• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з пpибиpання пpиміщень

Завершена

199 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2019 16:16 - 21.01.2019 16:21
Вимога
Відхилено

Оскарження дискваліфікації

Номер: fdc3987919ee42988970dd7d450c451d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-16-002459-c.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Згідно рішення № 3/250119 від 25.01.2019 щодо відхилення пропозиції учасника процедури допорогової закупівлі пропозиція ТОВ «ЮВІЛАЙН» будо відхилено, як таку, що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника. Вважаємо причини, з яких відхили нашу пропозицію, незаконними і такими, що свідомо спотворюють добросовісну конкуренцію. 1. «Згідно вимог Розділу ІІ «Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження» документації електронних торгів, затвердженої за Рішенням від 17.01.2019 № 1/170119, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен у складі своєї пропозиції своєчасно надати документи в електронному (сканованому) вигляді, в тому числі: Відомості з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж 30 днів до дати оголошення даних торгів (для юридичних осіб). Під час подання пропозиції та на етапі кваліфікації, Учасником не будо надано зазначеного документу» ТОВ «ЮВІЛАЙН» звертає Вашу увагу, що Відомості з ЄДРПОУ надані нами у складі тендерної документації під час подання тендерної пропозиції. Дата видачі документа 15.01.2019. 2. «Учасником не підтверджено наявність матеріально-технічної бази та обладнання зазначених у довідці». ТОВ «ЮВІЛАЙН» повідомляє, що так як Замовником не зазначено назви конкретного документа для підтвердження вищезазначеної інформації, нами у складі тендерної документації в одому файлі з довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 2205-195 від 23.01.2019 надано копію накладної на придбаний товар. 3. «Учасником не надано копію листа згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних прибиральника службових приміщень Ветрової Лариси Вікторівни». Копія листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Ветрової Л.В. надано у складі тендерної пропозиції вих. № 2205-186 від 23.01.2018. Додатково повідомляємо, що ст.22 Законом України від 25.12.2015 № 922-VІІІ передбачено наявність формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення ТОВ «ЮВІЛАЙН» та визнати нас переможцями закупівлі!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу ТОВ «ЮВІЛАЙН» (надалі – Учасник) відхилено. В процесі проведення допорогових закупівель Департамент благоустрою та інфраструктури керується вимогами Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9) з урахуванням кваліфікаційних вимог затвердженої документації, при цьому не порушуючи принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників який полягає у рівному ставленні до усіх учасників закупівлі. Нижче надаємо пояснення щодо відхилення Вашої вимоги: 1. Згідно із роз’ясненнями Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.01.2016 №3302-06/906-06 та з метою вдосконалення процедури надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Міністерством юстиції запроваджено електронний сервіс, за допомогою якого, в режимі реального часу можливо отримати ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Отже, згідно із діючим законодавством України, замовник не має можливості вимагати від учасника тендеру ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Витяг). Звертаємо Вашу увагу, що надання зазначеного Витягу (Учасником було надано саме Витяг, а не Відомості з ЄДРПОУ) не передбачалося вимогами документації електронних торгів. Щодо вимоги документації електронних торгів в частині надання відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів: відомості з ЄДРПОУ надаються головним управлінням статистики. На даний час відсутня інформація щодо відкритого єдиного державного реєстру органів статистики. 2. Учасником у складі надано довідку про наявність обладнання, засобів та матеріально технічної бази №2205-195 від 23.01.2019 р.. До зазначеної довідки додано копії: накладної на господарські товари та рахунку на оплату пилосмоку. Додана накладна не має номеру та дати, тому встановити дату, місяць та рік отримання товару зазначеного у цієї накладної не є можливим. Доданий рахунок, на якому також не зазначена дата його виписки, взагалі не може бути документом підтверджуючим факт передачі/отримання товару, а виступає лише як документ для проведення подальшої оплати. У зв’язку з наведеним, додані документи не можуть бути прийняти до уваги як такі що підтверджують наявність у Учасника матеріально-технічної бази та обладнання зазначених у довідці. Інших документів для підтвердження наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з прибирання приміщень Учасником не надано. 3. Якщо розглядати Лист – згоду на обробку персональних даних, який був надано Учасником на Л.М. Ветрову, як технічну помилку або описку, то Замовник торгів вважає цей факт як суттєву помилку у зв’язку з тим що у зазначеному листі-згоді ніде більше не зазначені повні прізвище ім'я та по батькові працівника на якого було складено зазначений документ. Не надання в повному обсязі необхідних документів та порушення кваліфікаційних вимог Замовника (інформацію наведено у Рішенні №3/250119 від 25.01.2019 р.), призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника. Вищенаведені документи Учасника додаються.
Статус вимоги: Відхилено