-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (прибирання будівель та прилеглої території) (код ДК 021:2015 - 90910000-9)
Прибирання будівель та прилеглої території у 34-х установах АТ „Ощадбанк” у Миколаївській області (порядок надання послуг, адреси надання послуг та технічні характеристики приміщень та територій об’єктів згідно Додатку №1 до договору)
Завершена
1 425 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2018 23:18 - 29.12.2018 18:00
Вимога
Вирішена
Пряме порушення чинного законодавства що тягне за собою відповідальність
Номер:
8eb083c6d1344f91a2174e25e6c21483
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-26-004318-b.b1
Назва:
Пряме порушення чинного законодавства що тягне за собою відповідальність
Вимога:
Відповідно до ч. 3 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Тендерним комітетом встановлений строк зеншено за рахунок оприлюднення цієї закупівлі як ДОПОРОГОВОЇ, що є прямим порушенням чинного законодавства України.
Так, ст. 164 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає покарання за діяння ... неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства.... тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Зауважуємо, що тендерним комітетом було прийнято рішення про проведення Відкритих торгів, а не допорогової закупівлі.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати процедуру закупівлі та провести закупівлю у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі". В разі невиконання даної вимоги ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.12.2018 17:06
Вирішення:
Щодо застосування вимог Закону України «Про публічні закупівлі», то відповідно до п. 1 ст. 2 зазначеного Закону він застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, а також до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Пунктом 9) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Оскільки п. 10. Статуту публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2003 р. № 261 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1039) Банк провадить свою діяльність на комерційній основі, то публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а тому зазначений закон до нього не застосовується.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні