки властивостей засобу «Госпісепт» (гранули) та додаткових даних запропонований ТОВ «ІМЕД» до закупівлі засіб «Госпісепт» (гранули) не відповідає вимогам Технічної характеристики засобу «Соліклор» і вимогам тендерної документації.
2. Запропонований до закупівлі дезінфекційний засіб «Мікрасепт» також не відповідає вимогам Технічної характеристики на засіб «Неостерил» (блакитний) за кількома показниками. Додатково до раніше вказаних невідповідностей додаємо наступні.
2.1. Як вже зазначалось раніше, згідно вимог до Засобу для гігієнічної обробки рук (пункт 1 Додатку 4) засіб має бути на основі композиції етилового спирту (не менше 60%) та ізопропилового спирту (не більше 5,0%), а також компонентів, що забезпечують пролонговану антимікробну дію і догляд за шкірою, барвник (в складі не тільки етиловий спирт, як ви написали).
Запропонований ТОВ «ІМЕД» засіб «Мікрасепт» не містить етилового спирту взагалі, містить 40,0% пропанолу (що перевищує в 8 разів вимоги до засобу).
Спирти є швидкодіючими але дуже леткими речовинами. Як відомо, ізопропіловий спирт є більш токсичним у порівнянні з етиловим спиртом. Згідно ГОСТ 12.1.005-88 «Общие саниітарно-гигиенические требования к воздуху рабочей зоны» гранично допустима концентрація (ГДК) в повітрі робочої зони для спирту ізопропилового 10 мг/м3, а для етилового спирту - 1000 мг/м3. Тобто для ізопропилового спирту гранично допустима концентрація в 100 разів менша (гігієнічний норматив більш жорсткий), ніж для спирту етилового.
2.2. Згідно пункту 3 Технічної характеристики у складі засобу має бути наявність компонентів, що забезпечують догляд за шкірою рук (в т.ч. Д-пантенол).
В наданих методичних вказівках на засіб «Мікрасепт» відомості про наявність у складі засобу Д-пантенолу – відсутні.
2.3. Згідно наданих методичних вказівок щодо застосування засобу «Мікрасепт» (пункт 1.4) у залежності від функціонального призначення засіб випускається в 5 модифікаціях - прозорий, рожевий, блакитний, зелений з ультрафіолетовою фарбою, жовтий, помаранчевий.
Надана комерційна пропозиція ТОВ «ІМЕД» не містить даних про те, який саме засіб (якої модифікації) пропонується до закупівлі.
Методичні вказівки на засіб «Мікрасепт» не містять відомостей щодо відмінностей у складі, призначенні і режимах застосування модифікацій засобу «Мікрасепт», які відрізняються кольором.
2.3. Згідно пункту 7 Технічної характеристики для засобу повинна бути можливість застосування з метою профілактики хвороби, викликаної вірусом Ебола (має бути вказано в методичних вказівках).
В методичних вказівках на засіб «Мікрасепт» така можливість не визначена.
Висновок. На підставі раніше викладених в протоколі дискваліфікації результатів оцінки властивостей засобу «Мікрасепт» та додаткових даних запропонований ТОВ «ІМЕД» до закупівлі засіб «Мікрасепт» не відповідає вимогам Технічної характеристики засобу «Несотерил» (блакитний) і вимогам тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, наводити додаткові дані щодо невідповідності Технічним вимогам запропонованого ТОВ «»ІМЕД» дезінфекційного засобу «Віпасепт» не вважаємо за доцільне.
Згідно пункту 6.9 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 №35, пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Нами під час оголошення Закупівлі.
Згідно п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» однією з виключних підстав для дискваліфікації пропозиції Учасника є невідповідність пропозиції умовам Закупівлі.
Зміст вимог і оскаржень ТОВ «ІМЕД» свідчить лише про одне – це намагання змусити замовника закупити саме продукцію ТОВ «ІМЕД» і позбавити замовника законного права обирати предмет закупівлі.
Таким чином, процедура закупівлі та оцінка пропозиції учасників проведені Нами згідно Оголошення про закупівлю та чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
порушення закону,упереджені дії замовника
Номер:
4e285543ad494cf2846b2aba7355e896
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-22-001404-a.b1
Назва:
порушення закону,упереджені дії замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин,з дотриманням вимог наказів МОЗ №236 та 798, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров'я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.Хочеться сказати, що таких цін не має на жоден інший антисептик, адже 500мл Неостерилу (етиловий спирт) коштує вдвічі дорожче ,а хлорний засіб Соліклор ,взагалі б'є рекорди , аж 420грн за 1кг !!!! Схаменіться! Де в закупівлі конкуренція, хто ще запропонував заявлені засоби окрім одного представника компанії виробника. Це є змова!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2019 18:44
Вирішення:
Шановний скаржнику!
Розпочата Замовником процедура закупівлі відноситься до того виду процедур, вартість предмету закупівлі, якої є меншою ніж 200 000,00 грн., а тому організовується та проводяться з врахуванням всіх вимог та умов, які передбачені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі Наказ). Відповідно до даного Наказу частина 6 «Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» пункт 6.4 передбачено, що «Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Зі змісту даної норми чітко видно те, що законодавцем передбачено право, а не обов’язок вказувати інформацію щодо аналогів та/або еквівалентів, які прийматимуться Замовником у пропозиціях Учасників. На підставі цього Замовником в додатку №4 Тендерної документації зазначає, який саме товар закупляється останнім та які технічні, якісні, кількісні характеристики в тому числі виробник товару необхідний Замовнику при закупівлі даної продукції.
Відповідно до пункту 6.3 Наказу «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.».
На підставі вище викладеного та керуючись Наказом ДП "ЗовнішторгвидавУкраїни вiд 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель.
Щодо звинувачень про «Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій», викладених у Вашій скарзі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи нас у корупційній змові, Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. Наша установа як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником.
Згідно вимог до Засобу для гігієнічної обробки рук (пункт 1 Додатку 4) засіб має бути на основі композиції етилового спирту (не менше 60%) та ізопропилового спирту (не більше 5,0%), а також компонентів, що забезпечують пролонговану антимікробну дію і догляд за шкірою, барвник (в складі не тільки етиловий спирт, як ви написали). Засіб «Мікрасепт» не містить етилового спирту взагалі, містить 40,0% пропанолу (що перевищує в 8 разів вимоги до засобу).
Запропонований до закупівлі дезінфекційний засіб "Госпісепт (Gospisept)"
(гранули), 1 кг (Методичні вказівки №708-2016 від 03.03.2016) не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі Дезінфекційний засіб для поточної та генеральної обробки поверхонь приміщень, мед.апаратури, знезараження медичних відходів, біологічних виділень «Соліклор», гранули згідно Додатку 4 , а саме: Відсутні дані щодо встановлення режимів дезінфекції проти туберкульозу за результатами тестування засобу на тест-штамі Mycobacterium terrae. Згідно пункту 3 медико-технічних вимог до предмету закупівлі туберкулоцидна дія засобу має бути встановлена за результатами тестування на тест-штамі Mycobacterium terrae, про що повинна бути відмітка в діючих методичних вказівках.
В пункті 1.6 МВ на засіб «Госпісепт» відсутні відомості щодо встановлення режимів дезінфекції проти збудників туберкульозу на тест-штамі Mycobacterium terrae, що суперечить вимогам тендерної документації та чинного в Україні ДСТУ EN 14348:2014.
Згідно п.9.2 Наказу однією з виключних підстав для дискваліфікації пропозиції Учасника є невідповідність пропозиції умовам Закупівлі.
Таким чином, оцінка пропозиції ТОВ «ІМЕД» проведена згідно Оголошення про Закупівлю та чинного законодавства, тому підстав для задоволення оскарження не вбачаємо.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні