• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Великовантажні мототранспортні засоби (Кран автомобільний)

Згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі "Великовантажні мототранспортні засоби (Кран автомобільний)". Дана закупівля здійснюється у відповідності до UA-P-2018-10-17-000061-с

Завершена

20 820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 208 200.00 UAH
Період оскарження: 16.11.2018 16:22 - 15.12.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін в тендерну документацію

Номер: f23a89b649b14ce0aa5d623e0865ecef
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-16-003329-a.b1
Назва: Щодо внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відбору учасників на закупівлю Код ДК 021: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби ( Кран автомобільний), вважаємо вимоги, які встановлені Тендерною документацією такими, що не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі». Ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до технічних вимог, що пред’являються Замовником до предмету закупівлі, учасники повинні запропонувати базове шасі в безкапотному виконанні. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною. Використання автомобілів в капотному виконанні, особливо під монтаж кранової установки продиктоване значними перевагами. Так, це простота в обслуговуванні двигуна, адже це дає куди більший вільний доступ до нього та його агрегатів, не потрібно розвертати стрілу кранової установки. Капотне компонування шасі полегшує доступ до двигуна, особливо в зимовий період, розподілення балансу по осях: капотне компування кабіни сприяє оптимальному розподілу маси автомобіля без перевантаження передньої осі автомобіля. Більш пасивна безпека, що в поєднанні 3 жорсткою рамою і великим об'ємом незнімаючого «життєвого простору» для ніг. Практично виключає смертельні випадки при аваріях-зіткненнях з перешкодами. Менша стомлюваність оператора. Водій автомобіля капотного компонування відчуває істотно менші вертикальні навантаження і удари, ніж водій безкапотного автомобіля, розташованого безпосередньо над передньою віссю. Ряд переваг капотного компонування - це можливість створення «низькопрофіпьної» машини. Зниження загальної висоти. Дозволяє проходити маршрути, які мають природні обмеження зверху - в лісі або в гористій місцевості. Крім того, зниження висоти автомобіля в загальному випадку дозволяє опустити його центр ваги. Це дозволяє рухатись по місцевості з великими поперечними ухилами. Наша можлива пропозиція, як українського виробника та Учасника щодо базового шасі повністю відповідає вимогам Замовника, крім, дискримінаційної вимоги, щодо кабіни у безкапотному виконанні. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни в Додаток 2 «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» компоновка основної кабіни «Кабіна над двигуном» на «Кабіна над двигуном» або «Кабіна за двигуном».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня Шановний учасник! Відповідного до Вашої вимоги, а саме вашого припущення, що наявність безкапотної кабіни згідно технічних вимог тендерної документації може вважатись дискримінацією учасників згідно п. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляємо: дискримінаційними є такі вимоги, що потенційно можуть звузити конкуренцію та/або надавати перевагу певним учасникам. В конкретному випадку, вимога щодо безкапотної кабіни, за вашим припущенням вірогідно повинна призводити до звуження кола учасників. Однак на сьогодні, технічним вимогам, запропонованим в тендерній документації, відповідають базові шасі широкого кола як вітчизняних (Завод "АвтоКрАЗ" шасі КрАЗ-6511В6-500, завод "Богдан" шасі Богдан-6317) так і іноземних виробників (МАЗ-6517F5, IVECO ATM 6x6, MAN TGS, Mercedes Actros, тощо). Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, що повинна забезпечити виробничі та технологічні процеси нашого підприємства, а також кон'юнктури ринку такої техніки в Україні та відповідають вимогам абз.3 п. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено