-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
на очікувану вартість
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 400.01 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 400.01 UAH
Період оскарження:
03.01.2019 13:37 - 17.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного відхилення
Номер:
029fc811d6af470ba9b42c303a2b0495
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-03-000695-c.b1
Назва:
щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Замовник-корупціонер провів чергову закупівлю у "свого" постачальника, після чого посадові особи отримають 40% хабаря від вартості закупівлі. Спочатку корупціонер прописав в документації торгів вимоги до предмету закупівлі, які містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам зазначеним в документації, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Ви хоча б читаєте перед публікацією, що вам рекомендує писати ваш постачальник??? Зазначення КОНКРЕТНИХ дезінфікуючих засобів одного виробника свідчить про те, що Замовник-корупціонер навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2019 11:46
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу щодо нібито неправомірного відхилення Вашої тендерної пропозиції та повідомляємо наступне.
Зі змісту Вашої вимоги вбачаються безпідставні та необґрунтовані претензії до умов тендерної документації, тоді як відповідно до ст..18, ст..23 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації, звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подаються до закінчення строку подання тендерної пропозиції, а не після розгляду та оцінки поданих учасниками тендерних пропозицій. Наголошуємо на тому, що тендерна документація не містить жодних антиконкурентних та/або дискримінаційних вимог та в повній мірі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Це твердження опосередковано підтверджуються відсутністю скарг та звернень стосовно умов тендерної документації по даній процедурі закупівлі, які мали змогу подати будь-які фізичні чи юридичні особи.
Ви зазначаєте, що запропонували, на Вашу думку, «повні еквіваленти» товару, що є предметом закупівлі, за окремими характеристиками, тоді як тендерною документацією чітко визначені вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі, яким запропонований Вами товар не відповідає в повній мірі. При цьому в тендерній документації зазначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі без посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника. Незрозумілим також є те, чому при визначенні відповідності запропонованих учасником товарів умовам тендерної документації Тендерний комітет повинен керуватися не тендерною документацією, а характеристиками, які застосовують під час закупівель інші «державні профільні установи» та які саме державні установи можуть вважатися профільними по даному предмету закупівлі.
Отже, Тендерний комітет відхилив Вашу тендерну пропозицію у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та при проведенні даної закупівлі в повній мірі дотримано принципи державних закупівель, в тому числі принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
В свою чергу, Ваші «звинувачення» та претензії є надуманими і не ґрунтуються на нормах чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено