• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Пульт, театральний прожектор динамічний, повноповоротний прожектор, професійний світлодіодний слідкуючий прожектор, світлодіодний повноповоротний прожектор, спліттер, стробоскоп

Завершена

8 815 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 000.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2018 19:43 - 29.11.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: d8a3f256cf2d4aca95f4ac5ba11f800e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-03-000077-b.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Додається у файлі скарги
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Відпала потреба.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.12.2018 17:13
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 28.12.2018 18:24
Задовільнена: Так
Автор: ООО "КОНСТРУКТ-БЕТОН", КОНСТРУКТ-БЕТОН КОНСТРУКТ-БЕТОН +380971081063 conbet1@ukr.net
Вимога
Вирішена

Визначення замовником еквіваленту предмета закупівлі

Номер: cb1cce1958024a329c4b01851146f82e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-03-000077-b.b2
Назва: Визначення замовником еквіваленту предмета закупівлі
Вимога:
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Поряд з цим, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Однак, замовником у тендерний документації без відповідного на те обґрунтування зазначено конкретну торгівельну марку та джерело (країну) походження. Окрім цього замовником створено дискримінаційні умови, оскільки товар, з його технічними характеристиками, що має намір придбати замовник є одиничним та свого роду унікальним і замовником не вказано яку аналогічну продукцію можуть пропонувати учасники. З метою недопущення порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" просимо замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Додатково просимо замовника вказати яку аналогічну продукції можуть пропонувати учасники.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На відповідність нормам ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація містить примітку “*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»”. З урахуванням потреб Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької було сформульовано технічні вимоги, в яких визначено параметри обладнання, потрібного для театру. В учасника є право запропонувати еквівалент описаному обладнанню, з аналогічними або кращими показниками, надавши при цьому порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в ТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Щодо переліку продукції, яку учасники можуть запропонувати у якості еквіваленту, варто зазначити, що учасник може запропонувати будь-яке обладнання, що відповідає характеристиці, визначеній у Додатку № 3 до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо визначення вартості та порядку оплати послуг з страхування та пусконолагоджувальних робіт.

Номер: 104c598d6c1e426180f26cb5b8e2a7e0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-03-000077-b.b1
Назва: Щодо визначення вартості та порядку оплати послуг з страхування та пусконолагоджувальних робіт.
Вимога:
Згідно технічних вимог визначених тендерної документацією передбачено що вартість пропозиції повинна включати, зокрема, витрати послуг страхування та роботи із встановлення та налагодження. Однак, проектом договору передбачено лишень, що постачальник зобов'язується поставити покупцеві товар - Пульт, театральний прожектор динамічний, повноповоротний прожектор, професійний світлодіодний слідкуючий прожектор, світлодіодний повноповоротний прожектор, спліттер, стробоскоп. Отже, запропонованим замовником проектом договору не передбачено включення в предмет договору надання постачальником інших послуг та виконання робіт, та відповідно виокремлення їх вартості та порядку оплати. Просимо внести зміни в тендерну документацію та усунути порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення проаналізовано членами тендерного комітету. Відповідні зміни буде внесено та опубліковано проект договору у новій редакції
Статус вимоги: Задоволено