-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
охоронні послуги (охорона цвинтаря)
Охорона цвинтаря
Торги не відбулися
330 837.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 330.84 UAH
мін. крок: 0.1% або 330.84 UAH
Період оскарження:
26.12.2018 14:07 - 06.01.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Скарга
Номер:
271de73b385d40b98d483237e5a97630
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-26-000443-a.c2
Назва:
Скарга
Вимога:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕАЛБУДСЕРВІС - ТРАНС»
Україна, Миколаївська обл.,Арбузинский район, смт. Костянтинівка,вул. Синявського, 59, 55340
ЄДРПОУ 37564631
тел/факс (05136)22318 Е-mail: ppsam-@ukr.net
факт. адреса: б-р.Шевченко, 9/1 м. Южноукраїнськ Миколаївська область, 55002
Вих. №32 от 31.01.2019 р.
Антимонопольний комітет України
03035. м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Замовник : Комунальне підприємство "Служба комунального господарства"
Україна, Миколаївська обл.,55000 м. Южноукраїнськ, вулиця Дружби народів, 23
ЕДРПОУ 30055111
Скаржник : Приватне підприємство «Реалбудсервіс-транс»
Україна, Миколаївська обл.,Арбузинский район,
смт. Костянтинівка,вул. Синявського, 59, 55340
ЄДРПОУ 37564631
Директор : Адилханян Максим Геворгович
Закупівля :
код ДК 021:2015 код 79710000-4
Охоронні послуги (Охорона цвинтаря).
СКАРГА
про наявні порушення норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель
На рішення Замовника, щодо неправомірної дискваліфікації та визнання переможцем іншого учасника.
ПП « Реалбудсервіс-транс » брав участь в відкритих торгах, які проводило Комунальне підприємство "Служба комунального господарства" ( оголошення № UA-2018-12-26-000443-a), бюджет яких складав 330 837,00 гривень, одержавши перемогу з ціною 256 531, 20 грн. було відхилено комісією, тому що на думку комісії, надана ПП « Реалбудсервіс-транс » довідка (Відомості про наявних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) не відповідає тендерній пропозиції. Також, під час розгляду пропозиції було встановлено, що 14 травня 2018 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018151190000035 з правовою кваліфікацією ознак кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, внесено відомості, які самостійно виявлені прокурором, про розтрату бюджетних коштів посадовими особами ПП « Реалбудсервіс-транс”. Протокол №14 (додається).
Замовнику була написана вимога про незаконну дискваліфікацію ПП « Реалбудсервіс-транс » в зв'язку з тим що відомості що містяться в Єдиному реєстрі досудових розслідувань відносно посадових осіб ПП « Реалбудсервіс-транс » не вказують на факт існування судимості.
Замовник на вимогу ПП « Реалбудсервіс-транс » не відповів та протоколу № 14 не відмінив, переможця торгів не змінив.
Так, згідно ст.. 62 Конституції України - о соба вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Згідно вимог Додатка № 2 Тендерної документації та вимог ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПП «Реалбудсервіс-транс» надало в довільній формі відповідну довідку з достовірними відомостями щодо відсутності судимості на дату наданої пропозиції (копія довідки додається). Посилання тендерного комітету на наявність інформації в Єдиному реєстрі досудових розслідувань про відкрите кримінальне провадження, не вказує про вину, а тим паче наявність судимості ПП «Реалбудсервіс-транс» або їх посадових осіб.
Основним документом що підтверджує судимість є довідка про судимість, яка надається територіальними сервісними центрами МВС та Департаментом інформатизації МВС та яку б ПП «Реалбудсервіс-транс» надало в оригіналі Замовнику, після того як було визнано його переможцем даної закупівлі.
Тому, посилання тендерного комітету на інформацію з реєстру досудових розслідувань, не є належним доказом наявності судимості у підприємства чи його посадових осіб.
Щодо довідки про працівників, то її невідповідність вимогам Замовника є надуманою, оскільки вона повністю відповідає формі та змісту тієї форми довідки, яку надає Замовник в Додатку № 1 Тендерної документації.
Вважаємо що рішення та протокол № 14 Замовника є неправомірними та не обґрунтованими, що блокують потенційних учасників, вигадуючи їм необґрунтовані причини для відхилиння, що грубо порушує чинне законодавство про публічні закупівлі.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) принципами здійснення закупівель у тому числі є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель і недискримінація учасників. Відповідно до частини третьої статті 5 Закону. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 3, частинами другою та третьою статті 5, частиною другою статті 18, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-УІІІ,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: код ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона цвинтаря), що проводилась Комунальним підприємством "Служба комунального господарства" (ідентифікатор закупівлі - UA-2018-12-26-000443-a).
2. Встановити порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2018-12-26-000443-a.
3. Зобов'язати Замовника торгів, Комунальне підприємство "Служба комунального господарства" відмінити протокол № 14 від 21 січня 2019 року по публічній закупівлі код ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона цвинтаря) та визнати переможцем Приватне підприємство «Реалбудсервіс-транс».
Додатки:
1. Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги відповідно до ст..18 закону Україні «про публічні закупівлі» від 31.01.2019
2. Протокол №14 від 21.01.2019 р.
3. Довідка про відсутність судимості за вимогами ст.. 17 .( № 13 від 09.01.2019р.)
4. Довідка про наявних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
5. Додаток №1 Кваліфікаційні критерій що визначає перелік документів
6. Додаток №2 За статтею 17
7. РІШЕННЯ № 1 Власника (засновника) приватного підприємства “Реалбудсервіс-транс”
8. НАКАЗ №28-к, про призначення директора.
Директор ПП « Реалбудсервіс-транс »
Адилханян М.Г ___________________ М.П.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 31.01.2019 21:13
- Скарга в АМКУ 31.01.2019 21:13
Дата подачі:
31.01.2019 21:13
Вимога
Без відповіді
Скарга
Номер:
80ea1a5884f14945b2f3d06523ad22e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-26-000443-a.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
ПП «Реалбудсервіс-транс» не погоджується з протоколом № 14 від 21 січня 2019р. засідання тендерного комітету комунального підприємства «Служба комунального господарства» проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона цвинтаря). Просимо відмінити протокол № 14 засідання та визнати переможцем закупівлі наше підприємство, оскільки підстави, згідно яких пропозицію ПП «Реалбудсервіс-транс» було відхилено є незаконною з тих підстав, що Замовником у в умовах тендерної документації вимагалося від Учасника закупівлі надання довідки про те, що посадову особу, яка підписала тендерну документацію та Учасника в цілому, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Згідно вимог Додатка № 2 Тендерної документації та вимог ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПП «Реалбудсервіс-транс» надало відповідну довідку з достовірними відомостями на дату своєї пропозиції. Посилання тендерного комітету на наявність відомостей в Єдиному реєстрі досудових розслідувань про наявність відкритого кримінального провадження, не вказує про вину, а тим паче наявність судимості Учасника або посадової особи. Згідно ст.. 62 Конституції України - о соба вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Тому, данні відомості в реєстрі, не дають правових підстав вважати ПП «Реалбудсервіс-транс» таким, що має судимість.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2019 14:55