-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко
Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям містяться в додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться в додатку 3
Завершена
295 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 475.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2018 11:23 - 01.01.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Про усунення порушень
Номер:
53e8bf41a1b944baae639be450ab5b87
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-20-000590-a.a3
Назва:
Про усунення порушень
Вимога:
Розглянувши Вашу відповідь на звернення Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумська Продуктова Компанія» повідомляємо, що звернення товариства було надано відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» з зазначенням норм права та інформації, що міститься в тендерній документації Замовника. Повідомляємо, що Ваша відповідь не місти законодавчих обґрунтувань та роз’яснень, щодо прийнятого рішення – визначення переможцем процедури ФОП Носков В.М.(далі – Переможець), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника та нормам законодавства України.
1. Не зрозуміла відповідь «Оскільки, ми вимагаємо обов’язково наявність не менше ніж одного транспортного засобу, то учасник обов’язково повинен надати мінімум дві особистих медичних книжки форми №1-ОМК водія та експедитора. Надання учасником особистих медичних книжок форми №1-ОМК, на водіїв-експедиторів є достатнім, оскільки чинним законодавством України не заборонено сумісництво» при вимозі в тендерній документації «Копії особистих медичних книжок форми №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013 р., (з відміткою лікаря про своєчасне проходження медогляду) окремо водіїв та експедиторів транспортних відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту».
2. Не зрозуміло, як може підтвердити достовірність наданих в складі пропозиції копій протоколів «надані зразки продукції та належним чином завірені копії протоколів лабораторних досліджень, які не мають білих плям та не викликають сумнівів, щодо їх дійсності» оскільки їх достовірність можливо встановити при наявності оригіналів протоколів, а дослідити на показники, що містяться у вказаних протоколах можливо лише в лабораторіях, а без кваліфікованих досліджень можливо оцінити надані зразки продукції лише на органолептичні показники і то вони є лише суб’єктивними.
3. Не зрозуміла відповідь, оскільки суперечить законодавству України, яким встановлено вимоги до операторів ринку – ким і є Переможець «Учасником надано довідку, в якій зазначено, що він має у користуванні складське приміщення площею 24 м2 за адресою: м.Суми проспект Курський 26/2, та надано експлуатаційний дозвіл виданий на Орендодавця, щодо відповідності вказано приміщення вимога Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Враховуючи вище викладе, Замовник вимагає
надання договору на підставі якого Учасником використовуються потужності – договір учасником надано;
надання експлуатаційного дозволу на зазнач потужності або рішення про державну реєстрацію потужностей – учасником надано експлуатаційний дозвіл на вищевказані потужності.», ще раз наголошуємо, що дозвільні документи, в тому числі і експлуатаційний дозвіл повинен бути виданий на оператора ринку, яким і є Переможець, оскільки здійснює постачання продуктів харчування та повинен дотримуватися санітарних норм.
(Ч. 4 ст. 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» У разі надання на підставі договору оренди чи інших договорів у тимчасове користування приміщень та обладнання за умови збереження виду діяльності і стану цих приміщень та обладнання від орендаря або іншого користувача не вимагається отримання документа дозвільного характеру на їх використання (експлуатацію), крім потенційно небезпечних об'єктів та в разі експлуатації машин, механізмів, устаткування (далі - устаткування) підвищеної небезпеки, якщо інше не встановлено законом.
Відповідальність за використання (експлуатацію) приміщень та обладнання покладається на особу, визначену відповідним договором.
Положення цієї частини не застосовуються у разі надання в тимчасове користування потужностей, у тому числі їх частин, на які видано експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів").
3. Не зрозуміло чим керувався Замовник при наданні такої відповіді «Ми вимагаємо акт складений уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування.
Вище вказаний пункту Додатку 2 до Тендерної документації не містить жодного посилання, на те, що акт має бути виданий на ім’я учасника, оскільки нас в даному випадку цікавить відповідність складських приміщень (які будуть використовуватись для зберігання харчових продуктів) вимогам чинного законодавства України.
Отже, Учасником надано Договір оренди складського приміщення, дійсний до 31.12.2019 року та надано Експлуатаційний дозвіл та акт складений уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень (за адресою, м.Суми проспект Курський 26/2) по зберіганню продуктів харчування, вище вказані документи підтверджують наявність у користуванні учасника складського приміщення, яке повністю відповідає вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Наголошуємо, що є Законодавство України, яким встановлено, що вказаний акт видається на оператора ринку а не на орендодавця і не на склад та підтверджує він дотримання оператором ринку, тобто Переможцем, який Вам буде здійснювати постачання продуктів харчування, гігієнічних вимог, тим більше в тендерній документації теж зазначено, що акт про дотримання оператором ринку гігієнічних вимог.
4. Щодо «інформація надана Переможцем на підтвердження відсутності підстав для відхиленні пропозиції відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) не відповідає вимогам Замовника зазначеним в Додатку 2 до тендерної документації.», то малось на увазі надана інформація Переможцем ще в статусі Учасника.
5. На відповідь «Учасником надано пропозицію згідно Додатку 1 до Тендерної документації Вимога щодо повторного надання пропозиції яка не змінювалась є незрозумілою, оскільки пропозиція яка надана Учасником відповідає вимогам пункту -Подання документів після проведення аукціону Тендерної документації , а саме:
• загальна сума тендерної пропозиції дорівнює сумі пропозиції, зазначеній учасником в екранній формі електронної системи закупівель.
Відповідно до вимог пункту Подання документів після проведення аукціону Тендерної документації» повідомляємо, що не вимога учасника є незрозумілою а вимога Замовника, коли в Законі передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, а навіщо вимагати її в двох варіантах до і після аукціону при тому, що вона надається в електронному вигляді, то це вимога яку передбачає Замовник, покладаючись на свої умовиводи та потреби. Тим більше Вами не надана інформація щодо ненадання Переможцем після аукціону інформації в довільній формі з описом кожного найменування продуктів харчування, проте ви зазначаєте що замість нього Переможцем надано зразки продукції та вказано «У тендерній документації зазначено, що учасник повинен розмістити пропозицію та опис предмета закупівлі чи надати зразки» проте дана інформація є неправдивою тендерна документація такого не містить («чи»).
Додатково повідомляємо, що Замовник не має права вимагати надання такої інформації (в тому числі і зразки продукції) яка не може бути надана через електронну систему, оскільки з набранням чинності Закону все інформація по закупівлі повинна бути оприлюднена (рекомендуємо ознайомитися з рішеннями Антимонопольного комітету України).
Окремо вимагаємо надати роз’яснення а саме:
1. В чому саме полягає безпідставність вимоги (з посиланням на норми права)?
2. Яким вимогам законодавства суперечить вимога учасника (з посиланням на норми права)?
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом,
ВИМАГАЄМО:
1. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК» (оскільки вона так і не була надана),
2. Відхилити Пропозицію Переможця,
3. Усунути порушення законодавства України.
4. У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги.
Якщо Замовником не буде виконана вимога ТОВ «СПК» вимушене буде повідомити про вказані порушення до державних органів, що здійснюють моніторинг державних закупівель та контролюють правомірне використання бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2019 20:58
Вимога
Є відповідь
Про усунення порушень
Номер:
ce16fa8f53244facafcd458fef8da16f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-20-000590-a.b2
Назва:
Про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Комунальної установи Сумської обласної ради Сумський гериатричний пансіонат для ветеранів війни та праці (далі — Замовник) тендерна документація ФОП “Носков Віталій Михайлович” (далі — Переможець) відповідає вимогам Замовника в повному обсязі.
Проте в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи які вимагалися Замовником відповідно до тендерної документації, а саме:
1. не надано копії особистих медичних книжок, окремо водіїв та експедиторів транспортних засобів відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту (транспортних засобів — 3 шт., водіїв — 2 чол. в тому числі і медичних книжок — 2 шт.,
2. протоколи лабораторних досліджень містять білі п’ятна, що робить їх сумнівними, щодо їх оригінальность та достовірності,
3. надані в складі пропозиції документи не відповідають вимогам законодавства України, а саме, надано договір оренди нежитлового приміщення укладеного з ТОВ “Гідроелектросистеми” на ім’я якого надано есплуатаційних дозвіл, та надано наказ про затвердження рішення щодо здійснення державної реєстрації потужності та присвоєний їй особистий реєстраційний номер (за адресою, що відсутня в довідці про потужності та договорі оренди), які не містять підтверджуючої інформації, щодо реєстрації оператором ринку (Переможцем) своїх потужностей, як того вимагає законодавство України.
Відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. З вищевикладеного слідує, що Переможець торгів, в розумінні законодавства України, є оператором ринку, оскільки здіснює від свого імені постачання продуктів харчування.
Відповідно до вищевказаного закону та законодавства про дозвільну систему - оператори ринку зобов’язані повідомляти органи державної влади (здійснювати реєстрацію) про всі потужності (отримувати експлуатаційний дозвіл), на яких здійснюється виробництво, зберігання та обіг продуктів харчування. Тобто у зв’язку з тим, що Переможець повідомив про те, що використовує склад площею 24 м. кв. за адресою: м. Суми, проспект Курський 26/2, повинен був надати наказ по державну реєстрацію його як оператора ринку або експлуатаційний дозвіл за вказаною адресою - проспект Курський 26/2. Проте даних документів ним не надано, а надано документи на іншого оператора (експлуатаційний дозвіл на ТОВ “Гідроелектросистеми”) та наказ про державну реєстрацію потужностей за іншою адресою, проспект Курський 26, а не проспект Курський 26/2, що визначено в договорі оренди, який укладений 28 грудня 2018 року, а наданий акт складено 07.02.2018 року, тобто до того коли ним почав користуватися ФОП Носков Віталій Михайлович.
У зв’язку з тим, що Переможцем надано акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на іншого оператора ринку — ТОВ “Гідроелектросистеми”, ним не надано підтвердження дотримання ним гігієнічних вимог - Переможцем (оператором ринку) торгів.
4. інформація надана Переможцем на підтвердження відсутності підстав для відхиленні пропозиції відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) не відповідає вимогам Замовника зазначеним в Додатку 2 до тендерної документації.
5. Переможцем не надано документи які вимагалися Засовником після проведення аукціону, а саме: тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком №1 тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону та інформацію в довільній формі з описом кожного найменування продуктів харчування згідно з ціновою пропозицією (пункт 1, Розділ 3 тендерної документації).
В тому числі в пункті 1 Розділу 3 тендерної документаці зазначено, що якщо учасник не розмістить в указані терміни (1-го робочого дня) на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію з урахуванням проведеного аукціону та інформацію в довільній формі з описом кожного найменування продуктів харчування згідно з ціновою пропозицією його тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
З вищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та законодавства України. Тому Учасник, керуючись ст. 32Закону,
ВИМАГАЄ:
1. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК».
2. Відхилити Пропозицію Переможця,
3. Усунути порушення законодавства України.
4.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги.
Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- видповидь вимога СПК молоко 2019.doc 25.01.2019 14:10
Дата подачі:
22.01.2019 15:43
Вирішення:
Вимога ТОВ «Сумська Продуктова Компанія» є безпідставною.
Щодо вимог:
• надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК»,
• Відхилити Пропозицію Переможця,
• Усунути порушення законодавства України.
• У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги.
Вони є такими, що суперечать вимогам чинного законодавства та не підлягають задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Про усунення порушень
Номер:
a72aefbafb9e431a8553eadcd0a130a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-20-000590-a.b1
Назва:
Про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 10 від 16.01.2019 року тендерного комітету Комунальної установи Сумської обласної ради Сумський гериатричний пансіонат для ветеранів війни та праці (далі — Замовник) тендерна документація ФОП “Носков Віталій Михайлович” (далі — Переможець) відповідає вимогам Замовника в повному обсязі.
Проте в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи які вимагалися Замовником відповідно до тендерної документації, а саме:
1. не надано копії особистих медичних книжок, окремо водіїв та експедиторів транспортних засобів відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту (транспортних засобів — 3 шт., водіїв — 2 чол. в тому числі і медичних книжок — 2 шт.,
2. протоколи лабораторних досліджень містять білі п’ятна, що робить їх сумнівними, щодо їх оригінальность та достовірності,
3. надані в складі пропозиції документи не відповідають вимогам законодавства України, а саме, надано договір оренди нежитлового приміщення укладеного з ТОВ “Гідроелектросистеми” на ім’я якого надано есплуатаційних дозвіл, та надано наказ про затвердження рішення щодо здійснення державної реєстрації потужності та присвоєний їй особистий реєстраційний номер (за адресою, що відсутня в довідці про потужності та договорі оренди), які не містять підтверджуючої інформації, щодо реєстрації оператором ринку (Переможцем) своїх потужностей, як того вимагає законодавство України.
Відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. З вищевикладеного слідує, що Переможець торгів, в розумінні законодавства України, є оператором ринку, оскільки здіснює від свого імені постачання продуктів харчування.
Відповідно до вищевказаного закону та законодавства про дозвільну систему - оператори ринку зобов’язані повідомляти органи державної влади (здійснювати реєстрацію) про всі потужності (отримувати експлуатаційний дозвіл), на яких здійснюється виробництво, зберігання та обіг продуктів харчування. Тобто у зв’язку з тим, що Переможець повідомив про те, що використовує склад площею 24 м. кв. за адресою: м. Суми, проспект Курський 26/2, повинен був надати наказ по державну реєстрацію його як оператора ринку або експлуатаційний дозвіл за вказаною адресою - проспект Курський 26/2. Проте даних документів ним не надано, а надано документи на іншого оператора (експлуатаційний дозвіл на ТОВ “Гідроелектросистеми”) та наказ про державну реєстрацію потужностей за іншою адресою, проспект Курський 26, а не проспект Курський 26/2, що визначено в договорі оренди, який укладений 28 грудня 2018 року, а наданий акт складено 07.02.2018 року, тобто до того коли ним почав користуватися ФОП Носков Віталій Михайлович.
У зв’язку з тим, що Переможцем надано акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на іншого оператора ринку — ТОВ “Гідроелектросистеми”, ним не надано підтвердження дотримання ним гігієнічних вимог - Переможцем (оператором ринку) торгів.
4. інформація надана Переможцем на підтвердження відсутності підстав для відхиленні пропозиції відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) не відповідає вимогам Замовника зазначеним в Додатку 2 до тендерної документації.
5. Переможцем не надано документи які вимагалися Засовником після проведення аукціону, а саме: тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком №1 тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону та інформацію в довільній формі з описом кожного найменування продуктів харчування згідно з ціновою пропозицією (пункт 1, Розділ 3 тендерної документації).
В тому числі в пункті 1 Розділу 3 тендерної документаці зазначено, що якщо учасник не розмістить в указані терміни (1-го робочого дня) на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію з урахуванням проведеного аукціону та інформацію в довільній формі з описом кожного найменування продуктів харчування згідно з ціновою пропозицією його тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
З вищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та законодавства України. Тому Учасник, керуючись ст. 32Закону,
ВИМАГАЄ:
1. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК».
2. Відхилити Пропозицію Переможця,
3. Усунути порушення законодавства України.
4.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги.
Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2019 15:40
Опис причини скасування:
помилково вказаний інший протокол тендерного комітету
Дата скасування:
22.01.2019 15:41