• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з прибирання офісних приміщень

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2018 13:45 - 09.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінація

Номер: f3c956b5a233457d89fbcd9f29f84b0e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-29-000900-b.c2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Не надавши аргументованої відповіді щодо акцепту учасника, пропозиція якого не відповідає тендерній документації, і не відкликавши акцепт такої пропозиції, тендерний комітет Замовника вчинив дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників, що підтверджується Вашою бездіяльністю. ТОВ Імпел Гріффін Сервіс було відхилено за НАЧЕБТО відсутність сертифікатів якості на продукцію, хо у складі тендерної пропозиції було надано лист-роз'яснення щодо ненадання такого документу та надання Висновків ДСЕЕ на всю продукцію, яка буде використовуватись під час надання послуг. В той же час ПП Клін Експерт надав Висновки ДСЕЕ, але без будь-яких роз'яснень, до того ж деякі Висновки ДСЕЕ втратили свою чинність. Це є дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій. ТОВ Імпел Гріффін Сервіс було відхилено, на підставі ненадання аналогічного досвіду, хоча договір та акти виконаних робіт наявні в тендерній пропозиції. Договір є виконаний, хоча і з запізненням, але в документації вимагалось надання виконаного договору, та не передбачалось жодних інших обставин для кваліфікації. В той же час ПП Клін Експерт не надав підтвердження в частині фінансової звітності, але його пропозиція, відповідно до рішення тендерного комітету, відповідає документації. Просимо: 1) надати грунтовне роз'яснення щодо відхилення пропозиції ТОВ Імпел Гріффін Сервіс 2) відхилити ПП Клін Експерт на підставі п.1 ч.1 ст 30 Закону
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У ході обговорення тендерний комітет дійшов висновку надати таку відповідь. Щодо відсутності у ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» сертифікатів якості на продукцію, але наявності відповідних висновків ДСЕЕ, тендерний комітет повідомляє, що згідно зі ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон), замовник у разі проведення процедур закупівель, крім випадків, установлених частиною 3 цієї статті, визначає кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною 2 цієї статті. Зауважимо, що замовник може встановлювати один з таких кваліфікаційних критеріїв, у цьому випадку наявність сертифікатів якості на продукцію. Також згідно зі ст. 22 Закону, документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону, вимоги та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. При цьому Законом не передбачено переліку документів, які може вимагати замовник для підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію. Зокрема, під час проведення процедури відкритих торгів замовник самостійно визначає у документації конкурсних торгів перелік документів, що підтверджують відповідність учасників тим чи іншим критеріям. Разом з тим у випадку, коли замовником встановлено конкретний перелік відомостей (які повинні бути вказані в документах, що вимагаються як такі, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) та форму відповідних документів зазначено безпосередньо в документації конкурсних торгів, то пропозиції конкурсних торгів такого учасника, що не містять відповідних відомостей та у складі яких подано висновки, зміст яких не відповідає формам, установленим замовником, – можуть бути відхилені на підставі пп. 3 ч.1 ст. 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Щодо посилань ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» на неправомірне відхилення замовником тендерної пропозиції у зв’язку з ненаданням аналогічного досвіду, хоча договір та акти виконаних робіт наявні в тендерній пропозиції, повідомляємо таке. У складі тендерної пропозиції надано довідку довільної форми, у якій зазначено, що ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» має досвід виконання аналогічного договору до предмету закупівлі: «Послуги з прибирання офісних приміщень». На підтвердження наданої інформації учасником надано копію Договору від 01.11.2018 №02/11/18, предметом якого є послуги прибирання. Разом з тим, як встановлено тендерним комітетом зі змісту вказаного договору, товариством надавались послуги з разового прибирання офісного приміщення протягом 20 робочих днів (п.4.1 Договору), що не є аналогічним або подібним до вимоги замовника надати аналогічний договір про надання послуг з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території впродовж року. Аналогічним договором у розумінні документації є договір про надання послуги, аналогічної до предмету закупівлі, тобто подібної послуги, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями, зокрема обсягами, тривалістю та систематичністю надання послуг тощо. Таким чином, вважаємо, що учасник ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» не виконав вимогу тендерної документації, викладену у пункті 5 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», щодо надання підтверджувальних документів про виконання аналогічного договору та не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність Учасника вимогам тендерної документації

Номер: 5d9381edea7a44ab9c72857d08194689
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-29-000900-b.c1
Назва: Невідповідність Учасника вимогам тендерної документації
Вимога:
п. 5 Розділ 3 Тендерної документації: наявність матеріально-технічної бази - копія балансу (підприємства) учасника процедури закупівлі за останній звітний період (учасник буде вважатися таким, що відповідає кваліфікаційним критеріям у разі, якщо показники фінансово-господарської діяльності будуть з прибутковими показниками); ст. 13 ЗУ "Про бухгалтерський облік.....": Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). ПП КлінЕксперт надав звіт про фінансові результати за 9 місяців 2018 року, який є проміжною звітністю, але не не належить до звітного періоду у розумінні Закону. Тобто, Замовник вчинив дискримінаційний підхід у розгляді пропозицій в цій частині! Розділ 3 Тендерної документації: ... документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншими документами, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів що стосуються процедури закупівлі. ПП КлінЕксперт надав копію протоколу від 2010 року за № 1, та копію наказу про призначення керівника з посиланням на протокол № 1 від 2012 року. Тобто Учасником не підтверджено повноваження підписанта. Розділ 3 Тендерної документації: Сертифікати відповідності Товару. Відповідно до Протоколу № 7 від 16.01.2019 про відхилення ТОВ Імпел Гріффін Сервіс, Заступник начальника відділу забезпечення судового процесу Афанасьєва Зінаїда Володимирівна звернула увагу на те, що у складі пропозиції відсутні сертифікати відповідності на товар. Мабуть вона і не дивилася пропозицію, оскільки у складі пропозиції наявні всі необхідні документи та роз'яснення, які належить надавати! В той же час, Заступник начальника відділу забезпечення судового процесу Афанасьєва Зінаїда Володимирівна, не звертала увагу на невідповідність пропозиції акцептованого учасника в частині надання Висновків ДСЕЕ на товар, оскільки більшість з них втратили чинність і неможуть бути прийняті до уваги Замовником. Враховуючи викладене, Просимо Тендерний комітет відхилити пропозицію Учасника ПП КлінЕксперт на підставі ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В ході обговорення тендерний комітет прийшов до висновку надати наступну відповідь: згідно пункту 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Таким чином ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» звернувся за роз’ясненням до замовника після закінчення строку подання тендерних пропозиції, передбаченими положеннями статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, відповідно до пункту 3 ст. 30 цього ж закону, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, тендерний комітет не надає роз’яснення стосовно тендерної пропозиції іншого учасника процедури закупівель. А також відповідно пункту 14 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» органом оскарження визначено Антимонопольний комітет. Отже, учасник має право у відповідності до законодавства також на подачу скарги до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Не задоволено