• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень

Завершена

229 010.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 114.50 UAH
Період оскарження: 26.11.2018 12:17 - 13.12.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: 5bce1216b789446aa011c0ee6adc9365
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-26-001021-c.b1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Відповідно до частин 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт. Плата до Органу оскарження внесена згідно поданої до складу даної Скарги квитанції. Частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.». ПАВЛОГРАДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 19 ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. ПАВЛОГРАДСЬКОЮ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЮ ШКОЛОЮ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 19 ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) 26.11.2018р. було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області та учнів у пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-26-001021-c за адресою www.prozorro.gov.ua. 18.12.2018 року об 11 год. 42 хв. відбувся аукціон торгів. У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції». Внаслідок відхилення учасника закупівлі ТОВ "ОПТІТРЕЙД" системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено тендерну пропозицію ПП «ВВД» на розгляд Замовнику для прийняття рішення. Наступною за ціною була наша тендерна пропозиція - ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5". Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 2 розділу V встановлено: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо: 1.Учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; 2. Переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону. Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ВВД» тендерний комітет випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ПП «ВВД» вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення їх переможцем торгів, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 39 від 27.12.2018 року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 27.12.2018 року о 13 год. 33 хв. Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «ВВД» з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ПП «ВВД» переможцем закупівлі призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю. З метою підтвердження невиконання вимог ПП «ВВД» за тендерною документацією інформуємо про відсутність наступних документів та порушення порядку їх оформлення учасником, а саме: в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ВВД» відгук №263 від 11.12.2018р. Павлоградської ЗШ І-ІІІ ст.№1 до договору №1/2018 від 17.01.2018р. не завірений печаткою та не зазначена в ньому сума виконання договору, що передбачалось в умовах документації додатку №2 п.3. Також, відсутній відгук від Павлоградської ЗШ І-ІІІ ст.№1 до договору №33/2018 від 23.11.2018р., який зазначений в інформації про досвід виконання аналогічного договору. Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Відповідно до статті 6, частини 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента, визначенні умов договору та порядку його виконання. Тендерний комітет не має права втручатись та ставити під сумнів порядок виконання таких договорів, якщо одна сторона – Замовник повідомляє про його неухильне якісне виконання згідно відповідного Відгуку до Договору. Отже, Замовник розширивши свої повноваження та не до кінця проаналізувавши надані документи, незаконно прийняв рішення про визначення переможця. Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону. Тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і зобов’язаний відхиляти тендерну пропозицію з підстав, які були прямо передбачені вимогами за Документацією! Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Отже, Замовник, відхиливши всіх учасників, та не відхиливши ПП «ВВД» з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення його переможцем. Разом з тим, ми як учасник закупівлі, розуміємо, що усі ці порушення добросовісний Замовник має можливість виправити шляхом прийняття об’єктивних відповідних рішень. Із вищенаведеної інформації випливає, що ПАВЛОГРАДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 19 ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ при проведенні Процедури закупівлі, не відхиливши тендерну пропозицію ПП «ВВД», грубо порушила наші права на розгляд тендерних пропозицій у чесній та добросовісній конкуренції, що як наслідок призвело до незаконного обрання учасника-переможця торгів - ПП «ВВД». Стверджуємо, що тендерна пропозиція ПП «ВВД» повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону, а нашу тендерну пропозицію ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" визнати такою, що перемогла в рамках даної закупівлі. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області та учнів у пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-26-001021-c за адресою www.prozorro.gov.ua та, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного визначення переможця ПП «ВВД» згідно оприлюдненого протоколу№ 39 від 27.12.2018р., у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Зобов’язати Замовника розглянути наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5». 4. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі. ДОДАТКИ:. 1. Cканкопія протоколу № 39 від 27.12.2018р. 2. Сканкопія відгуку № 263 від 11.12.2018р. 3. Сканкопія додатку № 1 до ТД. 4. Квитанція про сплату збору за подання скарги до Органу оскарження в розмірі 5 тис. грн. згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291. 5. Решта документів розміщенні в системі електронних закупівель «Prozorro» на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua за ідентифікатором закупівлі № UA-2018-11-26-001021-c.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Відпала необхідність в оскарженні рішення переможця
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.01.2019 10:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.01.2019 18:17
Автор: ООО "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua