• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби дезинфекційні

Завершена

194 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 970.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2019 15:25 - 22.01.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

упереджені дії замовника

Номер: ae63c8db0761411d893ad43c00f557b5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-000899-a.b2
Назва: упереджені дії замовника
Вимога:
Шановний! З якою швидкістю ви впізнали свого постачальника, миттєво, навіщо виходити на торги з таким підходом до закупівлі. адже з самого початку вам скинули дискримінаційні вимоги, а далі повний супровід до перемоги. Ваш постачальник вийшов з тією ж ціною ,що і була замовлена,ждного кроку до зниження, а навіщо , це ж різниця між нашою та його є чистий прибуток у власну кишеню. Це хабар- майже 53 тисячі гривень, не страшно брати такі кошти та ще й з дитячої лікарні! Це ви з власної кишені в крамниці можете купувати те, що забажаєте та за цінами, за якими забажаєте! Ви закуповуєте за бюджетні кошти, тому головною метою використання бюджетних коштів є їх економія! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

упереджені дії

Номер: 16f306c9667446f6a3e01c1ab0f783fe
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-000899-a.a1
Назва: упереджені дії
Вимога:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закупівля проводиться згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 21.01.2019 14:22
Підтвердження вирішення: Вимога не задоволена Замовником
Задовільнена: Ні