• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Одеса)

Торги не відбулися

2 121 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 121.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2019 16:49 - 01.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Замовника

Номер: 0f460d83c039423e97f16ea6cb82bf73
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-11-001993-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Замовника
Вимога:
В тендерній документації Замовника нами було виявлено в ній вимоги, які порушують приписи статей 3, 5, частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежуючи конкуренцію та дискримінуючи потенційних учасників, а саме: 1.У пп.4 п.6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Розділ 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Замовник вимагає від Учасників «скан-копію сертифікату на систему екологічного управління щодо відповідності системи екологічного управління Учасника в частині надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автотранспортних засобів….» . На нашу думку ця вимога є неправомірною та такою, що дискримінує потенційних Учасників тому що сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 оформлюється на добровільній основі та не є обов’язковим документом, який вимагається при наданні послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів. 2. У пп.1 п.5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділ 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Замовник вимагає від Учасників наявність у малярно-рихувальному комплексі не менше ніж дві камери для фарбування авто. Вважаємо, що зазначена вимога є технічно необґрунтованою та такою, що дискримінує потенційних учасників та обмежує конкуренцію тому що, перелік та об’єм заявлених робіт,які визначені у Додатку 1 до тендерної документації, не відповідає кількості камер, яку вимагає Замовник в тендерній документації, а саме: «не менше ніж дві камери для фарбування авто», та кількості персоналу, який буде надавати ці послуги (маляр - 1 особа) - пп.1 п.5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділ 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”. Для виконання заявлених робіт наявність однієї камери у малярно-рихтувальному комплексі є достатньою. Вимагаємо, відповідно до п.2 , ч. 1, ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», внести зміни до тендерної документації Замовником та виключити у пп.1 п.5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділ 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” рядок - малярно-рихтувальний комплекс (не менше ніж дві камери для фарбування авто) та пп.4 п.6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”. В іншому випадку ми будемо звернутися до АМКУ , щодо неправомірних, антиконкурентних та дискримінаційних дій Замовника .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо вимоги надання скан-копії сертифікату на систему екологічного управління щодо відповідності системи екологічного управління Учасника в частині надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автотранспортних засобів, вимогам діючих в Україні нормативних документів, чинного на момент подання тендерної пропозиції, виданий органом сертифікації систем управління повідомляємо. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему екологічного управління щодо відповідності системи екологічного управління в частині надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автотранспортних засобів, вимогам діючих в Україні нормативних документів, обумовлена потребою зменшення або запобігання шкідливого впливу економічної діяльності на оточуюче середовище, зменшення кількості забруднювачів або їхнє цілковите усунення в місці надання послуг, зменшення негативного впливу шкідливих умов праці на підприємстві на здоров’я населення та виконання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища. Враховуючи те що будь-яке підприємство, що надає відповідні послуги, може отримати вищевказаний сертифікат, вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему екологічного управління щодо відповідності системи екологічного управління ні яким чином не перешкоджає взяти участь у закупівлі будь-якому Учаснику. Щодо вимоги наявності у учасника малярно-рихтувального комплексу (не менше ніж дві камери для фарбування авто) та працівників відповідної кваліфікації повідомляємо. Вимога щодо наявності у Учасника не менше ніж двох камер для фарбування авто обумовлена необхідністю оперативного обслуговування автомобілів Замовника за для мінімізації часу відсутності службового автомобіля на маршруті службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з охорони об'єктів. Разом з тим тендерною документацію не встановлена обмежувальна вимога в бік збільшення щодо загальної кількості малярів в учасника. Проте, для обслуговування двох камер для фарбування авто достатньо й одного маляра, оскільки, фарбувальні роботи здійснюються в кілька етапів, зокрема, етап сушки пофарбованої поверхні автомобіля тривалістю від 2 до 48 годин. Отже, на нашу думку, маляр на етапі сушки пофарбованої поверхні одного автомобіля може обслуговувати інший автомобіль. Враховуючи вищевикладене, Замовник встановив вимоги, які необхідні для надання повноцінного, оперативного та якісного спектру послуг для автотранспортних засобів відповідно даної процедури закупівлі, які не обмежують конкуренцію, не є дискримінаційними, не порушують вимог Закону та забезпечують принципи, встановлені чинним законодавством України, до проведення процедури публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації конкурсних торгів

Номер: f0c83d33f2eb44a893de0e792406be63
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-11-001993-c.b3
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації конкурсних торгів
Скарга:
ФОП Євдокомів Р.В. звертається до Вас зі скаргою щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації конкурсних торгів. Повний текст скарги додається окремим файлом.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2019 15:57
Автор: ФОП Евдокімов Р.В, Руслан Євдокімов +380950568068 evdokimovrv@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації конкурсних торгів

Номер: 2fd2fd495f2a466da72a2110a24cb27a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-11-001993-c.b2
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації конкурсних торгів
Скарга:
ФОП Євдокімов Р.В. звертається до Вас зі скаргою щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації конкурсних торгів . Повний текст скарги додається окремим файлом.
Опис причини скасування: Помилкове завантаження вдруге.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.01.2019 17:23
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 28.01.2019 15:55
Автор: ФОП Евдокімов Р.В, Руслан Євдокімов +380950568068 evdokimovrv@ukr.net