• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Аксесуари для одягу

Завершена

135 377.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 353.77 UAH
Період оскарження: 22.01.2019 14:34 - 26.01.2019 14:39
Вимога
Залишено без розгляду

Приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству

Номер: 91a51a40d52c4e0fadec57d6a9388387
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-22-000727-c.b1
Назва: Приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів.. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу, тендерний комітет КЗ «Павлоградська міська лікарня №4»ДОР повідомляє наступне: в Україні існує безліч постачальників медичних виробів (гумові рукавички), тому звинувачення у зговорі з завідомим учасником, лише через надання гарантийного листва від виробника, є безпідставним. Відповідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів , аж до завантаження малюнків (п. 2 ст.22 Закону). Це означає, що ми маємо право вибору кольору гумових рукавичек та перевіряти відповідність запропонованих учасниками товарів на предмет відповідності упаковок. Щодо дискримінації учасників та дотримання принципів здійснення закупівель, таких як конкуренція, максимальна економія, прозорість на всіх етапах та іншні, як вже було зазначено, в України не один і не два постачальника гумових рукавичок, що само по собі призводить до виникнення конкуренції, а звідси і до максимальної економії від здійснення закупівлі через систему Прозорро. Щодо гарайтинного листа від виробника замовника не рекомендують, але и не забороняється вимагати від учасників гарантійні листи на підставі розяснення МОЗ Украини п.8 №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018р. "Щодо закупівлі лікарських засобів" "(Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гаратійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскількі це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенціальних учасників закупівлі). Тому це право прийняте рішенням тенерного комітету лікарня.
Статус вимоги: Не задоволено