-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охорона будівлі та прилеглої до неї огородженої території
Завершена
790 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2018 10:07 - 04.01.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо послуг з пожежного спостереження та наявності ліцензії на протипожежні послуги
Номер:
cc10636f8cd6409188e2575aad47c4c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-22-000463-b.a1
Назва:
Щодо послуг з пожежного спостереження та наявності ліцензії на протипожежні послуги
Вимога:
Щановний замовнику!
у пункті 3.5 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД) вимагаєтся надати Ліцензію на виконання послуг щодо спостерігання за системами протипожежного захисту (пожежної сигналізації). У пункті 4.2. Додатку 5 до ТД вказано, що основними напрямами охоронної діяльності, що повинна виконуватися є в т.ч.: Здійснення послуг щодо спостереження за пожежною сигналізацією. А відповідно до пункту 6 того ж додатку, Обов’язковою умовою є наявність у учасника пульта централізованого спостереження (ПЦС) пожежної сигналізації.
Таким чином, фактично Замовник вимагає від учасників підтвердження можливості надавати послуги з Пожежного спостереження, які за Державним класифікатором продукції та послуг ДК 021:2015 мають власний код - ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб.
Разом із цим Замовником оголошено закупівлю охоронних послуг, за кодом 79710000-4 - Охоронні послуги.
До речі код 79710000-4 - Охоронні послуги включає в себе наступні види можливих послуг:
79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
79714000-2 Послуги зі спостереження
79715000-9 Послуги з патрулювання
79716000-6 Послуги з видачі службових перепусток Тобто мова їде про зовсім інший предмет закупівлі
Як можете бачити жодного натяку на будь-які пожежні послуги.
Крім того, вичерпний перелік організаційних, кваліфікаційних, кадрових та технічних вимог до субєктів охоронної діяльності (маючих охоронну ліцензію та право надавати охоронні послуги) викладений у Законі України про охоронну діяльність та у відповідних Ліцензійних умовах. В цих нормативних документах немає жодного натяку на необхідність наявності у ліцензованого субєкта охоронної діяльності ні пожежної ліцензії ні протипожежного ПЦС, та в загалі нічого, що повязане з наданням пожежних послуг. Таким чином, для надання якісних та в повному обсязі охоронних послуг субєктам охоронної діяльності не треба мати пожежної ліцензії та пожежного ПЦС. Отже, така вимога є дискримінаційною, адже, штучно звужує коло можливих учасників закупівлі, чим грубо порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації (щодо обовязкової наявності у учасників пожежної ліцензії та протипожежного ПЦС, а також щодо необхідності надання учасником послуг щодо спостереження за пожежною сигналізацією) не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
На підставі наведеного просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю. В іншому випадку ми будем змушені оскаржувати вимоги ТД Замовника до Антімонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2018 13:25
Вирішення:
До тендерної документації буде внесено зміни щодо виключення послуг пожежного спостереження.
Статус вимоги:
Задоволено