-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт заміна вікон школи №298 за адресою: проспект Героїв Сталінграда, 58-Б в Оболонському районі м. Києва 45000000-7
капітальний ремонт заміна вікон школи №298 за адресою: проспект Героїв Сталінграда, 58-Б в Оболонському районі м. Києва 45000000-7
Торги відмінено
788 427.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 884.27 UAH
мін. крок: 1% або 7 884.27 UAH
Період оскарження:
16.01.2019 16:23 - 21.01.2019 18:00
Вимога
Вирішена
вимога 2 скасувати протокол 21 від 30.01 19 р
Номер:
a383c015f84d4728ba984bc59813163b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-001451-b.c7
Назва:
вимога 2 скасувати протокол 21 від 30.01 19 р
Вимога:
Вих № 2 від 30.01.2019 р. Голові тендерного комітету
Управління освіти Оболонської районної в місті
Києві державної адміністрації
Вимога № 2, що до Скасування Протоколу(рішення) Комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації по визначенню Переможця № 21, від 30.01.2019 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2019-01-16-001451-b, від 16.01.2019року, « Капітальний ремонт заміна вікон школи № 298 за адресою: проспект Героїв Сталінграда, 58-Б в Оболонському районі м.Києва 45000000-7»
1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Тендерний комітет Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації , код ЄДРПОУ 37445442, місце знаходження : вул. Йорданська, 11-А, м. Київ, поштовий індекс 04211.
.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініциюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2019-01-16-001451-b, від 16.01.2019року.
3. Найменування предмету закупівлі: « Капітальний ремонт заміна вікон школи № 298 за адресою: проспект Героїв Сталінграда, 58-Б в Оболонському районі м.Києва 45000000-7»
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу, про визначення Переможця , на Протокол рішення Комітету Замовника № 21 від 30.01.19р. обґрунтовуючи , це невідповідністю або відсутністю документів , які вимагались у складі тендерної пропозиції згідно кваліфікаційних вимог Замовника Закупівлі у складі пропозиції ТОВ «Каскад-СД» ЄДРПОУ 313432911, а саме :
1. п/п 2.3 Додатку № 3 кваліфікаційних критеріїв, вимагає «Наявність в штаті Учасника посади Головного інженера, виконроба …». ТОВ «Каскад -СД» надало у складі пропозиції довідку № 35 від 23.01.2019 р. «Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу, що планується до залучення для надання послуг відповідно предмету закупівлі» в якій відсутня посада Головного інженера.
2. п/п 2.5 Додатку № 3 кваліфікаційних критеріїв, вимагає «Копії посвідчень працівників по проходженню перевірки знань з питань охорони праці та інших перевірок.» . ТОВ «Каскад - СД» , довідкою № 26 від 13.03.2018р. ( просимо звернути увагу на дату довідки, яка не відповідає даті оголошення процедури закупівлі) повідомляє Замовника закупівлі про відсутність посвідчень з проходження навчання Охорони праці, техніки безпеки, відсутності Протоколу з перевірки знань та навчання у наступних робітників ТОВ «Каскад-СД», а саме : - Рощупкін М.С. монтажник складальник - Леоненко Ф.Ф. монтажник вікон та дверей - Кравценюк С.М. монтажник вікон та дверей - Лахін Р.В. монтажник вікон та дверей - Панасюк А.В. монтажник вікон та дверей - Бондаренко Г.С. штукатур - Пащенко Є.О. електрозварник Таким чином, керівництво ТОВ «Каскад-СД» планує використовувати працю робітників, яких залучає до виконання робіт за бюджетні кошти на об’єкті комунальної власності, а саме школи № 298 Оболонського району міста Києва, які не пройшли навчання в ліцензованих учбових центрах з правил охорони праці, техніки безпеки, електронебезпеки , та судячи з Дозволу на виконання верхолазних робіт № 0155.16.09 не пройшли навчання з техніки безпеки при виконанні верхолазних робіт. ТОВ «Каскад-СД» не надало у складі документів цінової пропозиції копій дипломів про навчання ІТР та працівників , яких планує залучати до виконання робіт.
3. п/п 3.1 Додатку № 3 кваліфікаційних критеріїв, вимагає наявності «Довідка про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів… не менше двох копій завірених належним чином, із зазначенням виразу «Згідно з оригіналом»». ТОВ «Каскад- СД» довідкою № 42 від 23.01.19 р. п.п 2 вказав Договір б/н від 25.05.16 р. «Ремонт будівлі головного корпусу РВБ з заміною віконних блоків філії «Сумський міський район електромережі м. Суми»». В назві робіт відсутній вираз «Капітальний ремонт», та копії договорів не завірені виразом «Згідно з оригіналом». Таким чином в порушення вимог надано лише один аналогічний договір.
4. п/п 4 Додатку № 3 кваліфікаційних критеріїв вимагає надати «Інформацію на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи у формі пояснювальної записки про можливість виконати роботи згідно до умов викладених у Додатку 1 ( дефектний акт) оголошення про проведення допорогової закупівлі». ТОВ «Каскад-СД» не надало довідки про можливість виконання робіт згідно до умов прописаних в Дефектному акті, робіт «Капітальний ремонт заміна вікон школи № 298 за адресою : проспект Героїв Сталінграда, 58-Б в Оболонському районі міста Києва», таким чином вважаючи не можливим виконання робіт згідно дефектного акта.
5. п/п 11 Додатку № 3 кваліфікаційних критеріїв вимагає надати «Копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки». ТОВ «Каскад- СД» надав у складі копію Дозволу № 0155.16.09., але Довідка № 39 від 23.01.19р вказує на відсутність необхідного обладнання для верхолазних робіт, а Довідка № 26 від 23.01.18 р. вказує на відсутність Посвідчень на виконання верхолазних робіт у співробітників підприємства. Таким чином Дозвіл на виконання верхолазних робіт № 0155.16.09. є таким , що має визначення « нікчемний», відсутнє підтвердження права його використання.
6. п/п 14 Додатку № 3 вимагає надання «Кошторисної документації». ТОВ «Каскад- СД» надав кошторисну документацію, але не завірену підписом та печаткою інженера проектувальника в частині кошторисної документації. Згідно з Законом України № 687-XIV «Про архітектурну діяльність » ( розділ Загальні положення) стаття 7, вказує на наступне «Розроблення та затвердження проекту об’єкту прописано, що «проект об’єкту архітектури завіряється підписом і скріплюється печаткою архітектора , який має кваліфікаційний сертифікат. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт .. мають особисту печатку та несуть відповідальність.», таким чином кошторисна документація , яка була розроблена cертифікованим інженером- кошторисником ТОВ «Каскад-СД» повинна обов’язково мати підпис та печатку, але дана вимога Закону порушена та проігнорована.
7. Стартова вартість закупівлі становить – 788 427,00 грн. Учасники аукціону запропонували наступні цінові Пропозиції: - ТОВ «Вікна Віконда» - 472 114,00 грн - дискваліфікована - ТОВ «Комфорт Дім» - 472 115,00 грн. – дискваліфікована - ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» - 572 500,32 грн. – дискваліфікована - ТОВ «Каскад-СД» -783 745,06 грн. - переможець З огляду на вище наведене, рішення Замовника закупівлі, підпадає під дію Закону № 4738-Д «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України, щодо моніторингу здійснення закупівель .» Дане рішення Замовника безпідставно дискваліфікує учасників закупівлі з нижчими цінами, та визначає переможцем підприємство з найдорожчою ціновою пропозицією, в даному випадку ТОВ «Каскад-СД».
Відповідно до ст. Конституції України ,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник, в особі Голови тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного із учасників, а саме ТОВ «Каскад-СД».
Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
З огляду на вищенаведене , повідомляємо, що ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для захисту своїх порушених прав звертається до судових та правоохоронних органів та відповідних органів влади.
Вимагаємо наступне :
- Прийняти Скаргу до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол (рішення) № 21 від 30.01.2019р. засідання Комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про визначення переможця.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, с.мт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Дата подачі:
31.01.2019 16:58
Вирішення:
Шановний учасник! Надаємо відповідь на Вашу вимогу.
1. Учасником надана довідка про працівників, що планується до залучення для надання послуг. Відсутність у довідці посади «головний інженер» не є безумовною підставою для відхилення пропозиції учасника. Надання штатного розкладу та дипломів про освіту працівників оголошенням не вимагалося.
2. Учасником надано копії посвідчень про навчання працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника, інженера з охорони праці, виконроба. Зазначеної кількості та складу працівників, які пройшли навчання з охорони праці, достатньо для забезпечення безпечного виконання робіт кваліфікованими робітниками, в тому числі шляхом навчання безпосередньо на підприємстві. Замовником здійснюється контроль за належним виконанням робіт згідно з умовами укладених із підрядниками договорів, в тому числі й щодо дотримання вимог з охорони праці, і у разі порушення вживаються заходи до припинення такого порушення, в тому числі недопущення до виконання робіт.
3. Учасником надано 2 аналогічних договору, до яких додані: кошторисна документація, акти прийняття виконаних будівельних робіт. Ознайомившись із змістом робіт, що виконувалися за наданими договорами та перевіривши їх виконання (в тому числі шляхом звернень до замовників за цими договорами), Замовник доходить до висновку, що надані учасником договори та документи про їх виконання підтверджують наявність у нього досвіду з виконання аналогічних договорів, що відповідають предмету закупівлі.
4. Договір з ПАТ «Сумиобленерго» учасником надано у вигляді скан-копії з оригіналу, що не потребує додаткового засвідчення.
5. Учасником у складі пропозиції надано кошторисну документацію, до складу якої включено локальний кошторис та дефектний акт, зміст робіт в яких відповідає роботам, зазначеним у додатку 1 оголошення. Крім того, учасником надано гарантійний лист із підтвердженням можливості своєчасно та у визначений замовником термін виконати послуги, що закуповуються, відповідно до умов договору.
6. Учасником, що визнаний переможцем торгів, надано дозвіл на виконання небезпечних робіт, надання якого передбачено оголошенням. Наявність цього дозволу, виданого уповноваженим органом, передбачає достатність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання та кваліфікації його персоналу для виконання небезпечних робіт щодо яких він виданий.
7. Засвідчення підпису інженера-кошторисника його печаткою оголошенням про закупівлю не передбачалося. Учасником надано оригінал сертифікату інженера-кошторисника, який підписав кошторисну документацію на виконання робіт згідно із предметом закупівлі.
Таким чином, управління освіти Оболонської районної у місті Києві державної адміністрації вважає, що у розумінні п. 9.2. наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 підстави для скасування рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Каскад-СД» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Без відповіді
Вимога про скасування Протоколу № 21 від 30.01.19
Номер:
540aa9071cc84e80b9417fe3e7d81145
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-001451-b.b6
Назва:
Вимога про скасування Протоколу № 21 від 30.01.19
Вимога:
АРКАДА-ПЛАСТ
Товариство з обмеженою відповідальністю
Юр. адреса :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А,
Фактична. адреса:
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122
Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Виробництво
смт Глеваха, вул. Ботанічна 15А
info@arkadaplast.com.ua
ЄДРПОУ 21662878 ARKADA-PLAST
LTD
Legal Address: 08631, Ukraine, Kyivska region, Vasilkivsky district, village Glevakha, Botanichna Str, 15-A,
Actual. addresses:
office - 03022, Ukraine, Kyiv, Kozatska str. 122
Tel. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Factory
village Glevakha, Botanichna Str 15A
info@arkadaplast.com.ua
Вих № 2 від 30.01.2019 р. Голові тендерного комітету
Управління освіти Оболонської районної в місті
Києві державної адміністрації
Вимога № 2, що до Скасування Протоколу(рішення) Комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації по визначенню Переможця № 21, від 30.01.2019 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2019-01-16-001451-b, від 16.01.2019року, « Капітальний ремонт заміна вікон школи № 298 за адресою: проспект Героїв Сталінграда, 58-Б в Оболонському районі м.Києва 45000000-7»
1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Тендерний комітет Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації , код ЄДРПОУ 37445442, місце знаходження : вул. Йорданська, 11-А, м. Київ, поштовий індекс 04211.
.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініциюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2019-01-16-001451-b, від 16.01.2019року.
3. Найменування предмету закупівлі: « Капітальний ремонт заміна вікон школи № 298 за адресою: проспект Героїв Сталінграда, 58-Б в Оболонському районі м.Києва 45000000-7»
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу, про визначення Переможця , на Протокол рішення Комітету Замовника № 21 від 30.01.19р. обґрунтовуючи , це невідповідністю або відсутністю документів , які вимагались у складі тендерної пропозиції згідно кваліфікаційних вимог Замовника Закупівлі у складі пропозиції ТОВ «Каскад-СД» ЄДРПОУ 313432911, а саме :
1. п/п 2.3 Додатку № 3 кваліфікаційних критеріїв, вимагає «Наявність в штаті Учасника посади Головного інженера, виконроба …». ТОВ «Каскад -СД» надало у складі пропозиції довідку № 35 від 23.01.2019 р. «Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу, що планується до залучення для надання послуг відповідно предмету закупівлі» в якій відсутня посада Головного інженера.
2. п/п 2.5 Додатку № 3 кваліфікаційних критеріїв, вимагає «Копії посвідчень працівників по проходженню перевірки знань з питань охорони праці та інших перевірок.» . ТОВ «Каскад - СД» , довідкою № 26 від 13.03.2018р. ( просимо звернути увагу на дату довідки, яка не відповідає даті оголошення процедури закупівлі) повідомляє Замовника закупівлі про відсутність посвідчень з проходження навчання Охорони праці, техніки безпеки, відсутності Протоколу з перевірки знань та навчання у наступних робітників ТОВ «Каскад-СД», а саме : - Рощупкін М.С. монтажник складальник - Леоненко Ф.Ф. монтажник вікон та дверей - Кравценюк С.М. монтажник вікон та дверей - Лахін Р.В. монтажник вікон та дверей - Панасюк А.В. монтажник вікон та дверей - Бондаренко Г.С. штукатур - Пащенко Є.О. електрозварник Таким чином, керівництво ТОВ «Каскад-СД» планує використовувати працю робітників, яких залучає до виконання робіт за бюджетні кошти на об’єкті комунальної власності, а саме школи № 298 Оболонського району міста Києва, які не пройшли навчання в ліцензованих учбових центрах з правил охорони праці, техніки безпеки, електронебезпеки , та судячи з Дозволу на виконання верхолазних робіт № 0155.16.09 не пройшли навчання з техніки безпеки при виконанні верхолазних робіт. ТОВ «Каскад-СД» не надало у складі документів цінової пропозиції копій дипломів про навчання ІТР та працівників , яких планує залучати до виконання робіт.
3. п/п 3.1 Додатку № 3 кваліфікаційних критеріїв, вимагає наявності «Довідка про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів… не менше двох копій завірених належним чином, із зазначенням виразу «Згідно з оригіналом»». ТОВ «Каскад- СД» довідкою № 42 від 23.01.19 р. п.п 2 вказав Договір б/н від 25.05.16 р. «Ремонт будівлі головного корпусу РВБ з заміною віконних блоків філії «Сумський міський район електромережі м. Суми»». В назві робіт відсутній вираз «Капітальний ремонт», та копії договорів не завірені виразом «Згідно з оригіналом». Таким чином в порушення вимог надано лише один аналогічний договір.
4. п/п 4 Додатку № 3 кваліфікаційних критеріїв вимагає надати «Інформацію на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи у формі пояснювальної записки про можливість виконати роботи згідно до умов викладених у Додатку 1 ( дефектний акт) оголошення про проведення допорогової закупівлі». ТОВ «Каскад-СД» не надало довідки про можливість виконання робіт згідно до умов прописаних в Дефектному акті, робіт «Капітальний ремонт заміна вікон школи № 298 за адресою : проспект Героїв Сталінграда, 58-Б в Оболонському районі міста Києва», таким чином вважаючи не можливим виконання робіт згідно дефектного акта.
5. п/п 11 Додатку № 3 кваліфікаційних критеріїв вимагає надати «Копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки». ТОВ «Каскад- СД» надав у складі копію Дозволу № 0155.16.09., але Довідка № 39 від 23.01.19р вказує на відсутність необхідного обладнання для верхолазних робіт, а Довідка № 26 від 23.01.18 р. вказує на відсутність Посвідчень на виконання верхолазних робіт у співробітників підприємства. Таким чином Дозвіл на виконання верхолазних робіт № 0155.16.09. є таким , що має визначення « нікчемний», відсутнє підтвердження права його використання.
6. п/п 14 Додатку № 3 вимагає надання «Кошторисної документації». ТОВ «Каскад- СД» надав кошторисну документацію, але не завірену підписом та печаткою інженера проектувальника в частині кошторисної документації. Згідно з Законом України № 687-XIV «Про архітектурну діяльність » ( розділ Загальні положення) стаття 7, вказує на наступне «Розроблення та затвердження проекту об’єкту прописано, що «проект об’єкту архітектури завіряється підписом і скріплюється печаткою архітектора , який має кваліфікаційний сертифікат. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт .. мають особисту печатку та несуть відповідальність.», таким чином кошторисна документація , яка була розроблена cертифікованим інженером- кошторисником ТОВ «Каскад-СД» повинна обов’язково мати підпис та печатку, але дана вимога Закону порушена та проігнорована.
7. Стартова вартість закупівлі становить – 788 427,00 грн. Учасники аукціону запропонували наступні цінові Пропозиції: - ТОВ «Вікна Віконда» - 472 114,00 грн - дискваліфікована - ТОВ «Комфорт Дім» - 472 115,00 грн. – дискваліфікована - ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» - 572 500,32 грн. – дискваліфікована - ТОВ «Каскад-СД» -783 745,06 грн. - переможець З огляду на вище наведене, рішення Замовника закупівлі, підпадає під дію Закону № 4738-Д «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України, щодо моніторингу здійснення закупівель .» Дане рішення Замовника безпідставно дискваліфікує учасників закупівлі з нижчими цінами, та визначає переможцем підприємство з найдорожчою ціновою пропозицією, в даному випадку ТОВ «Каскад-СД».
Відповідно до ст. Конституції України ,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник, в особі Голови тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного із учасників, а саме ТОВ «Каскад-СД».
Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
З огляду на вищенаведене , повідомляємо, що ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для захисту своїх порушених прав звертається до судових та правоохоронних органів та відповідних органів влади.
Вимагаємо наступне :
- Прийняти Скаргу до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол (рішення) № 21 від 30.01.2019р. засідання Комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про визначення переможця.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, с.мт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Дата подачі:
31.01.2019 16:41
Вимога
Без відповіді
Вимога 1 відмінити Протокол № 20 від 30.01.19
Номер:
c695582b011848f7a53daf3639da93dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-001451-b.a5
Назва:
Вимога 1 відмінити Протокол № 20 від 30.01.19
Вимога:
АРКАДА-ПЛАСТ
Товариство з обмеженою відповідальністю
Юр. адреса :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А,
Фактична. адреса:
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122
Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Виробництво
смт Глеваха, вул. Ботанічна 15А
info@arkadaplast.com.ua
ЄДРПОУ 21662878 ARKADA-PLAST
LTD
Legal Address: 08631, Ukraine, Kyivska region, Vasilkivsky district, village Glevakha, Botanichna Str, 15-A,
Actual. addresses:
office - 03022, Ukraine, Kyiv, Kozatska str. 122
Tel. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Factory
village Glevakha, Botanichna Str 15A
info@arkadaplast.com.ua
Вих № 1 від 30.01.2019 р. Голові тендерного комітету
Управління освіти Оболонської районної в місті
Києві державної адміністрації
Вимога № 1, що до Скасування Протоколу(рішення) Комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації по відхилення пропозиції Кандидата № 20, від 30.01.2019 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2019-01-16-001451-b, від 16.01.2019року, « Капітальний ремонт заміна вікон школи № 298 за адресою: проспект Героїв Сталінграда, 58-Б в Оболонському районі м.Києва 45000000-7»
1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Тендерний комітет Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації , код ЄДРПОУ 37445442, місце знаходження : вул. Йорданська, 11-А, м. Київ, поштовий індекс 04211.
.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініциюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2019-01-16-001451-b, від 16.01.2019року.
3. Найменування предмету закупівлі: « Капітальний ремонт заміна вікон школи № 298 за адресою: проспект Героїв Сталінграда, 58-Б в Оболонському районі м.Києва 45000000-7»
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу, про відхилення пропозиції Кандидата , на Протокол рішення Комітету Замовника № 20 від 30.01.19р. обґрунтовуючи , це наступним :
1. п/п 2 Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 20 від 30.01.19 р. «Учасником не надано документів, що підтверджують наявність у нього досвіду виконання аналогічних договорів, а саме – договорів на виконання робіт з капітального ремонту із заміни вікон. Надані учасником договору поставки та поточного ремонту таким вимогам не відповідають». ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» є виробником металопластикових виробів з 1998 року , надало документи , які підтверджують наявність власної виробничої бази, сертифікати на вироби та комплектуючі до віконних блоків. Довідкою № 55 від 21.01.2019 р. «Про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів», наше підприємство в складі документів цінової пропозиції надало два договори на встановлення металопластикових вікон, як і вимагалося розділом 3 п/п. 3.1 кваліфікаційних вимог , а саме : - Договір № 85 від 17.12.18 р «Встановлення металопластикових вікон (конструкцій)», - Договір № 238-АП/1 від 17.12.18 р. «Роботи з демонтажу та встановлення металопластикових конструкцій, підвіконників, відливів, влаштування укосів». Державні будівельні норми України «Склад та зміст проектної документації на будівництво» ДБН А.2.2-3-2014 ( остаточна редакція) розділ 3 «Терміни та визначення понять» п/п 3.7 «Капітальний ремонт», визначає що відноситься до капітального ремонту, а саме : «Сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.» З огляду на вище наведене ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» виконало всі вимоги замовника в частині досвіду виконання двох аналогічних договорів з позитивними відгуками від Замовників.
2. п/п 3 Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 20 від 30.01.19 р. «Кошторисна документація, зокрема зведений кошторисний розрахунок та пояснювальна записка до нього, розрахована з урахуванням витрат на технічний нагляд, що не відповідає умовам оголошення про закупівлю». ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» пояснює та повідомляє наступне про зауваження замовника : - п/п 14 кваліфікаційних вимог прописан таким чином « Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням програмного комплексу АВК 5 (версія 3.3.3.1). Кошторисний розрахунок «обов’язковий» ( договірна ціна тверда, без урахування технічного нагляду, локальний кошторис, пояснювальна записка) відомість ресурсів, загальновиробничі витрати.» ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надало у складі цінової пропозиції, згідно вимог замовника ДОГОВІРНУ ЦІНУ ТВЕРДУ без урахування Технічного нагляду та всі інші складові кошторису включно з зведеним кошторисним розрахунком, до якого замовником умови не прописані.
3. п/п 4 Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 20 від 30.01.19 р. «Деякі документи у складі пропозиції неможливо прочитати ( документи що підтверджують кваліфікацію працівників)». ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» пояснює це наступним, Замовником закупівлі не прописано особливі вимоги до сканованих документів, як це роблять інші замовники вказуючи вимогу- розподільна здатність не нижче 300 ррі або 600 ррі. Тому дана претензія є безпідставною та дискримінаційною. Наше підприємство надало Гарантійний лист № 69 від 21.01.2019 р. «Про надання документів в паперовому вигляді» про те що у разі визнання нас переможцем закупівлі надамо всю документацію в паперовому вигляді.
4. п/п 5 Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 20 від 30.01.19 р. «Не надані відомості з Єдиного реєстру підприємств та організацій». ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надало в складі тендерної пропозиції «Витяг З ЄДР юридичних осіб підприємців» від 16.01.2019 р. та Свідоцтво ЄДРПОУ.
5. п/п 6 Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 20 від 30.01.19 р «Не підтверджено наявність у особи, яка підписала пропозицію, повноважень згідно із ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» щодо укладання значного правочину.» ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у складі документів цінової пропозиції надало наступні документи на підтвердження повноважень директора на підпис документів цінової пропозиції, а саме: - Копію Статуту - Копію Протоколу № 04/11 від 04.12.17 р. - Копію Протоколу № 04/12 від 05.12.17 р. - Наказ на призначення директора - Довідку про уповноважену особу в закупівлі № 56 від 21.01.19 р. Згідно Закону України № 2275-VIII від 06.02.2018 р. «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», згідно ст. 44 «Значний правочин» п/п 2 «Рішення про надання згоди на здійснення правочину , якщо вартість майна , робіт або послуг перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець минулого кварталу приймається виключно загальними зборами товариства»» ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» було би забовязане надати Протокол загальних зборів, якби підпадало під ці критерії , а так, як сума запланованої угоди в десятки разів менша активів підприємства, достатньо і наданих документів . Замовник закупівлі не вимагав на підтвердження надати у складі цінової пропозиції фінансового звіту підприємства за звітний період.
З огляду на вище наведене, рішення Замовника закупівлі, підпадає під дію Закону № 4738-Д «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України, щодо моніторингу здійснення закупівель .» Дане рішення Замовника безпідставно дискваліфікує учасників закупівлі з нижчими цінами, та визначає переможцем підприємство з найдорожчою ціновою пропозицією, в даному випадку ТОВ «Каскад-СД».
Відповідно до ст. Конституції України ,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник, в особі Голови тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного із учасників, а саме ТОВ «Каскад-СД».
Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
З огляду на вищенаведене , повідомляємо, що ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для захисту своїх порушених прав звертається до судових та правоохоронних органів та відповідних органів влади.
Вимагаємо наступне :
- Прийняти Скаргу до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол (рішення) № 20 від 30.01.2019р. засідання Комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про визначення переможця.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, с.мт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.
О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 31.01.2019 16:37
Дата подачі:
31.01.2019 16:37
Вимога
Відхилено
Скарга на заангажованість Замовника
Номер:
a9fb89fd876b4bbfa2983e892d296350
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-001451-b.a3
Назва:
Скарга на заангажованість Замовника
Вимога:
Вимоги технічної документації Замовника про наявність у учасників закупівлі власного чи орендованого офісу та складського приміщення саме в Оболонському районі міста Києва є нісенітницею, що не відповідає чинному законодавству. Упередженість Замовника до інших учасників з усієї України, виражається у відстоюванні інтересів певного містечкового підрядника, який, можливо, не має знань, досвіду, працівників, обладнання, але, очевидно, має ОФІС та СКЛАД в м. Киеві та може похвалитись корупційними звязками з Замовником торгів. Внесіть негайно зміни до тендерної документації! Геть казнокрадів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2019 11:23
Вирішення:
Шановний учасник! В оголошенні взагалі не йдеться мова про наявність у учасників закупівлі власного чи орендованого офісу та складського приміщення саме в Оболонському районі міста Києва !!! Читайте будь ласка уважно оголошення!!!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Ненадання жодної інформації у технічних вимогах до закупівлі
Номер:
f1eda36c054e46749b87cc4e25ace669
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-001451-b.c2
Назва:
Ненадання жодної інформації у технічних вимогах до закупівлі
Вимога:
Вимагаємо доповнити технічні вимоги до вікон основними параметрами - розмір вікна та елементів, кількість глухих та відкривних елементів або ескіз, або скасувати закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2019 10:20
Вирішення:
Всі відповіді надані учаснику
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Без відповіді
Необгрунтовані вимоги. Не має обгрунтованої відповіді.
Номер:
a2d8ee179cc24a21b9353920da77fcad
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-001451-b.c4
Назва:
Необгрунтовані вимоги. Не має обгрунтованої відповіді.
Вимога:
Замовник висуває не передбачені законодавтвом вимоги.
1. Наявність транспорту та орендованого складского примищення. (Законом не передбачено, пояснювання замовником не надано Дайте будь ласка обгрунтовану відповідь на питання).
2. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. (Посилання на п 5.6 ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці не є правільним тому, що цитата з Положення 5.6. "Позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці;
Посадові особи, у тому числі фахівці з питань охорони праці підприємств, де стався нещасний випадок (професійне отруєння) груповий або із смертельним наслідком, повинні протягом місяця пройти позачергове навчання і перевірку знань з питань охорони праці в порядку, встановленому Типовим положенням, якщо комісією з розслідування встановлено факт порушення ними вимог нормативно-правових актів з охорони праці.
Позачергове навчання з метою ознайомлення з новими нормативно-правовими актами з охорони праці може проводитися у формі семінарів."
Нічого тут про наявність дозвілу немає. Будь ласка надайте пояснення обгрунтоване з цього приводу.)
3. Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально-технічної бази в разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни. ( Це в загалі що? Яким законом це передбачено?)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2019 15:12
Вимога
Вирішена
Вимоги та документи, що не передбачені законодавством для учасників.
Номер:
bd8e119388cb4b5f985bea3b48d1dcbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-001451-b.c1
Назва:
Вимоги та документи, що не передбачені законодавством для учасників.
Вимога:
Замовник висуває не передебачені законодавством вимоги до посточальників а саме: Доаток 3 1. Наявність обладнання та
матеріально-технічної бази,1.2. Обов’язкова наявність в Учасника автомобілю для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, техпаспорт або договір оренди. 1.3. Договір оренди офісу, та складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника). Пояснить будь ласка як наявність офису та автомобилю влияє на проведення робіт ? Це безпідставна та необгрунтована вимога замовника! Вимогаємо відминити ії!
Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі: Проект договору (Додаток 4) відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору». Учасник торгів зобов’язаний подати у складі пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені у Додатку 4, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. Ві вімогаєте два дублюючих себе документа. Навищо? Вимогаємо убрати чі договір с приміткою чи лист згоду.
Ще один пункт 10. Гарантійний лист від Учасника із підтвердженням можливості своєчасно та у визначений замовником термін виконати послуги що закуповується, відповідно до умов договору. Вимогаємо убрати цій пункт.
пункт 11. Копія дозволу, видану учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки та виконання вимог п.5.6 (б) типового Положення про порядок проведення і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05), виданий уповноваженим на це органом (у разі необхідності отримання такого дозволу із нормами чинного законодавства). У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні дозволу, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно правові акти законодавства. Прошу вас надати розьяснення на яким переликом робіт підвищеної небезпеки передбаченно роботи по Встановлення вікон та дверей та виготовленю укосів. Перелік робіт з підвищеною небезпекою, затверджений наказом Держнаглядохоронпраці України від 26 січня 2005 р. № 15, цім не передбачено. Вважаємо, що ця вимога да всі інши яки не передбачені законодавством повинні буди видалені з тендерної документації.
Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально-технічної бази в разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни. Судя з цього пункту замовник може в одностороньому порядку скласти на любого учасника негативний акт про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а потім відхилити його. Вимогаємо скасувати зовсім ції пункт.
И взагалі замовник висуває дуже виликі та законно необгрунтовані вимоги, що може свідчити тільки о домовленості з якімось то учасників тендеру. В попередніх тендерах відносно встановлення вікон, найчістише відхілялося сама нижча ціна з приводу відсутності якогось документа (або його неправільно оформленого учасником). При ціому не давалося ні часу ні можливості на усунення недоліків.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2019 19:40
Вирішення:
Замовник надав оголошення на закупівлю згідго чинного законадавства та власних вимог
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні