-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги Проведення аудиту повного комплекту фінансової звітності ДП «НЕК «Укренерго» за стандартами П(С)БО за 2018 рік з наданням аудиторського звіту згідно вимог ЗУ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» та у відповідності до МСА
Завершена
833 333.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 333.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 333.00 UAH
Період оскарження:
27.12.2018 18:09 - 10.01.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо вимог Замовника
Номер:
fb77d6f233af424e97e328ad45f96141
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-27-000961-a.b1
Назва:
Щодо вимог Замовника
Вимога:
Тендерною документацією визначено, що учасник повинен надати довідку (складену в довільній формі в табличному виконанні) про наявність у складі учасника-аудиторської фірми (або в єдиній мережі аудиторських фірм, у тому числі за межами України, до якої входить така аудиторська фірма) не менш 50 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості (з переліком та зазначенням їх ПІБ, посад і досвіду роботи), у тому числі не менш як п’ять працівників, які мають виданий Аудиторською палатою України сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на провадження аудиторської діяльності на території України.
Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» Суб’єкт аудиторської діяльності при наданні послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, повинен відповідати наступним критеріям: за основним місцем роботи має працювати не менше п’яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду.
З огляду на вищезазначені норми законодавства, вважаємо вимогу, зазначену в тендерній документації, дискримінаційною.
Вимагаємо змінити дану вимогу та викласти її у наступній редакції: «учасник повинен надати довідку (складену в довільній формі в табличному виконанні) про наявність у складі учасника-аудиторської фірми (або в єдиній мережі аудиторських фірм, у тому числі за межами України, до якої входить така аудиторська фірма) не менше 10 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості (з переліком та зазначенням їх ПІБ, посад і досвіду роботи), у тому числі не менше як п’ять працівників, які мають виданий Аудиторською палатою України сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на провадження аудиторської діяльності на території України, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2019 12:13
Вирішення:
Відповідно до ст. 23 Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» Суб’єкт аудиторської діяльності при наданні послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, повинен відповідати наступним критеріям: за основним місцем роботи має працювати не менше п’яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду.
Ця норма є мінімально допустимою вимогою до суб’єкта аудиторської діяльності, що проводить обов’язковий аудит. Вищевказаний Закон не містить обмежень щодо максимальної кількості кваліфікованих працівників, які повинні працювати за основним місцем роботи у суб’єкта аудиторської діяльності.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до роз’яснень викладених у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, №-3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
При формуванні вимог в даній закупівлі ДП «НЕК «Укренерго» керується вимогами Закону, досвідом проведення попередніх аудиторських перевірок та інформацією про кількість задіяних в них працівників, а також наявними бізнес-процесами, обсягами господарських операцій, первинних документів та іншими факторами, що впливають на цей кваліфікаційний критерій аудиторської компанії.
Статус вимоги:
Відхилено