• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 М'ясо (тушки курчат-бройлерів І категорії заморожені, м'ясо яловиче 1 категорії заморожене)

ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 М'ясо (тушки курчат-бройлерів І категорії заморожені, м'ясо яловиче 1 категорії заморожене)

Торги не відбулися

296 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 480.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2019 11:42 - 01.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Про усунення коррупційною вимоги

Номер: 290a94b0d33a4a5a9a3ac882ded64c4c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-21-000458-b.a3
Назва: Про усунення коррупційною вимоги
Вимога:
У пп 1.4. п. 1 додатку 2 до переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника треба вказати дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції транспортних засобів. Учасник у складі пропозиції надає нижчезазначені документи: “Акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати подання тендерних пропозицій”. Питання щодо наявності оформлення актів виконаних робіт та надання їх на вимогу тендерного комітету або кого іншого санітарними правилами та діючим законодавством не визначено. Тому дана вимога є корупційною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію У пп 1.4. п. 1 додатку 2.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ вирішив Вимогу UA-2019-01-21-000458-b.c3 номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель – відхилити (див. розгляд п. 3 Порядку денного Протоколу № 18 від 24.01.2019 р., що додається)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про кваліфікаційни вимоги згідно ст. 16

Номер: f510ab85c4794b7eb9d3672689e2d91f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-21-000458-b.c2
Назва: Про кваліфікаційни вимоги згідно ст. 16
Вимога:
У пп 1.1. п. 1 додатку 2 до переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника треба вказати “кількість сидячих місць з місцем водія в ТЗ (згідно свідоцтва про реєстрацію ТЗ), що використовуються в обігу харчових продуктів при перевезенні та зазначені у даній таблиці”. Згідно п. 17 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” послуги - це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги. Дана вимога стосується закупівлі транспортні послуг. Ваш предмет закупівлі — товари (об'ява № 3441758), тобто продукція, яка не має жодного відношення до сидячих місць в автотранспортному засобі. Дана вимога призводить до дискримінації учасників торгів - суб’єктів господарювання (фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб), які здійснюють продаж товару - продукції, а не надання транспортних послуг. Згідно ст. 42 Конституції України, п.3 ст. 64, а також п.1 ст. 44, п.1 ст. 45 Господарського кодексу України, суб’єкти господарювання самостійно вирішують питання чисельності робітників та штатного розкладу, самостійно проводять комерційний розрахунок та визначають власний майновий статус. Підприємці працюючи самостійно, також не зможуть пройти дану кваліфікаційну вимогу, тобто будуть позбавлені можливості взяти участь в аукціоні та стати Переможцем. Згідно мого комерційний розрахунку мені не треба на доставку трьох - п'яти ящиків курей вагою по 14 - 15 кг та яловичини 20- 30 кг мати кількох працівників... Мені досить мати одного працівника - водія, котрій, згідно трудового договору виконує обов'язки водія автотранспортного засоби з функцією експедитора та вантажника. Таким чином, дана вимога вказати “кількість сидячих місць з місцем водія в ТЗ (згідно свідоцтва про реєстрацію ТЗ) порушує права данні мені ст. 42 Конституції України, п.3 ст. 64, а також п.1 ст.44, п.1 ст.45 Господарського кодексу України, самостійно вирішують питання чисельності робітників та штатного розкладу, спричиняє подорожчання одиниці товару та позбавляє мене можливості взяти участь у торгах. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути вищевказані порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ вирішив Вимогу UA-2019-01-21-000458-b.c2 номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - відхилити (див. розгляд п. 2 Порядку денного Протоколу № 18 від 24.01.2019 р., що додається)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних критеріїв

Номер: 5e6b80e2178342c581a1879d3315febf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-21-000458-b.c1
Назва: Усунення дискримінаційних критеріїв
Вимога:
Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації, шляхом усунення дискримінаційних вимог Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації з метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), вимагається від Учасника: Згідно п.1.8.3. Додатка 2 до ТД учасник повинен надати документи змісту обов`язкових процедур та реєстраційних записів Учасника за останні 2 місяці (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів), які підтверджують, що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури (по одному екземпляру стосовно кожної процедури), які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках або документальне підтвердження розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, застосування спрощеного підходу, за умови якщо такий підхід забезпечує однаковий рівень захисту здоров’я споживачів, що і в разі запровадження принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу, згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. У разі, якщо потужність, що буде використовуватись (залучатись) Учасником, відноситься до малої потужності (які не постачають харчові продукти кінцевому споживачу та мають не більше ніж п’ять осіб робочого персоналу), необхідно документально підтвердити кількість працюючих осіб, шляхом надання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації), застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останній звітний місяць 2018 року до дати подання тендерної пропозиції, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Вищезазначений звіт обов’язково повинен містити дані про ПІБ працівників, інші відомості, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу, можуть бути вилучені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Разом із звітом надати розрахунково-платіжну відомість (форма N П-6, відповідно до Наказу Держкомстату України 05.12.2008 N 489) за звітний період, щодо якого у складі пропозиції надано звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації), застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Вищезазначена відомість обов’язково повинна містити дані про ПІБ працівників, інформацію про їх професію (посаду) та код за класифікатором професій, інші відомості, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу, можуть бути вилучені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Також п.2.1. Додатку 2 до ТД учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає інформаційну довідку про наявність працівників (водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та осіб, відповідальних за контроль щодо застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за наступною формою: № з/п П.І.Б. Посада Освіта Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК Загальний досвід роботи (роки) Досвід роботи на посаді що обіймає (роки) Кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою ніж кількість одиниць транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного. Пунктом 2.2. Додатку 2 ТД встановлено, що учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, відповідальних осіб (групи НАССР), за контроль щодо застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу, які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до ТД, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. Також пунктами 2.4.-2.6 Додатку 2 до ТД вимагається від учасника подання підтвердження • проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до ТД) з питань гігієни персоналу, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог за 2018 рік, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». • Наказ (-и) про призначення відповідальних осіб (групи НАССР) (стосується керівника потужності та хоча б одного з працівників, який за своїми посадовими обов’язками зобов’язаний мати знання про харчові продукти, технологічні процеси та відповідний досвід роботи) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу, згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. • Документи, які підтверджують забезпечення належної підготовки відповідальних осіб (групи НАССР) за контролем застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012р. Зважаючи на положення ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів від 22 липня 2014 року за № 1602-IIV», якими встановлено перехідний період для поступового переходу виробників на використання процедур НАССР, зокрема для: -потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), через три роки з дня наступного за днем опублікування цього закону. - потужностей які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), через чотири роки з дня наступного за днем опублікування цього закону. - малих потужностей – через п’ять років з дня наступного за днем опублікування цього закону. З огляду на вище викладене, обов’язок провадити процедури НАССР встановлені для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження та потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження. Згідно п.37 частини 1 ст. 1 Розділу І Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» малі потужності - потужності, які постачають харчові продукти кінцевому споживачу, мають не більше ніж десять осіб робочого персоналу, займають площу не більше ніж 400 кв.м, або потужності, які не постачають харчові продукти кінцевому споживачу та мають не більше ніж п’ять осіб робочого персоналу. На момент проведення Замовником процедури закупівлі, у Учасників які у своїй діяльності використовують малі потужності відсутній обов’язок запровадити та використовувати постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, у зв’язку з цим вимоги ТД про які зазначено вище є дискримінаційними по відношенню до них. З метою усунення дискримінаційних критеріїв, вимагаємо внести зміни до ТД шляхом видалення дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ вирішив Вимогу UA-2019-01-21-000458-b.c1 номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель – відхилити (див. розгляд п. 1 Порядку денного Протоколу № 18 від 24.01.2019 р., що додається)
Статус вимоги: Відхилено