• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень( Регулярні спеціальні пасажирські перевезення автобусами учнів та педагогічних працівників із селищ до шкіл і у зворотному порядку) на 2019 рік.

Завершена

1 373 214.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 866.07 UAH
Період оскарження: 19.12.2018 15:34 - 06.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога щодо перегляду тендерної пропозиції у звязку з недодержанням процедури розгляду пропозицій

Номер: bd63527658d4480baa9cb4acf8add0a0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-19-003655-c.c1
Назва: вимога щодо перегляду тендерної пропозиції у звязку з недодержанням процедури розгляду пропозицій
Вимога:
Просимо вважати Протокол № 22 від 15.01.2019 засідання тендерного комітету відділу освіти щодо розгляду тендерної документації ПП „Сєвєродонецьке Комфорт-Авто” на закупівлю ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень (Регулярні спеціальні пасажирські перевезення автобусами учнів та педагогічних працівників із селищ до шкіл і у зворотному порядку) не дійсним, тому що відповідно до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень( Регулярні спеціальні пасажирські перевезення автобусами учнів та педагогічних працівників із селищ до шкіл і у зворотному порядку) на 2019 рік, яка затверджена рішенням Тендерного Комітету від „19” грудня 2018 року головою Тендерного Комітету Анцуповим В.М.: „Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону”. Цей термін настає 16.01.2019 року. В зв’язку з тим, что Тендерний комітет прийняв рішення без отримання актуальної тендерної пропозиції, та найменування Учасника ПП „Сєвєродонецьке Комфорт-Авто” в протоколі тендерного комітету вказано невірно, просимо провести додаткове засідання комісії тендерного комітету, на якому розглянути документи згідно Положення про проведення тендеру. Під час повторного розгляду прошу врахувати наступне : Згідно умов тендерної документації 1. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. 2. До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні, орфографічні описки в словах та словосполученнях та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції. Якщо учасник допустив арифметичну (технічну) помилку в ціні тендерної пропозиції (за одиницю, в підсумковій ціні), його тендерна пропозиція відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Арифметична (технічна помилка в загальній ціні тендерної пропозиції – розбіжність між ціною за одиницю та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю та кількості. Ціною за одиницю має бути число, що є вираженням грошового зазначення (в гривнях з копійками) з кількістю знаків після коми (крапки) – не більше 2 (два) знаки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Прим. Закупівля за лотами не передбачається. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції У Протоколі № 22 від 15.01.2019 засідання тендерного комітету відділу освіти щодо розгляду тендерної документації ПП „ Комфорт-Авто” на закупівлю ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень (Регулярні спеціальні пасажирські перевезення автобусами учнів та педагогічних працівників із селищ до шкіл і у зворотному порядку) невірно зазначена назва нашого підприємства, а саме відсутнє посилання на слово «Сєвєродонецьке.» Тобто дізнатись про яке підприємство йде мова можно тільки з подальшого тексту цього документу і це свідчить або про механічні помилки що допускає тендерний комітет під час оформлення документації або взагалі цей протокол не має відношення до нашого підприємства як учасника державних закупівель. При цьому невідповідність вимогам Замовника зазначені в протоколі у пунктах 2,3,4,5,6 є саме механічними помилками про які йде мова у розділі 1 Тендерної документації які переможець здатний усунути до прийняття рішення згідно того ж пункту Тендерної документації. Усі документи, зазначені у п 2-6 Протоколу 22 ми долучаємо до цього листа на паперових носіях завірені відповідним чином. По п.7 Протоколу 22 стосовно наявності ЕЦП зазначена відсутність ЕЦП у нашого підприємства як порушення п 1 абзац10 . При цьому , в п.1 абз 10 зазначено, що він сформований на підставі частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Виходячи з аналізу вказаних норм видно, що Закон не містить обов’язкової імперативної вимоги стосовно обов’язковості накладення цифрового підпису. Так у ч. 3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: 3. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Електронна система закупівель під час отримання тендерних пропозицій повинна забезпечувати фіксацію дати та точного часу отримання тендерних пропозицій та неможливість доступу будь-яких осіб до отриманих тендерних пропозицій (їх частин) до моменту настання дати і часу кінцевого строку подання та розкриття таких пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". У ст.. 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Зазначено , Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Таким чином відсутність електронного підпису у пропозиції не суперечить вимогам закону, а оскільки Організатор торгів не висуває вимоги про наявність ЕЦП від свого імені, проте посилається на вимоги зазначених вище Законів, то в нашому випадку тендерна пропозиція надана нашим підприємством цілком відповідає вимогам Закону. Оскільки ЕЦП може використовуватись проте може і не використовуватись. Більш того, сама вимога щодо обов’язковості ЕЦП є дискримінаційною відносно можливих учасників торгів які є нерезидентами України і використовують ЕЦП іншого цифрового формату. Так, пунктом 5 ч. 1 ст. 1 Закону України від 25.12.2015 No 922 «Про державні закупівлі» (далі - Закон No 922) передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - це фізична особа, в тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. На сьогодні в Україні ще не прийнято жодного з більш ніж сорока міжнародних і з близько сорока стандартів Європейського Союзу щодо цифрового підпису. У той же час жоден з українських стандартів не визнано як європейський або міжнародний. В силу норми абзацу першого ч. 3 ст.12 Закону No 922, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною і гарантувати недискримінацінї, рівні права при реєстрації всім зацікавленим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і зберігання інформації, документів має відбуватися із забезпеченням збереження даних про учасників, а також про їх пропозиціях під час процедури закупівлі, а також зберегти конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Сайт ZAKUPKI.PROM.UA не містить вимог щодо обов’язковості ЕЦП , з урахуванням викладеного ми вважаємо, що вимога щодо ЕЦП у тендерній документації містить рекомендаційних характер і відсутність ЕЦП у тендерній пропозиції не може впливати на процедуру визначення переможця тендерних закупівель і тому пропозиція нашого підприємства мусить бути розглянута і переможець визначений на підставі наданої цінової пропозиції. Наступне, Рішення тендерного комітету оформлене Протоколом №22 прийняте з порушенням процедури, що робить його нелегітимним. Згідно додатку №1 Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Зазначений термін спливає тільки сьогодні тобто 16.01.2019 р. проте рішення вже прийнято без вивчення пропозиції . Таким чином існують підстави для перегляду тендерної документації наданої нашим підприємством на закупівлю ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень (Регулярні спеціальні пасажирські перевезення автобусами учнів та педагогічних працівників із селищ до шкіл і у зворотному порядку) Прошу розглянути цього листа у стислий термін та надати письмову відповідь по суті порушених питань Додатки : 1. Тендерна пропозиція 2. Довідка про наявність обладнання та матеріально –технічної бази 3. Свідоцтво про реєстрацію т.з держ реєстр номер ВВ4006АА 4. Копія наказу про призначення в.о. директора Алієва Є Н від 27.11.2018р. 5. Копія Акту прийому передачи т з держ реєстр номер ВВ3357СР 6. Копія акту приймання передачі т.з ВВ8250СР Директор ______________ Лигін О.Ю.
Вирішення: Замовник не знаходить правових підстав для задоволення вимоги Приватного підприємства «Сєвєродонецьке Комфорт-Авто» щодо перегляду тендерної пропозиції у зв’язку з недодержанням процедури розгляду пропозицій та відмовляє у задоволенні вимоги Приватного підприємства «Сєвєродонецьке Комфорт-Авто» щодо перегляду тендерної пропозиції у зв’язку з недодержанням процедури розгляду пропозицій у зв’язку з її необґрунтованістю
Статус вимоги: Відхилено