• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

УГВ-Сервіс 18Т-226_42120000-6 Насоси та компресори

Насос високого тиску MGF 500 (Європейський аналог)

Завершена

1 621 725.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 48 000.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2018 15:42 - 04.01.2019 12:00
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (Протокол № УГВ-Сервіс 18Т-226 засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ від 30.05.2019)

Номер: 1ea8428fb83b42709e0fa56db2d85173
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-22-003013-b.b3
Назва: Оскарження рішення засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (Протокол № УГВ-Сервіс 18Т-226 засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ від 30.05.2019)
Вимога:
ТОВ "ПРОФТЕХНІКА" не погоджується з рішенням засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (Протокол № УГВ-Сервіс 18Т-226 засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ від 30.05.2019) про те, що пропозиція Учасника ТОВ «Профтехніка» не відповідає технічним вимогам, зазначеним в ДПЗ.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.06.2019 11:31
Вимога
Відкликано скаржником

ТОВ "ПРОФТЕХНІКА" не погоджується з рішенням засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (Протокол № УГВ-Сервіс 18Т-226 засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ від 30.05.2019) про те, що пропозиція Учасника ТОВ «Профтехніка» не відповідає технічним вимогам, зазначеним в ДПЗ.

Номер: 969d277875e64116a5a166a23f6e5371
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-22-003013-b.b4
Назва: ТОВ "ПРОФТЕХНІКА" не погоджується з рішенням засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (Протокол № УГВ-Сервіс 18Т-226 засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ від 30.05.2019) про те, що пропозиція Учасника ТОВ «Профтехніка» не відповідає технічним вимогам, зазначеним в ДПЗ.
Вимога:
ТОВ "ПРОФТЕХНІКА" не погоджується з рішенням засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (Протокол № УГВ-Сервіс 18Т-226 засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ від 30.05.2019) про те, що пропозиція Учасника ТОВ «Профтехніка» не відповідає технічним вимогам, зазначеним в ДПЗ. В технічних вимогах замовника філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «Укргазвидобування» зазначено робочий тиск нагнітання від 0 до 500 бар. 0 бар любий апарат буде видавати коли він виключений або перекрито вихід води. Вихід води (регулювання тиску на виході) здійснюється перепускним клапаном регулювання тиску (байпасний клапан) та запірноїрегулюючої арматурою. Дійсно в п. 13 Сертифікату відповідності обладнання «Профи 5 апарат високого тиску без підігріву води» має тиск 30-500 бар, зазначені параметри є стандартними для даних апаратів та встановлюються ТОВ "ПРОФТЕХНІКА" при їх виготовленні під час серійного виробництва. Відповідно до технічних умов виготовлення апаратів ПРОФИ (PROFI) технічні характеристики (параметри) можуть бути змінені згідно текхнічних завдань замовника. У конструкцію апаратів можуть вноситись зміни, які не погіршують, його технічні характеристики, а також допускається за погодженням зі споживачем виготовлення виробів інших габаритів та маси. Замовнику, філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «Укргазвидобування», необхідний був апарат з робочим тиском нагнітання від 0 до 500 бар, що не суперечить законодавчим вимогам та вимогам нормативно-технічної документації (ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших нормативних документів). Технологічні можливості ТОВ "ПРОФТЕХНІКА", можуть забезпечити виготовлення апарату з індивідуальними, необхідними замовнику параметрами. Відповідність технічних вимогам замовника підтверджено довідкою ТОВ "ПРОФТЕХНІКА" до тендерної документації про технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю та зразком паспорту на передмет закупівлі. Також хочемо зазначити, що конструкція апаратів ПРОФИ (PROFI) аналогічна апаратам MGF 500, але на відміну MGF 500 помпа виробництва Mazzoni S.r.l (Італія) а не китайського виробника, що підвердежено відповідними документами. Поряд з цим ціна, значно нижча за рахунок виготовлення в Україні з імпортних комплектуючих. Враховуючи викладене вважаємо, що рішення засідання Тендерного комітету філії «УГВ-СЕРВІС» АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» від 30.05.2019) про те, що пропозиція Учасника ТОВ «Профтехніка» не відповідає технічним вимогам, зазначеним в ДПЗ є безпідставним та просимо скасувати зазначене рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.06.2019 11:31
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення про визнання переможцем Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам до документів та технічним вимогам Тендерної документації

Номер: 2455f80b9fce4b0f9819f37ccf224028
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-22-003013-b.b2
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам до документів та технічним вимогам Тендерної документації
Вимога:
ТОВ «Інтегровані водні технології» не погоджується з рішенням Замовника та вимагає скасувати Протокол засідання тендерного комітету №УГВ-Сервіс 18Т-226 від 29.01.2019 року (далі – Протокол), яким пропозицію ТОВ «Профтехніка» було визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації та оголошено переможцем. Прийняття Протоколу та неправомірне визнання пропозиції ТОВ «Профтехніка» такою, що відповідає вимогам та умовам тендерної документації, порушує право та охоронювані законом інтереси ТОВ «Інтегровані водні технології» бути визнаним переможцем даної закупівлі. Пропозиція ТОВ «Профтехніка» не відповідає вимогам та умовам тендерної документації, а отже, має бути відхилена відповідно до п. 9.1. Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом від 01.08.2017 р. № 497. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовником надано перелік документів, що подаються учасником, проте ТОВ «Профтехніка» надало пропозицію, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Пропозиція ТОВ «Профтехніка» не відповідає вимогам та умовам Тендерної документації з таких підстав: 1. Відповідно до п. 5 Додатку 1 Тендерної документації Замовником вимагалось підтвердження фінансово-економічного стану шляхом надання копії річної фінансової звітності Учасника за попередні два роки та проміжна фін. звітність за кожен звітний квартал поточного року (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів). По-перше, зазначаємо, що проміжна фін. Звітність за кожний звітний квартал поточного року у учасників наразі відсутня. Поточним роком є 2019 рік, а відповідно до п. 5 Порядку подання фінансової звітності, який затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. №419, проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, то станом на кінець строку подання пропозицій учасники не зобов’язані мати, а отже, і надавати проміжну фінансову звітність за 1 квартал 2019 року, оскільки подання звітності триває до 25 квітня 2019 року. По-друге, учасники повинні були надати річну фінансову звітність за попередні два роки, якими є 2018 та 2017 рік. Враховуючи те, що відповідно до п. 5 Порядку подання фінансової звітності, який затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. №419 річна фінансова звітність надається не пізніше 28 лютого наступного за звітним року (2017 та 2018 роком), то станом на кінець строку подання пропозицій учасники мають річну фінансову звітність за передостанній 2017 рік, та мають фінансові результати проміжної фінансової звітності (І-ІІІ квартал) за 2018 рік. У своїй пропозиції ТОВ «Профтехніка» не надало жодних фінансових документів, ані Баланс ані Звіт про фінансові результати, за 2018 рік з метою підтвердження наявності фінансових результатів за останній рік. Таким чином, ТОВ «Профтехніка» не виконало умову про надання копій річної фінансової звітності Учасника за попередні два роки (якими є 2017 та 2018 рік), а надало фінансову звітність лише за 2017 рік. Будь-яка фінансова звітність за останній 2018 рік та/або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав її ненадання, відсутня у складі тендерної пропозиції ТОВ «Профтехніка». Таким чином, ТОВ «Профтехніка» не виконало умови про надання фінансової звітності за попередні два роки (2017-2018 рік), а отже, пропозиція ТОВ «Профтехніка» має бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до п. 8 Додатку 1 Тендерної документації Замовником вимагалось надання документу, де описується досвід постачання МТР за останній рік та надання відгуків (не менше одного) від Замовників/кінцевого споживача за останній рік. Періодом подання пропозиції було встановлено 04.01.2019 р. – 16.01.2019 рік. ТОВ "Профтехніка" зареєструвало свою пропозицію 15.01.2019 року. Таким чином, для належного виконання умов тендерної документації та підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору необхідно було надати документ, де описується досвід постачання МТР за останній, а саме 2018 рік, який є останнім по відношенню до дати подання пропозиції - 15.01.2019 р., а також надати відгук (не менше одного) від Замовника за останній рік, який є 2018 роком. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Профтехніка» надало довідку про наявність аналогічного договору, в якій зазначено досвід роботи за останній (2018 рік) та передостанній (2017 рік). Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Профтехніка» відсутні відгук (не менше одного), який би міг підтвердити належне виконання поставки ТОВ «Профтехніка» у останньому 2018 році. Надані відгуки ТОВ «Профтехніка» датовані 2018 роком, проте у відгуках зазначається, що поставка здійснювалась у 2017 році, а отже, даний відгук не підтверджує наявність позитивного досвіду виконання аналогічного договору у 2018 році перед контсрагентом. Таким, чином ТОВ «Профтехніка» не виконала умови тендерної документації про надання позитивного відгуку від контрагента, який міг би підтвердити наявність позитивного досвіду у Учасника щодо здійснення поставки в останньому – 2018 році, а отже, пропозиція ТОВ «Профтехніка» повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Виходячи з аналізу наданої пропозиції Учасника, ТОВ «Профтехніка» позиціонує себе як виробник обладнання, що пропонується в тендерній документації. У своїй пропозиції ТОВ «Профтехніка» зазначає, що запропоноване обладнання повністю відповідає вимогам Замовника, в тому числі підтверджує, що обладнання «Профи 5 аппарат високого тиску без підігріву води» має: • робочий тиск нагнітання – від 0 до 500 атм; • робочий діапазон подачі рідини від 7 до 15 л/хв.; Відповідно до п. 6 Додатку 1 Тендерної документації, якщо учасник є виробником, то надається Сертифікат відповідності або інший документ. Для підтвердження того, що ТОВ «Профтехніка» є виробником обладнання ними у складі тендерної пропозиції було надано сертифікат відповідності. Проте відповідно до сертифікату відповідності в переліку обладнання, що сертифіковано, відсутнє обладнання «Профи 5 апарат високого тиску без підігріву води» з робочим тиском нагнітання від 0-500 бар, та з робочим діапазоном подачі рідини від 7-15 л/хв. Натомість зазначено, що обладнання «Профи 5 апарат високого тиску без підігріву води», яке виробляється ТОВ «Профтехніка» має зовсім інші технічні характеристики. Також зазначаємо, що вищезазначені параметри (робочий тиск нагнітання, робочий діапазон подачі рідини), ТОВ «Профтехніка» підтверджує в наданому Паспорті на обладнання «Профи 5 аппарат високого тиску без підігріву води», проте у Інформаційній довідці про апарати високого тиску Профі 5 (опресовщик), яка надана Учасником та у сертифікаті відповідності зазначені параметри дещо відрізняються. Так, наприклад, у зазначеній Інформаційній довідці робочий тиск нагнітання складає від 20-500 атм, що відрізняється від тих параметрів, які визначені в Паспорті до обладнання, а також не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, адже Замовник чітко визначив нижчу межу робочого тиску відповідно до якої апарат повинен працювати в робочому тиску нагнітання від 0 до 500 атм, а не від 20 атм. як пропонує Учасник. Також саме цей параметр (робочий тиск нагнітання) значно відрізняється й у Сертифікаті відповідності. Відповідно до Сертифікату відповідності (п. 13) обладнання «Профи 5 аппарат високого тиску без підігріву води» має тиск 30-500 бар. Таким чином, параметри, які офіційно підтверджені офіційним документом – сертифікатом відповідності, підтверджують, що ТОВ «Профтехніка» при самостійній підготовці Паспорту товару та Інформаційної довідки про апарати високого тиску Профі 5 (опресовщик) ТОВ «Профтехніка» навмисно зазначило параметри, які частково виконують вимоги Замовника, проте відповідно до сертифікату відповідності даного виробника «Профи 5 аппарат високого тиску без підігріву води» має робочий тиск нагнітання від 30-500 бар, що не відповідає технічним вимогам Замовника. Якщо розглянути такий технічний параметр обладнання, як робочий діапазон подачі рідини, то він також не відповідає вимогам Замовника. Так, Замовником вимагається обладнання, яке має робочий діапазон подачі рідини від 7 до 15 л/хв., а відповідно до Сертифікату відповідності (п.13) обладнання «Профи 5 аппарат високого тиску без підігріву води» має продуктивність від 11 до 21 л/хв., що свідчить про неможливість даного обладнання працювати в мінімальній межі робочого діапазону подачі рідини від 7 л/хв. та підтверджує невідповідність пропозиції ТОВ «Профтехніка» технічним вимогам Замовника. Таким чином, ТОВ «Профтехніка» у своїй тендерній пропозиції з метою забезпечення перемоги власній компанії ввело в оману Замовника та зазначило в різних документах абсолютно різні технічні параметри обладнання, які, до речі, не відповідають технічним, кількісним та якісним характеристикам Замовника. Єдиним офіційним документом, який підтверджує певний рівень якості обладнання та його відповідності національним стандартам, підтверджує те, що ТОВ «Профтехніка» є виробником обладнання «Профи 5 апарат високого тиску без підігріву води», який є сертифікований та має робочий тиск нагнітання від 30-500 бар; робочий діапазон подачі рідини – від 11-21 л/хв., що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам обладнання, що визначені у Додатку 2 Тендерної документації, де визначено, що нижня межа робочого тиску нагнітання має складати 0 бар, а нижня межа робочого діапазону подачі рідини має складати 7 л/хв. 4. Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до п. 3 розділу І «Загальні положення» видом предмету закупівлі є Насос високого тиску MGF 500 (Європейський аналог). Проаналізувавши технічні вимоги Замовника до обладнання та очікувану вартість закупівлі, а також враховуючи те, що предметом закупівлі є насос високого тиску MGF 500 або його європейський аналог, ТОВ «Інтегровані водні технології» та, напевно, й інші потенційні учасники закупівлі пропонували обладнання або MGF 500 або його аналог, який повністю виготовлений та має країну-походження серед країн-членів ЄС. Таким чином, визначивши вид закупівлі, зазначивши, що необхідно саме європейський аналог, натомість акцептувавши обладнання українського виробництва, яке не відповідає технічним характеристикам, Замовник навмисно ввів в оману потенційних учасників, які при ознайомленні з тендерною документацією були вимушені готувати свої пропозиції на поставку обладнання, що виготовлено однією із країн-членів ЄС, чим свідомо порушив принцип добросовісної конкуренції серед Учасників та принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій процедури закупівлі. Також зауважуємо, що зі сторони ТОВ «Профтехніка» не було надано жодних уточнень щодо обладнання, яке може пропонуватися Замовнику, що свідчить про те, що учасник ТОВ «Профтехніка» в повній мірі розуміє та усвідомлює зміст тендерної документації та погоджується з її всіма вимогами, в тому числі з тим, що має бути запропоновано обладнання MGF 500 або його європейський аналог, який повністю відповідає технічним характеристикам та/або технічні характеристики якого не є гіршими. Акцептувавши обладнання українського виробництва, Замовник ставить в нерівні умови учасників, оскільки обладнання українського виробництва є значно дешевшим та менш якісним ніж обладнання, європейського виробництва, що проходить випробування та сертифікацію на відповідність європейським стандартам, які визначені в Деклараціях ЄС, а отже, має вищу якість та значно вищу вартість. Доводимо до уваги Замовника, що відповідно до ст. 36 Митного кодексу України наявність однієї складової (наприклад, наявність помпи ХМ (виробництва Італія) у складі обладнання виробництва ТОВ «Профтехніка») не визначає місцем виробництва країну-виробника одного з елементів. В даному випадку наявність того факту, що один з елементів, помпа ХМ, вироблена в Італії, а кінцеве виробництво товару проведено в Україні не визначає Італію країною-виробником. Враховуючи те, що Замовником було акцептовано пропозицію, яка не відповідає вимогам Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації, та беручи до уваги, що пропозиція учасника містить недостовірну та спотворену інформацію, то складається ситуація, що відповідальні особи Замовника лобіюють інтереси ТОВ «Профтехніка», чим порушується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням, що визначений у п. 3.1. Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом від 01.08.2017 р. № 497. Отже, пропозиція ТОВ «Профтехніка» не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником відповідно до п. 9.1. Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом від 01.08.2017 р. № 497 з підстав невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації та невідповідності технічним та якісним характеристикам. Ми вважаємо, що визнання ТОВ «Профтехніка» переможцем є неправомірним та порушує право та охоронювані законом інтереси ТОВ «Інтегровані водні технології» бути визнаним переможцем даної закупівлі. На підставі вище викладеного та керуючись п. 19.1 Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом від 01.08.2017 р. № 497.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Добрий день! Шановний учасник тендерної процедури, Просимо ознайомитись з рішенням на вимогу (у додатку). Запевняємо Вас, що Ваша вимога уважно розглянута Тендерним комітетом Філії та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю. З повагою,
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: e5a189cc7db24d8c821aefa99c2e4a6a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-22-003013-b.b1
Назва: Скарга
Вимога:
Порушення тендерних вимог
Вирішення: Добрий день! Шановний учасник тендерної процедури, Просимо ознайомитись з рішенням на вимогу (у додатку). Запевняємо Вас, що Ваша вимога уважно розглянута Тендерним комітетом Філії та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю. З повагою,
Статус вимоги: Відхилено