-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
ДК 021:2015: « 09130000-9 Нафта і дистиляти» (бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо)
Завершена
817 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 16 358.00 UAH
мін. крок: 2% або 16 358.00 UAH
Період оскарження:
04.01.2019 10:25 - 17.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога на необгрунтоване визнання переможця
Номер:
e9df53f8d729467598c70a12b4b7a78d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-000261-c.c1
Назва:
вимога на необгрунтоване визнання переможця
Вимога:
04-01-2019 року КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ «МУНІЦИПАЛЬНА СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: « 09130000-9 Нафта і дистиляти» (бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо). Оголошення оприлюднено в електроній системі закупівель за кодом UA-2019-01-04-000261-c з очікуваною вартістю предмета закупівлі – 817 900, 00 гривень, в тому числі ПДВ.
В межах даної закупівлі пропозиції було подано чотирма учасниками:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ" (код ЄДРПОУ 41194212). Загальна вартість пропозиції даного учасника – 805 000, 00 гривень.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД” (код ЄДРПОУ 42264086). Загальна вартість пропозиції даного учасника – 653 380,00 гривень.
ПП "ОККО КОНТРАКТ" (код ЄДРПОУ 36248687). Загальна вартість пропозиції даного учасника – 589 140,00 гривень.
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 39046990). Загальна вартість пропозиції даного учасника – 598 380,00 гривень.
22-01-2019 року відбувся аукціон, за результатами якого електронною системою закупівель визначена найбільш економічна вигідна пропозиція учасника "ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК" (код ЄДРПОУ 39046990). Ціна пропозиції 565 664,00 гривень, в тому числі ПДВ.
Таким чином, під час проведення електронного аукціону відбулося пониження ціни з боку ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
1. Відповідно до п. 5 абзац 4 Розділу ІІІ. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази:
Інформаційна довідка у довільній формі, про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для постачання товару (АЗС, міста зберігання нафтопродуктів, автоцистерни, складські приміщення, обладнання, інші основні засоби тощо), де зазначити найменування, марка машини, механізму, устаткування, обладнання; кількість одиниць; технічний стан; власна чи орендована. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі) (зразок 1). Підстава користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору) має бути підтверджена колскан-копіями документів на право власності або користування.
Учасником ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК була надана довідка використання обладнання та материально-технічної бази, в якій було зазначена підстава користування, а саме: Партнерська АЗС “WOG” ТОВ “ВОГ КАРД” відповідно до:
Договору поставки №ШК-07103 від 03.01.2019р.
Договору №ПК-07055 поставки партіями з використанням паливних карток від 17.12.2018р.
В порушення вимог даного пункту Тендерної документації Учасником ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК не було завантажено колскан-копії документів на право власності або користування, а саме: Договір поставки №ШК-07103 від 03.01.2019р.
2. Відповідно до вимог п.1 Додатку 5 Тендерної документації Учасник повинен здійснювати відпуск пального відповідно талонів (скретч-карток), а саме:
“1. Відпуск пального повинен здійснюватись відповідно до талонів (скретч-карток) безпосередньо на АЗС Учасників або на АЗС контрагентів учасника за наявності господарських договорів, що свідчили б про можливість виконання договору учасником торгів (надання даних договорів обов’язкове) – переможця торгів.”
Учасником ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК була надана довідка використання обладнання та материально-технічної бази, в якій було зазначена підстава користування, а саме: Партнерська АЗС “WOG” ТОВ “ВОГ КАРД” відповідно до:
Договору поставки №ШК-07103 від 03.01.2019р.
Договору №ПК-07055 поставки партіями з використанням паливних карток від 17.12.2018р.
Згідно пункту 2.4 Договору №ПК-07055 поставки партіями з використанням паливних карток від 17.12.2018р. - “Передача товарів (надання Послуг) Покупцю здійснюється з використанням паливних карток”.
В порушення вимог даного пункту Тендерної документації Учасником ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК було надано договір не відповідаючий технічним вимогам Додатку 5.
3. Відповідно до вимог п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
– Копія сертифікату відповідності товару вимогам ДСТУ 4839:2007 або ДСТУ 7687:2015 та копія паспорту якості на товар (для бензину марки А-92 та для бензину марки А-95);
- Копія сертифікату відповідності товару вимогам ДСТУ 4840:2007 або ДСТУ 7688:2015 та копія паспорту якості на товар (для дизельного палива);
Учасником ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК були надані копії паспортів якості які було неякісно відскановано, у зв'язку з чим текст документів неможливо прочитати.
4. Відповідно до п. 5 абзац 7-8 Розділу ІІІ Тендерної документації:
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Інформаційна довідка у довільній формі, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації на кожній АЗС, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору за предметом закупівлі, де зазначається посада, П.І.Б., загальний стаж роботи працівника та досвід роботи на займаній посаді. Довідка подається за підписом керівника підприємства (Учасника) (зразок 2) та має бути підтверджена скан-копіями (згідно п.3.1) трудових книжок, трудових договорів (наказами про призначення).
Учасником ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК була надана довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару.
В порушення вимог даного пункту Тендерної документації Учасником ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК було надано довідку про працівників компанії ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК із невірно зазначеними посадами співробітників компанії (Воєводіна Соломія Михайлівна в довідці зазначена як Помічник директора, згідно наданого наказу №8 від 27 вересня 2018року — Заступник директора, Грех Юлія Ігорівна в довідці зазначена як Юрист, згідно наданого наказу №4 від 29 травня 2018року — Юрисконсульт, Лимар Марія Михайлівна в довідці зазначена як Помічник юриста, згідно наданого наказу №9 від 04 жовтня 2018року — Помічник юрисконсульта). Крім того не були надані скан-копії трудових книжок співробітників. Також згідно вимог даного пункту Тендерної документації вимагалась “довідка у довільній формі, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації на кожній АЗС”-працівників саме АЗС, яка повинна бути підтверджена “скан-копіями (згідно п.3.1) трудових книжок, трудових договорів (наказами про призначення)”. Повідомляємо, що дана довідка не була надана, відповідно не були надані скан-копії трудових книжок та трудових договорів(накази про призначення).
5. Відповідно до п. 1 абзац 4 Розділу ІІІ Тендерної документації: Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються у вказаному вище порядку (повинні містити посаду, прізвище, ініціали власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки (за наявності)).
В порушення вимог даного пункту Тендерної документації Учасником ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК надав копії документів завірені лише підписом та печаткою компанії. На документах не міститься згідно вимог тендерної документації посада, прізвище та ініціали уповноваженої особи.
Таким чином, внаслідок не виконання переможцем торгів вимог тендерної документації пропозиція ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 39046990) повинна була відхилена.
Враховуючи викладене вище, прошу розглянути дану вимогу та привести процедуру вказаної державної закупівлі (UA-2019-01-04-000261-c) у відповідність до вимог законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2019 12:50
Вирішення:
31.01.2019 була отримана Вимога на необґрунтоване визнання переможця за тендером на закупівлю « 09130000-9 Нафта і дистиляти» (бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне пальне)» за результатом якої переможцем було визначена пропозиція ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 39046990).
01.02.2019 тендерний комітет КУ «Муніципальна служба комунальної власності» Одеської міської ради розглянув Вимогу, ще раз перевіривши всю документацію всіх усіх учасників торгів та вирішив підтвердити своє рішення про обрання переможцем ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК (код ЄДРПОУ 39046990).
Так, дійсно, документація, представлена ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК має недоліки та в деяких частинах не відповідає заявленим Замовником умовам тендерної документації ( в чому ми погоджуємося з інформацією наданою ТОВ "ВОГ КАРД"), однак ретельний аналіз документів усіх учасників тендеру показав, що при наявності бажання, або при упередженій ставленості до конкретного учасника будь яка пропозиція може викликати сумніви в частині формальної якості представленої документації.
Ніхто не може (як показують результати тендерних процедур) уникнути помилок. Слід розділяти технічні помилки від помилок, які за Законом не дозволяють приймати рішенння в бік одного чи іншого учасника торгів.
Якщо ми хочемо використовувати Закон України « Про публічні закупівлі» згідно його духу та призначення, ми повинні в першу чергу керуватися інтересами мінімізаціі витрат підприємств, фінансуємих з бюджету.
Нажаль в деяких випадках тендери перетворюються на змагання юристів, та тих хто готує тендерну документацію, замість збереження грощів та мінімізації витрат.
При розгляданні пропозицій ми дійсно мали зауваження до ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК стосовно якості документації поданої тендерної пропозиції (які з годом були вирішені в результаті прямого діалогу з постачальником) але основним критерієм тендеру була ціна і ми не знайщли інформції, яка б піддавала сумніву можливість, або незаконність виконання ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК зобов'язань з поставки товарів за запропонованую ціною.
Так, безперечно, Ваші зауваження викладені в Вимозі мають сенс, але на наш погляд не можуть бути беззаперечною причиною збільшити вартість товару на 87 716 грн.
Вивчивши всю інформацію Вашої Вимоги та проаналізувавші всі тендерні пропозиції тендерний комітет КУ «Муніципальна служба комунальної власності» Одеської міської ради вирішив залишити Вашу Вимогу без задоволення та підтвердити пропозицію переможця, як найбільш вигідну.
Секретар тендерного комітету КУ «Муніципальна служба комунальної власності» Одеської міської ради
Потьомкін Є.О.
Статус вимоги:
Відхилено