-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
придбання дощок оголошень
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2018 16:43 - 10.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Согласно статье 30 Закона о публичных закупках п.3 - требуем предоставить дополнительную информацию о причине дисквалификации
Номер:
fca1f98f7481441380a7507a3546fe66
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-002012-b.a8
Назва:
Согласно статье 30 Закона о публичных закупках п.3 - требуем предоставить дополнительную информацию о причине дисквалификации
Вимога:
Добрый день, ЧП "Регион 21" , внимательно изучив документацию заказчика, сообщает, что сканкопии документов ЧП "Регион 21" были получены в результате оцифровки изображения бланков предприятия и в формате ПДФ, в котором они были загружены, имеют единый целостный вид (согласно Разделу 1 п.1 тендерной документации), подписаны с помощью ЕЦП, поставлена печать с помощью ЕЦП. Для подтверждения данной информации необходимо зайти на тендерную площадку, найти участника
ЧП "Регион 21" (код ЕДРПОУ 33677170), нажать кнопку выпадающего меню, нажать кнопку выпадающего меню"Документи до комерційної пропозиції", после этого справа нажать кнопку " завантажити усі файли", скачиваем архив на рабочий стол, заходим на сайт
https://czo.gov.ua/verify , и в результате загрузки
убеждаемся, что документы, поданные ЧП "Регион 21", подписаны с помощью ЕЦП, поставлена печать с помощью ЕЦП.
Согласно статье 30 Закона о публичных закупках п.3 - требуем предоставить дополнительную информацию о причине несоответствия: подписей и печатей, которые поставлены с помощью ЕЦП или/и подписей и печатей, входящих в бланк предприятия . (В бланк предприятия ЧП "Регион 21" входит: Шапка вверху с реквизитами, подпись и печать внизу. Несоответствие бланка предприятия - не является причиной для дисквалификации, так как это не прописано ни в тендерной документации, ни в Законе о публичных закупках).
Пов'язані документи:
Учасник
- ЕЦП - підтверджено..jpg 28.01.2019 12:40
Дата подачі:
28.01.2019 12:40
Вирішення:
Керуючись положеннями п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону Украйни) надаємо додаткову інформацію на Вашу вимогу стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації (далі – ТД).
Відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам ТД.
Пунктом 2 ст. 30 Закону України передбачено, що Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Тендерним комітетом була розглянута пропозиція на відповідність Закону України та вимогам ТД та прийнято рішення про відхилення Вашої пропозиції, про що складено відповідний протокол розгляду тендерних пропозицій № 8 від 24.01.2019 року. Зазначений протокол було розміщено на сайті Уповноваженого органу 24 січня 2019 року о 14-32.
Відповідно до рішення тендерного комітету пропозиція була відхилена відповідно до п.у 4 ч. 1 ст. 30 Закону України, а саме – в складі пропозиції учасника містяться сканкопії листів, довідок, інформацій та документів щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно додатку 3 ТД, у яких підпис та печатка накладені із застосуванням графічного редактору та не мають єдиний цільний вигляд, що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в п. 1 розділу 1 ТД.
Рішення про відхилення пропозиції учасника не містить інформації та/або посилання, що стосується не відповідного накладання ЕЦП.
При цьому зауважуємо, що відповідно до п. 1 розділу 3 ТД, було передбачено, що пропозиція учасника процедури закупівлі має бути надана, в тому числі з накладання на тендерну пропозицію електронного цифрового підпису (ЕЦП) або якщо учасник згідно законодавства не може підписати ЕЦП тендерну пропозицію, такий учасник надає лист пояснення в якому зазначає законодавчі причини не проставляння такого ЕЦП.
Під час здійснення перевірки пропозиції учасника, нами було здійснено перевірку накладання ЕЦП учасника на тендерну пропозицію. Перевірка здійснювалась на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (https://czo.gov.ua/verify). Результат перевірки підтвердив успішність перевірки підпису, особа підписувача відповідає документам наданим учасником в складі пропозиції учасника. Крім того, вимогами ТД не було передбачено накладання печатки, шляхом накладання ЕЦП, яка й відсутня в складі тендерної пропозиції учасника.
Також звертаємо Вашу увагу, що рішення Замовника не містило інформації стосовно невідповідності бланка підприємства та її складових: шапки з реквізитами, підпису та печатки внизу.
Пунктом 1 розділу 3 ТД встановлено, що завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку (у разі її використання); у випадках, коли в ТД наявна вимога замовника щодо подання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути подана копія, посвідчена підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи та печаткою* (у разі її використання), сканкопія копії документ на паперовому носії перед скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої ТД (на паперовому носії завіряються безпосередньо печаткою (у разі її використання) та підписом Учасника, а тільки потім робиться сканкопія документу) а у всіх інших випадках замовник вимагає подання оригіналу відповідного документу.
Аналіз пропозиції учасника показав, що пропозиція учасника містить сканкопії листів, довідок, інформацій та документів щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника визначених в ТД, які мають не єдиний цільний вигляд а окремі частини, в тому числі підпис та печатка.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга на результати тендеру
Номер:
29bcb804531b40a296aaa8c789ff276d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-002012-b.b9
Назва:
Скарга на результати тендеру
Вимога:
Вся інформація стосовно оскарження рішення надається в прикріпленому документі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.jpg 28.01.2019 12:47
Дата подачі:
28.01.2019 12:47
Вирішення:
П.п. 18 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ) визначено, що предмет закупівлі це - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до Наказу МЕРіТУ від 17.03.2016 №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Наказ), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пп 17 і 32 ч.1 ст.1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом МЕРіТУ від 23 грудня 2015 №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Таки чином, визначення предмету закупівлі віднесено до повноважень Замовника з врахуванням положень Закону України та Наказу. Відповідно до рішення Замовника предметом закупівлі є товар – дошка оголошень. Прийняті Замовником рішення оприлюднені на порталі Уповноваженого органу, шляхом розміщення річного плану закупівель, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації.
П. 3 ст. 180 ГКУ встановлює істотні умови договору, до яких належить предмет, ціна та строк дії договору.
Зважаючи на викладене в тендерній документації (далі – ТД) предмет закупівлі визначено як товар. Зокрема Додатку 5 до ТД, що є невід’ємною частиною ТД, Замовником визначені істотні умови договору – предмет, ціна та строк дії договору. Так в п.п.1.1. п. І «Предмет договору» зазначено що «Постачальник зобов’язується у 2019р. поставити Замовникові товар, зазначений у специфікації». Крім того в шапці зазначено що буде укладено «Договір про закупівлю товарів за державні кошти».
Відповідно до норм ЗУ учасники процедури закупівлі до даті кінцевого строку подання тендерних пропозиції мав право направити на адресу Замовника відповідне звернення, щодо надання роз’яснень, внесення змін та/або оскарження визначення Замовником предмету закупівлі.
Підпунктом 32 п.1 ст.1 ЗУ, наведено значення товару, в розумінні ЗУ, а саме:
товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
З огляду на викладене та на той факт, що супутні послуги визначені в проекті договору, значно нижче вартості товару, що є предметом закупівлі, замовник передбачив, що такі послуги мають бути включені до вартості товару.
Абз. 4 п.2 ст.16 ЗУ визначено, що Замовник може встановити наступний кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Крім того, згідно п.3 ст.16 ЗУ замовник встановлює кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в ТД.
Замовник в Додатку 3 встановив вимоги щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору а саме:
- довідка, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою про наявність досвіду виконання договору, аналогічного за предметом закупівлі;
- копія договору, зазначеного у довідці.
Зважаючи на викладене документами, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору відповідно до положень ГКУ, ЗУ та вимог тендерної документації є:
- довідка, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою про наявність досвіду виконання договору, аналогічного за предметом закупівлі;
- та копія договору, зазначеного у довідці, на постачання аналогічного товару, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Не соответствие технических данных победителя в Додатке 3 п 3.5.15
Номер:
ff12be015f9d4e679518bcd9e173b429
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-002012-b.b7
Назва:
Не соответствие технических данных победителя в Додатке 3 п 3.5.15
Вимога:
Добрый день, ЧП "Регион 21" , внимательно изучив документацию участника ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" аукциона " придбання дощок оголошень ", проанализировали технические документы победителя аукциона и пришли к выводу, что они не соответствуют техническим требованиям заказчика, а именно:
- в Технической части победителя ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" в Пояснительной записке 8-10/19 от 10.01.2019 в пункте 6 участник написал, что доска обьявлений будет иметь 6 (шесть) отверстий, что не соответствует требованию заказчика.
- В Додатке 3 п 3.5.15 Участник должен загрузить рисунок с размерами досок, Как известно, размер состоит из трех параметров - высота, длина, толщина (ширина). Победитель аукциона прикрепил документ № 11-10/19 от 10.01.2019г, в котором указал высоту и длину, но не указал толщину (ширину), что не соответствует тендерной документации.
Теперь давайте разберемся, почему заказчик не указал толщину (ширину):
Открываем сертификат соответствия победителя и находим название композитной панели: Naturalbond. Открываем в интернете любой открытый источник, допустим,
https://alutal.com.ua/materials/naturalbond/
и видим, что толщина (ширина) композитной панели: Naturalbond не соответствует той, которая оглашена заказчиком.
Приведенные выше замечания являются поводом для дисквалификации победителя аукциона " придбання дощок оголошень " ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2019 16:15
Вирішення:
Замовник уважно вивчив інформацію зазначену Вами та керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», отримав відповідне підтвердження від учасника, щодо відповідності запропонованого товару вимогам замовника зазначеного в тендерній документації.
1) Відповідно до пропозиції учасника надано наступні документи: «Опис запропонованого товару», «Пояснювальна записка» та «Фото товару з розмірами від 10.01.2019 року № 11-10/19», в зазначених документах Учасник чотири рази надає інформацію про кількість та діаметр отворів, в кожному з документів зазначено, що отворів буде – 8. В одному з документів «Пояснювальна записка» на першому аркуші зазначено інформація про 6 отворів, при цьому до цього ж документу учасником надано завірена підписом та печаткою учасника Технічне завдання в якому зазначена інформація про 8 отворів. Зважаючи на викладене учасником повністю підтверджено відповідність вимогам Замовника, про наявність в дошці оголошень 8 отворів.
2) Стосовно товщини (ширини) готового товару, який відповідно до вимог тендерної документації має становити – 3 мм. Відповідно до інформації наданої учасником товар, який буде поставлено буде мати товщину (ширину) – 3 мм.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
а не подпадает ли участник под категорию по статье 1 п.16. Закона Украины о публичных закупках
Номер:
13b27c6decde4783ba4594f17efc92ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-002012-b.a6
Назва:
а не подпадает ли участник под категорию по статье 1 п.16. Закона Украины о публичных закупках
Вимога:
ЧП "Регион 21" , внимательно изучив документацию участника ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" аукциона " придбання дощок оголошень ", который проводит заказчик
Департамент житлового господарства Харківської міської ради, проанализировали открытые источники в интернете и возник вопрос, а не подпадает ли участник под категорию по статье 1 п.16. Закона Украины о публичных закупках (http://tenderkomitet.com.ua/zakon_1.html) на основании нижеприведенных ссылок из открытых источников , а именно:
Участник ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" в своих контактных данных указал номер телефона +38 0503002027, но из открытых источников за этим номером телефона числится Юридическое лицо:
https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/company_details/34633286/
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВИДПОВИДАЛЬНИСТЮ ТОРГИВЕЛЬНА КОМПАНИЯ РЕГИОН КОМПЛЕКТ , в судебном реестре которой - 28 документов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2019 17:59
Вирішення:
Підпунктом 16 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що
пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусь, бабуся, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом з пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Зазначаємо, що відповідно до наданої Вами інформації ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" є пов’язаною особою, у розумінні контролю з Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгівельна компанія Регіон Комплект». Однак звертаємо Вашу увагу, що суб’єкт господарювання Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна компанія Регіон Комплект» не подавало тендерних пропозиції за оголошеною процедурою закупівлі.
Щодо інформації про наявні в реєстрі судових рішень 28 документів, повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна компанія Регіон Комплект» не є учасником процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
А не подпадает ли участник под категорию по статье 17 п.7. Закона Украины о публичных закупках ?
Номер:
1db74cf7e41743819fb6a3125ea47009
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-002012-b.b5
Назва:
А не подпадает ли участник под категорию по статье 17 п.7. Закона Украины о публичных закупках ?
Вимога:
Добрый день, ЧП "Регион 21" , внимательно изучив документацию участника ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" аукциона " придбання дощок оголошень ", который проводит заказчик Департамент житлового господарства Харківської міської ради, проанализировали открытые источники в интернете и возник вопрос, а не подпадает ли участник под категорию по статье 17 п.7. Закона Украины о публичных закупках на основании нижеприведенных ссылок из открытых источников , а именно:
За ссылкой
https://m.facebook.com/samopomichkh/posts/1046821138695848
Обьеднання Самопомич Харків, где фигурирует под номером 37 некий Сидоренко Олег Сергеевич, который являлся кандидатом в органы местного самоуправления Харькова.
При поиске в открытых источниках была обнаружена ссылка
https://www.facebook.com/voyager.ved/timeline?lst=100003443877090%3A100004661951992%3A1548330079
в которой фигурирует человек, похожий на участника (фото на фоне Харьковского Обьеднання Самопомич прилагается)
Пов'язані документи:
Учасник
- Геолокація.jpg 24.01.2019 17:37
Дата подачі:
24.01.2019 17:37
Вирішення:
Підпунктом 7 пункту 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», під пов’язаною особою, розуміється пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусь, бабуся, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом з пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
З врахуванням викладеного ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" не має жодних ознак пов’язаної особи з Замовником процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження учасника ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" щодо тендеру Дошки оголошень
Номер:
924a4d0e12a74f339e054635fb8c4a9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-002012-b.b4
Назва:
Оскарження учасника ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" щодо тендеру Дошки оголошень
Вимога:
Добрый день, ЧП "Регион 21" , внимательно изучив документацию участника ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" аукциона " придбання дощок оголошень ", заметили ряд условий, согласно которым данный участник не может в оприоре быть признаным победителем из-за несоответствия его вида деятельности согласно выписки из ЕДРПОУ от 10.07.2018 за номером №1004187563 (Пункт: Види діяльності") . Файл во вложении.
Пов'язані документи:
Учасник
- Виписка ЄДР ФОП Сидоренко Олег Сергійович.pdf 24.01.2019 16:40
Дата подачі:
24.01.2019 16:40
Вирішення:
Замовник керуючись статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та положеннями тендерної документації, під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі, має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, зокрема шляхом отримання інформації із відкритих джерел, в тому числі з відкритих реєстрів.
Відповідно до інформації розміщеної у відкритих джерелах ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" має право на здійснення господарської діяльності для поставки предмета закупівлі – придбання дощок оголошення.
З зазначеною інформацією Ви маєте право ознайомитись і відкритих реєстрах Міністерства юстиції України, в томі числі на сайті: prozorro.gov.ua.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що суб’єкт господарювання має право здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім тих, що заборонені законом (ч. 1 ст. 19, ст. 43, 44 Господарського кодексу). Зазначення чи не зазначення окремих видів діяльності в ЄДР не впливає на можливість особи провадити усі незаборонені види діяльності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження учасника ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" щодо тендеру Дошки оголошень
Номер:
77c351faca2b454c9928517559f89b75
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-002012-b.a3
Назва:
Оскарження учасника ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" щодо тендеру Дошки оголошень
Вимога:
Добрый день, ЧП "Регион 21" , внимательно изучив документацию участника ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" аукциона " придбання дощок оголошень ", заметили ряд условий, согласно которым данный участник не может в оприоре быть признаным победителем из-за несоответствия его вида деятельности согласно выписки из ЕДРПОУ от 10.07.2018 за номером №1004187563 (Пункт: Види діяльності") . Файл во вложении.
Пов'язані документи:
Учасник
- Виписка ЄДР ФОП Сидоренко Олег Сергійович.pdf 24.01.2019 16:08
Дата подачі:
24.01.2019 16:08
Вирішення:
Замовник керуючись статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та положеннями тендерної документації, під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі, має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, зокрема шляхом отримання інформації із відкритих джерел, в тому числі з відкритих реєстрів.
Відповідно до інформації розміщеної у відкритих джерелах ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" має право на здійснення господарської діяльності для поставки предмета закупівлі – придбання дощок оголошення.
З зазначеною інформацією Ви маєте право ознайомитись і відкритих реєстрах Міністерства юстиції України, в томі числі на сайті: prozorro.gov.ua.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що суб’єкт господарювання має право здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім тих, що заборонені законом (ч. 1 ст. 19, ст. 43, 44 Господарського кодексу). Зазначення чи не зазначення окремих видів діяльності в ЄДР не впливає на можливість особи провадити усі незаборонені види діяльності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Лист до тендерного комітету
Номер:
92e07963e0d341479d8620ce2aca77a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-002012-b.c2
Назва:
Лист до тендерного комітету
Вимога:
Лист до тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист до тендерного комітету 23.01.2019 12:28
Дата подачі:
23.01.2019 12:29
Вирішення:
Згідно п.п. 1 п. 3.1. Додатку 3 тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовником вимагається довідка, що підтверджує наявність в Учасника не менше однієї одиниці автотранспорту для доставки товару. Довідка, надана ПП «ЕВЕРЕСТ-ХХІ» на підтвердження відповідності пропозиції учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, не містить підтвердження наявності в Учасника не менше однієї одиниці автотранспорту для доставки товару, що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в п.п. 1 п. 3.1. Додатку 3 тендерної документації.
Відповідно п.п. 2 п. 3.5 Додатку 3 до тендерної документації було передбачено надання, зокрема інформації про учасника з зазначенням «про банківські реквізити Учасника, за якими буде здійснюватися оплата за договором, який буде укладено за результатами даної процедури в разі визнання Учасника переможцем». Тож, учасником надано довідку від 10 січня 2019 року № 1001/19-09 в якій зазначені реквізити: АТ «УкрСибБанку». Відповідно п.п. 10 п. 3.5 Додатку 3 до тендерної документації було передбачено надання копії або оригіналу довідки з обслуговуючого банку Учасника про відкритий поточний рахунок (у разі наявності в учасника декількох обслуговуючих банків – надати довідки з усіх обслуговуючих банків). В складі пропозиції учасника надана довідка від 10.01.2019 року № 57 про відкриті рахунки видану АТ «АКБ «КОНКОРД». Тобто, учасником надано довідки не з усіх обслуговуючих банків, що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в п.п. 10 п. 3.5. Додатку 3 тендерної документації.
Учасником ПП «ЕВЕРЕСТ-ХХІ» після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (14.01.2019 о 10:00) було завантажено документ із назвою «довідка банк укрсиббанк» 15.01.2019 о 15:51.
Відповідно ч. 3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Тож, тендерним комітетом розглядається тендерна пропозиція, яка містить документи, подані через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, документ із назвою «довідка банк укрсиббанк», завантажений 15.01.2019 о 15:51, не міститься у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ЕВЕРЕСТ-ХХІ» та тендерним комітетом не розглядається.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Лист щодо відхилення тендерної пропозиції ПП "ЕВЕРЕСТ-ХХІ"
Номер:
0ec068bf656e49b587c78d3faad229b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-002012-b.a1
Назва:
Лист щодо відхилення тендерної пропозиції ПП "ЕВЕРЕСТ-ХХІ"
Вимога:
Лист-оскарження щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного Підприємства "ЕВЕРЕСТ-ХХІ"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.01.2019 11:35
Опис причини скасування:
не завантажився документ
Дата скасування:
23.01.2019 12:25