-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Кран мостовий електричний для ВП ЮУАЕС
Завершена
19 999 194.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 99 995.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 99 995.97 UAH
Період оскарження:
18.07.2018 13:49 - 03.12.2018 00:00
Вимога
Відхилено
ТОВ "ХЗПТУ" - Вимоги стосовно проекту договору, умов оплати продукції та тендерної документації.
Номер:
b0621fffa95346c99a13dfc29369f65f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001101-b.c12
Назва:
ТОВ "ХЗПТУ" - Вимоги стосовно проекту договору, умов оплати продукції та тендерної документації.
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Харківський завод підйомно-транспортного устаткування», що є Українським виробником підйомно-транспортного устаткування, ознайомившись з тендерною документацією, та розглянувши проект договору на виготовлення та постачання крану мостового електричного вантажопідйомністю 55/8т для потреб ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», просить розглянути наступні вимоги:
- Пункт 3.3 розділу IV викласти в наступній редакції:
«3.3. В ціну Продукції включені витрати, пов’язані з виготовленням, проведенням спільних іспитів на заводі-виробнику за участю фахівців ВП «ЮУАЕС», шеф-наглядом за монтажем крану, шеф-наглядом за пуско-налагоджувальними роботами, проведенням технічного приймання у відповідності до вимог до даного виду продукції, упаковкою, маркуванням і доставкою Вантажоодержувачу»
- Пункт 4.2 розділу IV викласти в наступній редакції:
«Умови оплати продукції:
- 20% авансовий платіж здійснюється протягом 10 календарних днів з моменту виставлення рахунку;
- 35% вартості обладнання оплачуються по факту готовності обладнання до відвантаження протягом 10 календарних днів;
- 45% вартості обладнання оплачуються по факту введення в експлуатацію, але не пізніше 60 календарних днів з дати поставки, за умови, що затримка введення обладнання в експлуатацію сталася не з вини Постачальника.»
- Пункт 5.3 розділу V викласти в наступній редакції:
«5.3. Постачальник повинен здійснити поставку Продукції в тарі (упаковці), яка забезпечує її збереження при транспортуванні на великі відстані не менше ніж 4000 км., перевантаженні, зберіганні за дотримання вимог технічних умов на даний вид Продукції в межах встановленого гарантійного строку зберігання. Металоконструкція мосту крана постачається без пакування.»
- Пункт 5.5 розділу V викласти в наступній редакції:
«5.5. Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження Продукції переходить до Покупця з дати поставки Продукції.»
- Пункт 5.10 розділу V викласти в наступній редакції:
«Право власності на Продукцію набувається Покупцем з дати поставки обладнання.»
- Пункт 5.12.2 розділу V викласти в наступній редакції:
«Покупцю протягом 3-х днів після відвантаження:
- податкові накладні складені в електронній формі за формою, визначеною чинною редакцією наказу Мінфіну № 1307 від 31.12.2015р ( у редакції наказу Мінфіну 23.02.17р. №276) з дотриманням умов щодо її реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, І зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) протягом терміну, визначеного чинною редакцією ПКУ. Податкова накладна повинна бути складена відповідно до видаткової накладної. Крім того зазначити в податкових накладних одиниці вимірювання та обліку товарів (послуг) відповідно до Класифікатора системи позначень одиниці вимірювання та обліку (КСПОВО). Одночасно з реєстрацією в ЄРПН, електронні податкові накладні, сформовані українською мовою в програмі «Medoc», направляти на електронну адресу Покупця pdv@ak.atom.gov.ua із зазначенням коду товару УКТ ЗЕД та надавати розшифровку коду ТМЦ відповідно до класифікатора товарів. Разом з податковою накладною Постачальник надає Покупцю електронну квитанцію про реєстрацію податкової накладної у ЄРПН. При складанні податкових накладних в реквізитах Отримувача вказувати номер філії 09. В реквізитах Отримувача вказувати назву Отримувача (Покупця) - ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом».
- Пункт 6.2.2 розділу VІ викласти в наступній редакції:
«6.2.2. Зменшувати обсяги закупівлі та загальну вартість Договору залежно від реального фінансування. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору. В цьому випадку Покупець відшкодовує Постачальнику всі збитки, викликані даним зменшенням загальної вартості договору.»
- Виключити пункт 6.2.4 розділу VІ
- Пункт 6.3.1 розділу VІ викласти в наступній редакції:
«Протягом 30 днів з моменту укладення Договору направити для погодження на адресу кінцевого споживача ВП «ЮУАЕС» (копію Покупцю) технічний проект на Продукцію, що поставляється. Постачальник забезпечує виготовлення Продукції у суворій відповідності з погодженим технічним проектом. Покупець зобов'язаний протягом 10 днів розглянути наданий технічний проект і узгодити його, або надати обґрунтовану відмову. Продавець зобов'язаний усунути виявлені недоліки і надати технічні проекти на повторне погодження. У разі неузгодження технічного проекту у наведений строк, та відсутності обґрунтованих відмов, строк виготовлення Продукції може буди затримано на строк затримання узгодження технічного проекту.»
- Пункт 6.3.6 розділу VІ викласти в наступній редакції:
«6.3.6. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки поставленої Продукції і Покупець письмово повідомить про них Постачальника, останній зобов’язаний за свій рахунок протягом 20 днів з дня одержання повідомлення (направлене рекомендованим або цінним листом з повідомленням), або у інший узгоджений Сторонами строк, здійснити заміну дефектної Продукції на Продукцію відповідної якості або усунути виявленні недоліки. У разі порушення зазначеного строку Постачальник несе відповідальність згідно із п. 7.3 Договору.»
- Пункт 7.2 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«За порушення строку поставки Продукції за Договором Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю пеню в розмірі 0,1 % вартості не поставленої в строк Продукції за кожний день прострочення, але не більше 10% вартості несвоєчасно поставленої Продукції. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення поставки Продукції понад ЗО днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно поставленої Продукції.»
- Пункт 7.3 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«Постачальник несе відповідальність за якість та комплектність Продукції. У разі поставки Продукції неналежної якості або поставки некомплектної Продукції, Постачальник зобов’язаний на вимогу Покупця (направлену рекомендованим або цінним листом з повідомленням) у 20-денний строк, або у інший узгоджений Сторонами строк, власними силами і за свій рахунок здійснити заміну Продукції неналежної якості або доукомплектувати Продукцію. Якщо Постачальник не здійснив заміну Продукції неналежної якості або не доукомплектував Продукцію у вказаний строк, Покупець має право стягнути з Постачальника штраф у розмірі 20% вартості Продукції неналежної якості (некомплектної Продукції)»
- Пункт 7.5 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«7.2. За порушення строку оплати Продукції за Договором Покупець зобов’язаний сплатити Постачальнику пеню в розмірі 0,1 % вартості несплаченої в строк Продукції за кожний день прострочення, але не більше 30% вартості несвоєчасно оплаченої Продукції. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення оплати Продукції понад ЗО днів Покупець додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно оплаченої Продукції»
- Пункт 7.8 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«7.8. У випадку, якщо Покупцеві буде нанесено збитки внаслідок неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань як платника податків та обов’язкових зборів, передбачених чинним законодавством України, протягом трьох років з моменту проведення господарської операції за цим Договором, Постачальник зобов’язується не пізніше ніж за 10 днів з моменту отримання відповідної вимоги Покупця, або у інший узгоджений Сторонами строк, відшкодувати всі спричинені збитки в повному обсязі.»
Одночасно просимо Вас розглянути умови оплати продукції, що наведено у пункті 4.2 (редакція ТОВ «ХЗПТУ») та додати до тендерної документації СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» та СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва» для їх подальшого розглядання з боку ТОВ «ХЗПТУ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.10.2018 10:16
Вирішення:
1) Внесення запропонованих змін до проекту договору вважаємо недоцільним.
2) З стандартами СОУ НАЕК 039:2013 та СОУ НАЕК 038:2017 можна ознайомитись на офіційній сторінці ДП «НАЕК «Енергоатом» за посиланням: http://www.energoatom.kiev.ua/ua/about/company_standards/
Відповідь надана підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Атомкомплект".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Виключення з обсягів поставки
Номер:
975a8857a29842989d7036fe4faf0f21
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001101-b.c11
Назва:
Виключення з обсягів поставки
Вимога:
Наша компанія ТОВ "Київський завод ПТО" звертає Вашу увагу на присутність в Технічних вимогах і умовах поставки даного крана спеціалізованого комплекту для випробувань крана:
- пульт дистанційного керування для проведення випробувань;
- гідравлічне навантажувальний пристрій;
- анкерна тяга.
Дані пристрої (пульт, навантажувальний пристрій і анкерна тяга) використовуються для проведення контрольних статичних випробувань в момент приймання крана і застосовуються у випадках, коли установка крана відбувається у вкрай скрутних умовах і технологічно неможливо подати контрольні вантажі до випробуваному крану.
Недоліками даного пристрою є:
- неможливість забезпечення плавного дозування навантаження, що може призвести до перевантаження мостового крана, що володіє високою жорсткістю металоконструкції;
- високі вимоги до поверхні закріплення пристрою (підготовка фундаменту до використання анкерної тяги на відриваючу зусилля від статі до 70 тонн);
- короткочасне використання тільки на приймально-здавальних випробуваннях крана;
- висока вартість виробу в порівнянні з стандартним набором контрольних вантажів;
- трудомісткість при закріпленні даного пристрою для контрольних випробувань порівнянні з стандартним набором контрольних вантажів;
- відсутність на ринку України компаній, що виготовляють його. За 12 річну практику поставок вантажопідйомного обладнання в перший раз зустрічаємося з вимогою замовника поставити даний пристрій.
Застосування окремого дистанційного пульта управління для випробувань крана втрачає сенс, тому що згідно завдання управління краном здійснюється за допомогою кабіни. У момент проведення випробувань кран буде повністю змонтований на підкранових шлях, включаючи апаратуру і органи управління. З існуючої кабіни будуть проводитися випробування. Дана кабіна є повноцінним робочим місцем управління і відсутня необхідність використання додаткового дистанційного пульта управління. Для можливості застосування дистанційного пульта управління для проведення випробувань крана потрібно додатково окрема схема управління з окремим щитом управління на мосту крана, окремим струмопідведенням керуючого живлення вздовж прольоту крана. Як наслідок - збільшується вартість крана.
Гідравлічне навантажувальний пристрій і анкерне тягу рекомендуємо замінити на стандартний комплект випробувальних вантажів, які подаються в момент проведення випробувань крана. На практиці вироблених поставок і виконаних монтажних і пуско-налагоджувальних робіт надання контрольних вантажів для проведення випробувань крана в момент його приймання замовником проводиться замовником або підрядником робіт. Поставка контрольних вантажів до постачання крана відношення не має.
Спираючись на вищевикладене просимо Вас узгодити поставку крана без даних комплектуючих (пульта дистанційного керування, гідравлічного навантажувального пристрою, анкерної тяги).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2018 10:44
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 29.11.2018 внесено відповідні зміни до тендерної документації (внесено зміни до додатку 4 до тендерної документації "Технічні вимоги та умови постачання ТТ.0.0905.0167" в частині коригування обсягу поставки (повідомлення про зміну ИИ.0.0905.6534 від 26.11.2018 викладено в оновленій редакції додатку 4 до ТД).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Збільшення термінів поставки крана
Номер:
d34b70e9d44149cf8064977be1105f49
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001101-b.a10
Назва:
Збільшення термінів поставки крана
Вимога:
Наша компанія ТОВ "Київський завод ПТО" є одним з лідерів ринку вантажопідйомного устаткування на території України. Крани нашого виробництва працюють на багатьох підприємствах України, у тому числі в атомній енергетиці. Звертаємо Вашу увагу, що термін постачання крану подібного типу (включаючи розробку конструкторської документації) складає більше 6 місяців. Початок аукціону оголошено на 23.10.2018р. Враховуючи термін, необхідний для проведення процедур торгів (загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати 20 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій (ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»)) та укладання договору поставки (не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, але не раніше ніж 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (п. 2 розділу VI ТД) – договір поставки буде укладений не раніше листопада 2018р. Граничний термін постачання цього крану - 31.03.2019р., тобто трохи більше 3 місяців, які включають також мінімальну кількість робочих днів в цьому періоді.
Саме тому, ми просимо Вас встановити термін постачання – не менш ніж 210 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю з правом постачальника на дострокове виготовлення та відвантаження продукції та внести відповідні зміни до ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2018 10:43
Вирішення:
Відповідь надано підрозділом-ініціатором процедури закупівлі. Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Збільшення бюджету закупівлі
Номер:
f3801ec6a14a479b93404df36e9bc40a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001101-b.b9
Назва:
Збільшення бюджету закупівлі
Вимога:
Наша компанія ТОВ "Київський завод ПТО" є заводом-виробником і постачальником підйомно-транспортного устаткування на території України. Ми брали участь в першому турі торгів, що проводяться тендерним комітетом ГП "НАЕК "Енергоатом" ОП ЮУ АЕС (протокол № 182 від 15.01.2018р.). Звертаємо Вашу увагу, що за час, що пройшов з першого туру торгів змінилася вартість комплектуючих матеріалів і механізмів через низку обставин, а саме: - сталася девальвація національної валюти (і має усі тенденції до подальшого падіння); - виросли ціни у постачальників на основні механізми і матеріали, використовувані у виготовленні крану. Наприклад, в нашій пропозиції закладені комплектуючі імпортного виготовлення. За час, що пройшов з початку торгів вартість даних комплектуючих виросла більш ніж на 30%. Також збільшилася вартість металопрокату на ринку. При цьому бюджет закупівлі залишився на колишньому рівні. З причини того, що плата за поставлене устаткування передбачено з відстроченням платежу 30 робочих днів, при цьому термін виготовлення складає більше 180 календарних днів, а також планований термін підписання договору - листопад - грудень 2018р., можна прогнозувати можливу дату оплати - не раніше листопада 2019р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2018 10:34
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 27.11.2018 внесені відповідні зміни щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Що до термінів постачання
Номер:
fdb3154390e44ab69f112ba3f925fb61
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001101-b.a4
Назва:
Що до термінів постачання
Вимога:
Звернення до тендерного комітету ДП "НАЕК "ЕНЕРГОАТОМ" що подовження термінів постачання
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення.НАЕК.002_2018.pdf 16.08.2018 07:19
Дата подачі:
17.08.2018 07:55
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі. Рішенням ТК від 12.09.2018 були внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
що до внесення змін в ТД
Номер:
53fa094b4cfa46cc86a1b2913b116d4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001101-b.b2
Назва:
що до внесення змін в ТД
Вимога:
Вимога згідно доданого файла
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 06.08.2018 11:40
Дата подачі:
06.08.2018 11:44
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Відкриті торги організовано на підставі розроблених та затверджених в ДП "НАЕК "Енергоатом" технічних вимог та умов постачання ТТ.0.0905.0167. Устаткування крана, що планується до постачання, повинно відповідати вимогам діючих в Україні норм, правил і стандартів, зазначених в ТВтаУП".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Що до термінів постачання продукції
Номер:
c18a00713e7440cebcd75622e4a75f4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001101-b.a1
Назва:
Що до термінів постачання продукції
Вимога:
Звернення що до переносу термінів постачання
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення .НАЕК.001_2018.pdf 24.07.2018 15:29
- Звернення.НАЕК.002_2018.pdf 15.08.2018 14:08
- атомкомплект.pdf 07.09.2018 10:09
Дата подачі:
24.07.2018 15:43
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 08.08.2018 внесені відповідні зміни до тендерної документації, а саме - внесено зміни до строків поставки продукції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
збільшення бюджету закупівлі
Номер:
b4f0255f132c447cb67d823c23a246fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001101-b.b7
Назва:
збільшення бюджету закупівлі
Вимога:
Наша компанія ТОВ "Київський завод ПТО" є заводом-виробником і постачальником підйомно-транспортного устаткування на території України. Ми брали участь в першому турі торгів, що проводяться тендерним комітетом ГП "НАЕК "Енергоатом" ОП ЮУ АЕС (протокол № 182 від 15.01.2018р.).
Звертаємо Вашу увагу, що за час, що пройшов з першого туру торгів змінилася вартість комплектуючих матеріалів і механізмів через низку обставин, а саме: - сталася девальвація національної валюти (і має усі тенденції до подальшого падіння); - виросли ціни у постачальників на основні механізми і матеріали, використовувані у виготовленні крану. Наприклад, в нашій пропозиції закладені комплектуючі імпортного виготовлення. За час, що пройшов з початку торгів вартість даних комплектуючих виросла більш ніж на 30%.
Також збільшилася вартість металопрокату на ринку. При цьому бюджет закупівлі залишився на колишньому рівні. З причини того, що плата за поставлене устаткування передбачено з відстроченням платежу 60 календарних днів, при цьому термін виготовлення складає більше 180 календарних днів, а також планований термін підписання договору - середина грудня 2018р., можна прогнозувати можливу дату оплати - не раніше листопада 2019р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2018 10:03
Опис причини скасування:
неточности в тексте
Дата скасування:
07.09.2018 10:36
Вимога
Відкликано скаржником
Увеличение сроков поставки крана
Номер:
e776f44ba92d438cac68665060b444ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001101-b.a6
Назва:
Увеличение сроков поставки крана
Вимога:
Наша компания ООО "Киевский завод ПТО" является одним из лидеров рынка грузоподъемого оборудования на территории Украины.
Краны нашего производства работают на многих предприятиях Украины, в том числе в атомной энергетике.
Обращаем Ваше внимание, что срок поставки крана подобного типа (включая разработку конструкторской документации) составляет более 6 месяцев.
Проведение аукциона по данному лоту запланировано на 23.10.2018г. Заключенение договора с победителем торгов середина декабря 2018г.
Граничных срок поставки данного крана - 31.03.2019г., т.е. чуть более 3 месяцев, которые влючают также минимальное количество рабочих дней в этом периоде.
Опираясь на вышеизложенное просим Вас увеличить срок поставки крана, а именно - 210 календарных дней с момента подписания договора.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2018 07:43
Опис причини скасування:
неточности в тексте
Дата скасування:
07.09.2018 10:25
Вимога
Відкликано скаржником
Увеличение бюджета торгов
Номер:
10646ee99c054135915c99887a744d95
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001101-b.c5
Назва:
Увеличение бюджета торгов
Вимога:
Наша компания ООО "Киевский завод ПТО" является заводом-изготовителем и поставщиком подъемно-транспортного оборудования на территории Украины.
Мы принимали участие в первом туре торгов, проводимых тендерным комитетом ГП "НАЭК "Энергоатом" ОП ЮУ АЭС (протокол № 182 от 15.01.2018г.).
Обращаем Ваше внимание, что за время, прошедшее с первого тура торгов изменилась стоимость комплектующих материалов и механизмов в силу ряда причин, а именно:
- произошла девальвация национальной валюты (и имеет все тенденции к дальнейшему падению);
- выросли цены у поставщиков на основные механизмы и материалы, используемые в изготовлении крана. Например, в нашем предложении заложены комплектующие импортного изготовления. За время, прошедшее с начала торгов стоимость данных комплектующих выросла более чем на 30%. Также увеличилась стоимость металлопроката на рынке.
При этом бюджет закупки остался на прежнем уровне.
В виду того, оплата за поставленное оборудование предусмотрено с отсрочкой платежа 60 календарных дней, при этом срок изготовления составляет более 180 календарных дней, а также планируемый срок подписния договора - середина декабря 2018г., можно прогнизировать возможную дату оплаты - не ранее ноября 2019г.
Текущая нестабильная ситуация с национальной валютой, делает невозможным детальный прогноз о ее стоимости, но даже закладывая минимальные риски - 20% уровень инфляции в год - предполагает увеличение бюджета закупки за данный период (январь 2018г. - ноябрь 2019г.) более, чем на 30%.
Опираясь на вышеизложенное просим Вас увеличить бюджет закупки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2018 07:29
Опис причини скасування:
перевод на украинский язык
Дата скасування:
07.09.2018 10:02