-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція будівель комунального закладу «Спортивний комплекс м. Гребінка» за адресою: пров Спортивний, 2, в м. Гребінка Полтавської обл.»
Завершена
6 951 955.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 695.20 UAH
мін. крок: 0% або 695.20 UAH
Період оскарження:
20.11.2018 20:45 - 07.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визнання переможцем ТОВ "ПК "АРКОН"
Номер:
dd14ea99bda64a179db9b7cc3cbff9b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-002131-b.b4
Назва:
Оскарження визнання переможцем ТОВ "ПК "АРКОН"
Вимога:
Оскарження в прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження визнання переможцем ТОВ ПК АРКОН.pdf 24.12.2018 19:14
Дата подачі:
24.12.2018 19:14
Вирішення:
Шановний учаснику!
Замовником розглянута Ваша вимога на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-2018-11-20-002131-b.b4).
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Протоколом засідання тендерного комітету №424 від 19.12.2018 року ТОВ «Проектна компанія АРКОН» визнано переможцем відкритих торгів та відповідно, подана ними тендерна пропозиція являється такою, що відповідає вимогам Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
З таким рішенням тендерного комітету погодилась Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про що свідчить рішення №592-р/пк-пз від 18.01.2019 року.
Керуючись вищевикладеним, законні підставі для задоволення вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення Закону
Номер:
680c247b94004c06a38478ee562bc24a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-002131-b.a3
Назва:
Порушення Закону
Вимога:
З приводу протоколу замовника №422 від 17.12.2018 року, про відхилення учасника з найменшою ціновою пропозицією ПП «САБІ», зазначає наступне:
1) Частина 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв визначає: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ, такий самий критерій встановлено і у вимогах замовника. На підтвердження зазначеної вимоги (надання одного договору) учасником і було надано у складі пропозиції договір №59 від 04.08.2017 року з усіма додатками, актами та відгуком та надано ще 2 договори за своєї ініціативи. Таким чином, кваліфікаційна вимога Замовника і Закону ПП «САБІ» була повністю виконана, учасником підтверджено позитивний досвід виконання аналогічного договору. У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника з цієї підстави, оскільки кваліфікаційний критерій – наявність досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ – учасником підтверджено, шляхом надання договору №59 від 04.08.2017 року, з актами та відгуком.
2) З приводу недотримання вимог до оформлення тендерної пропозиції, а саме: відсутності нумерації сторінок, відсутності дати, посади, прізвища на підписаному проекті договору. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає, що може бути формальною помилкою – помилки, що пов’язані з ОФОРМЛЕННЯМ тендерної пропозиції та НЕ ВПЛИВАЮТЬ на зміст пропозиції. Зазначене положення міститься і у тендерній документації Замовника. Таким чином, відсутність на деяких документах нумерації сторінок, відсутність дати, посади, прізвища на підписаному проекті договору (окремо надана довідка про згоду з умовами договору) не впливає на зміст пропозиції та не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
3) З приводу надання сканів – оригіналів документів, замість копій. В ТД замовником надано наступне визначення: «Сканкопія - файл-зображення, отриманий в результаті оцифровки зображення, сканування; копія, зроблена із застосуванням сканера, чи цифрового фотоапарату». Учасником надано сканкопії оригіналів документів, припущення Замовника в протоколі про навмисне незавірення учасником копії, є надуманим та ні чим не підтвердженим. Оскільки, факт засвідчення копії документу не підтверджує чинність оригіналу документу, а лише свідчить про те, що виготовлена копія відповідає змісту оригіналу документу.
4) Закон України «Про публічні закупівлі» в ч. 1 ст. 28 передбачає критерії оцінки пропозицій. В Законі зазначено, що єдиним критерієм є ціна для робіт і послуг для яких є постійно діючий ринок. Нецінові критерії можуть використовуватися замовником лише у виключних випадках, визначених законом.
П. 1 розділу 5 ТД Замовника визначає Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 70%.
2. Кількість відсотків по критерію «Строк виконання» — 30%.
В оголошенні замовником зазначено:
Назва показника Назва опції Вага опції
Строк виконання
Опис: Строк виконання 354-350: 30%
359-355: 20%
364-360: 10%
365: 0%
Предмет закупівлі це проектно-кошторисна документація на реконструкцію, для зазначеного виду робіт є постійно діючий ринок, що підтверджується у тому числі й кількістю учасників закупівлі.
Неціновим критерієм замовник визначив - строк виконання в межах 15 днів!!! Зазначений неціновий критерій не має суттєвого значення для закупівлі в цілому, оскільки чи виконає учасник договір за 350 днів чи за 365 не суттєво (мова ж не йде про 100 днів та 300).
Таким чином, замовником внаслідок встановлення у тендерній документації критерію оцінки "Строк виконання», замість виключно ціни, не дотримано вимог ч. 1 ст. 28 Закону.
Зазначені критерії оцінки замовником призводять до спотворення конкуренції, необ'єктивної оцінки пропозицій учасників, неправомірного вибору переможця торгів та укладення економічно невигідного договору на виконання робіт за бюджетні кошти з суб'єктом господарської діяльності. Що в свою чергу може призвести до визнання договору недійсним, аналогічна позиція міститься в постанові Рівненського апеляційного господарського суду від 26 червня 2018 року Справа № 906/1170/17.
Окрім того Замовник вимагає від учасників: «Під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення», повинен надати замовнику роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «Очікує рішення»». Закон України «Про публічні закупівлі» визначає що: 1) банківська гарантія забезпечення пропозиції видається лише в електронному вигляді 2) всі документи, які вимагає надати замовник в складі тендерної пропозиції надаються учасником до закінчення терміну подання пропозицій ЧЕРЕЗ електронну систему закупівель, і лише після визначення переможця Замовник може вимагати від учасника надання документів на підтвердження відсутності підстав по ст. 17.
Таким чином, враховуючи вище зазначені порушення, вимагаємо відмінити торги, у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), в іншому випадку це є підставою для проведення державного моніторингу закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2018 12:58
Вирішення:
Шановний учаснику!
Замовником розглянута Ваша вимога на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-2018-11-20-002131-b.a3). За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно з статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), Замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Тобто, чинним законодавством встановлений вичерпний перелік випадків, коли Замовник відміняє процедуру відкритих торгів.
Відхилення Вашої тендерної пропозиції, протоколом №422 від 17.12.2018 року, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям і умовам тендерної документації не є підставою для відміни відкритих торгів, оскільки Замовник діяв в межах і на підставі чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Керуючись вищевикладеним, законні підставі для задоволення вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
Оскарження прийнятого рішення тендерним комітетом (протокол №424 від 19.12.2018), в частині визнання ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» переможцем відкритих торгів
Номер:
98611b28c2e9411b920912886036f554
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-002131-b.c5
Назва:
Оскарження прийнятого рішення тендерним комітетом (протокол №424 від 19.12.2018), в частині визнання ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» переможцем відкритих торгів
Скарга:
Підставою подання скарги є незаконність прийнятого рішення тендерним комітетом (протокол №424 від 19.12.2018), в частині визнання ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт щодо розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція будівель комунального закладу «Спортивний комплекс м. Гребінка» за адресою: пров Спортивний, 2, в м. Гребінка Полтавської обл.» (код ДК 021:2015 – 71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 26.12.2018 26.12.2018 17:27
- Лист про зарахування коштів.pdf 26.12.2018 17:28
- Платіжне доручення 26.12.2018 17:28
- Протокол №424 26.12.2018 17:28
- Доповнення до скарги 17.01.2019 11:04
- Рішення від 29.12.2018 № 13294.pdf 29.12.2018 18:28
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги № UA-2018-11-20-002131-b.c5.pdf 17.01.2019 18:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2019 № 592.pdf 21.01.2019 13:46
- Рішення від 18.01.2019 № 592.pdf 23.01.2019 19:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.12.2018 17:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.01.2019 19:20
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
9ebb9594e968476886a883e64fcdf6cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-002131-b.c2
Назва:
Оскарження
Вимога:
оскарження у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження.pdf 17.12.2018 14:16
Дата подачі:
17.12.2018 14:16
Вирішення:
Шановний учаснику! Ваші зауваження взяті до уваги.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінація
Номер:
43f1128fbc8a43b3ac277293dd9d988f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-002131-b.c1
Назва:
дискримінація
Вимога:
У додатку 3 Замовник вимагає подання учасниками: "На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України." Просимо розяснити чи може учасник на підтвердження працевлаштування працівників надавати цивільно-правові угоди? якщо, ні, то вимагаємо внести зміни в ТД, та розширити коло документів зазначивши можливість подання учасниками цивільно-правових угод на підтвердження наявності працівників, оскільки значна частина проектних організацій не мають в своєму штаті всіх працівників, а залучають їх до виконання робіт на підставі цивільно-правових договорів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2018 17:40
Вирішення:
Відповідно до тендерної документації, на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, АБО ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Тобто, учасник може на підтвердження працевлаштування працівників надавати цивільно-правові угоди.
Статус вимоги:
Задоволено